Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Åby 10 Oktober (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24935-v75-aby-10-oktober/)

newbranch 2015-10-10 19:40

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 460546)
Nej publicerar aldrig Spelvärdes rader, det av hänsyn till grabbarna som man lärde känna här innan de började jobba där. Skulle kännas helt jävla ruttet, så nej, kommer aldrig ske. Vet vilket jäkla jobb dom lägger ned.

Ok, tack! Då är det utrett med ett solklart svar.:thumbup:

Helge 2015-10-10 19:42

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 460554)
Synd man inte får spela där själv bara, men "rekommenderade" två spel till en god vän där igår och båda satt :)

Han brukar betala bra provision.

Alfas Da Vinci(8) @ 10.00
100,00 kr Singel 09/10/2015 10:00:48 100,00 1.000,00

Usain Henna(6) @ 6.00
100,00 kr Singel 09/10/2015 10:00:16 100,00 600,00

Snyggt! Grattis!

Paus nu till VM-loppet, får bli ett bad, jobba imorgon igen.

Höres.

:cheers:

Helge 2015-10-10 19:43

Citat:

Ursprungligen postat av Muhammed (Inlägg 460556)
Har du några egna ideer eller kickar du en Muslim? (ser ju bra ut)

Hörrö perratrav365, ge dig.

Hej då.

newbranch 2015-10-10 19:46

Citat:

Ursprungligen postat av Muhammed (Inlägg 460553)
Ni som fram häver olika speltjänster i efterhand! Är ni då betalda av dessa? / Bara undrar i Media syfte! om ni fattar

Nej, jag är då rakt inte betald av någon betaltjänst. Tycker däremot att det är väldigt bra och gentilt av Minna/Helge att det läggs ut för beskådning. Sen är det naturligt för mig att under dagen/efteråt titta hur det har gått för dem som har detta som sitt leverbröd.

gysen 2015-10-10 19:51

Citat:

Ursprungligen postat av Speedyearl (Inlägg 460520)
Ja fy fan... 2 jokersystem med alla rätt och 7 poäng på bägge..rankat som en gud men tyvärr spricker jag på utgångar som inte gick in. DAMN THIS NATION!

Grattis ni som satte den!:cheers:

Lider med dig, hade inte satt kravet att 0 A-hästar fick vinna och blev utan 6 och 7 rätt. Det kostade 20 kr extra att bocka i :rant:
Rankat för många A-hästar helt enkelt.

coolmanriver 2015-10-10 19:52

Jamen nu har Sharps hatkuskar nr.1 vunnit 2 lopp på V75(ingves+Lövgren) Å hör å häpna kl.21:20 ikväll på Rättvik kommer master him self Fredde B Larsson sätta ditt 5handaren O.F.V.Continue make my Words;)

Spiken64 2015-10-10 19:54

Trollen vinner aldrig pengar måste synas

idag gjorde vi 34.000kr i vinst

Knäckte Unibet igen tack vare Oscar x2 som vinnare.

Blir nog snart avstängd.

Spiken64 2015-10-10 19:57

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 460552)
Jo men det är ändå Peter Ingves vi talar om, och alla var så säkra på spets och slut för Ludde. :)

Nån uppfattning om Vici Lane var riktigt 100 för dagen? Klart det är jobbigt att ha Montdore utvändigt, men samtidigt tog ju Robban det relativt lugnt.

Alla visste väl att Ludde inte skulle stå pall mot en tuff dödens häst synd bara att Lover Face inte satt i ludde ryggen idag utan tog till sig en galopp.

doob 2015-10-10 20:15

Citat:

Ursprungligen postat av Muhammed (Inlägg 460567)
Din Mupp! Ni kommer vara med på uppdrag granskning framöver så det ser jag fram emot! Ni försöker styra Travet era få Muppar! Det går INTE! ALLA ERA OLIKA NICKS I DETTA FORUMET KOMMER AVSLÖJAS DÅ !! Muppar kändisar mm.... kicka Perra igen! Vi har ju redan mer material än vi kan bearbeta i denna dokumentär! /Lycka till nu Perra@Trav365! Minna/Helge

Vad yrar du om? Är du full?

oggeb 2015-10-10 20:21

Citat:

Ursprungligen postat av Muhammed (Inlägg 460576)
Nej Perra är inte Full!

Bara jävla förbannad och det kommer ni få se i TV:n

Ska du försöka få Uppdrag Granskning att granska Sharps.se? :D :popcorn:

spikpaddy 2015-10-10 20:32

Riktig psykopatvarning på personer pratar om sig själv i tredje person.

tvablaa 2015-10-10 20:44

Riktigt roligt omgång och plus på kontot även om det inte blev stora pengar. Ett matematiskt där det blev spik på Global Money nu när den skulle gå bfro. Vet inte vart jag skulle spikat annars så får vara nöjd.
På det reducerade rankade jag rätt bra, alla vinnare fanns med på ramen. Men tyvärr vann en A-häst för lite mot kravet på fyra.
TT är f.ö rätt heta f.n.

OskarSvanberg 2015-10-10 20:56

Citat:

Ursprungligen postat av Spiken64 (Inlägg 460568)
Trollen vinner aldrig pengar måste synas

idag gjorde vi 34.000kr i vinst

Knäckte Unibet igen tack vare Oscar x2 som vinnare.

Blir nog snart avstängd.

Mitt swishnummer: 123 355 83 74

Går även bra att köpa in sig i en ettåring eller tvååring, då behövs ingen provision ;-)

Imself 2015-10-10 20:58

Citat:

Ursprungligen postat av Muhammed (Inlägg 460589)
Ni Försöker era idioter! ni kommer bara bli blåsta i Forumet! Perra kan nämna 10st media horor här .... Perra@Trav365

Perra nu får du komma tillbaka till verkligheten... finns väl ingen normal människa som bryr sig om vad som skrivs i trådarna på sharps?

Spel ska va roligt, är det inte det ska man nog göra något annat.

OskarSvanberg 2015-10-10 21:08

Och till alla hatare: hahahaa haha ha ha

Och till er som stöttat mig, tack så mycket, det värmer!
Och att några troll tycker att jag är usel rör mig inte i ryggen, lika lite som att halva Sverige spikar. Jag kör mitt race oavsett vad folk tycker.
Tack för förtroendet, tar det som en komplimang, framförallt för min grymma häst.

Mitt swishnummer står som ni kanske såg i förra inlägget.

Sen gillar jag egentligen inte spel på annat än atg, så länge de andra bolagen inte ger något tillbaka till sporten, för då dör travet precis som i Tyskland och Holland.
Spelar dock själv på amerikansk fotboll på Unibet och bet365, så duktig dubbelmoral från mig där. Svenska spel är helt enkelt kassa...

Och vad gäller Usain:
Den killen vet när det gäller!
Underbar häst med en vinnarskalle värdigt en asagud.
Hoppas på ringar på vattnet så vi får in nya hästar och andelsägare i de vi har köpt in.

AndyMart 2015-10-10 21:10

Citat:

Ursprungligen postat av OskarSvanberg (Inlägg 460604)

Och att några troll tycker att jag är usel rör mig inte i ryggen, lika lite som att halva Sverige spikar. Jag kör mitt race oavsett vad folk tycker.
Tack för förtroendet, tar det som en komplimang, framförallt för min grymma häst.

Sen gillar jag egentligen inte spel på annat än atg, så länge de andra bolagen inte ger något tillbaka till sporten, för då dör travet precis som i Tyskland och Holland.
Spelar dock själv på amerikansk fotboll på Unibet och bet365, så duktig dubbelmoral från mig där. Svenska spel är helt enkelt kassa...

Och vad gäller Usain:
Hoppas på ringar på vattnet så vi får in nya hästar och andelsägare i de vi har köpt in.

Fixa en andelshäst vetja, som folk från Sharps kan vara med på!

johanl 2015-10-10 21:13

Tack Oskar snyggt kört,spikade dig på alla andelar lycka till i framtiden,tyvärr har jag inte råd med häst ännu

Manprinsen 2015-10-10 21:16

Citat:

Och vad gäller Usain:

Grattis igen och riktigt välförtjänt! :hattenav:

Kände du dig orolig någon gång då du fick dödens eller kändes hästen helt enkelt oslagbar idag? Vi var ett gäng som hade spikat dig och jobbade hårt på upploppet så inte en möbel stod rätt i rummet efter loppet! :D

OskarSvanberg 2015-10-10 21:20

Ropade in Mae e Weingartner-Flamingo Broline e.Juliano star på auktionen för 60 000 jag egentligen inte hade, så fin häst att jag fick gå all in. Spelar man inte så vinner man inte...

Speedyearl 2015-10-10 21:29

Citat:

Ursprungligen postat av OskarSvanberg (Inlägg 460614)
Ropade in Mae e Weingartner-Flamingo Broline e.Juliano star på auktionen för 60 000 jag egentligen inte hade, så fin häst att jag fick gå all in. Spelar man inte så vinner man inte...

Grattis igen Oskar!

När tiden är rätt och du har en andelshäst som är intressant skall jag köpa in mig!:D

olle 2015-10-10 21:45

Citat:

Och vad gäller Usain:

Du har fel när det gäller spelen hos nätbolagen. Travet dör inte för att dom som får spela där lägger en hundralapp eller två på t ex Usain Henna till nästan 3 ggr så högt odds som hos atg. I stort sett alla som la dom spelen skulle inte spelat motsvarande spel hos atg pga att oddset där var i princip ospelbart.
Det är väl trots allt så att man som spelare i första hand ser till sin egen plånbok och spelar där man kan få rimliga odds. Problemet med vinnarspel hos det statliga monopolet är dels att sk skrikhästar som din häst alltid blir ospelbara på v spelet och framförallt att det aldrig går att veta vilket odds man får när man lägger v spelet.

Tyvärr får dom som är skickliga i längden inte spela hos nätbolagen och det är inte bra. Släpp in fler bolag på den svenska marknaden på riktigt. Det skulle nästan alla som bara kan spela hos det statliga monopolbolaget idag gynnas enormt av och travsporten skulle då också få sin andel.

Grattis till segern. Grym prestation av Usain Henna.

OtaBenga 2015-10-10 21:56

Nära med små medel

Citat:

Ursprungligen postat av newbranch (Inlägg 460545)
Uttryckte mig nog för dåligt där. De här raderna så jag ganska sent. Jag menar att publicera i samma andetag som du publicerar de andra betaltjänsterna. Eller var Spelvärdes rader publicerade tillsamman med de andra?

V75
Inlämnat: 2015-10-10, 11:47
Åby
Lördag 2015-10-10
Start: 16:20
Kostnad: 12,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 7 (10, 11)
2: 3, 5 (4, 7)
3: 1, 8 (12, 11)
4: 6 (3, 12)
5: 3 (4, 1)
6: 6 (11, 9)
7: 2, 4, 6 (11, 10)

2x2x2x1x1x1x3 = 24 rader.
24 x 1 x 0,50 kr = 12,00 kr.
Totalt: 12,00 kr.

niveon 2015-10-10 22:03

Alfas å jocke gjorde en superfin insats. Precis efter analys, överlägsen! Oskar svanberg med fina U.H. tack för 120k in :)

OskarSvanberg 2015-10-10 22:13

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 460624)
Du har fel när det gäller spelen hos nätbolagen. Travet dör inte för att dom som får spela där lägger en hundralapp eller två på t ex Usain Henna till nästan 3 ggr så högt odds som hos atg. I stort sett alla som la dom spelen skulle inte spelat motsvarande spel hos atg pga att oddset där var i princip ospelbart.
Det är väl trots allt så att man som spelare i första hand ser till sin egen plånbok och spelar där man kan få rimliga odds. Problemet med vinnarspel hos det statliga monopolet är dels att sk skrikhästar som din häst alltid blir ospelbara på v spelet och framförallt att det aldrig går att veta vilket odds man får när man lägger v spelet.

Tyvärr får dom som är skickliga i längden inte spela hos nätbolagen och det är inte bra. Släpp in fler bolag på den svenska marknaden på riktigt. Det skulle nästan alla som bara kan spela hos det statliga monopolbolaget idag gynnas enormt av och travsporten skulle då också få sin andel.

Grattis till segern. Grym prestation av Usain Henna.

Vi jobbar på att få till ett licenssystem så de andra iaf får chansen att bidra. Dock oklart om nån mer än Unibet är intresserade.. Är tyvärr svårt att få staten att fatta att vi är inne på 2000-talet. Går segt.

MikaF 2015-10-10 22:44

Citat:

Ursprungligen postat av Muhammed (Inlägg 460589)
Ni Försöker era idioter! ni kommer bara bli blåsta i Forumet! Perra kan nämna 10st media horor här .... Perra@Trav365

Sök professionell hjälp! Du kan må bättre och få ett bättre liv!

MikaF 2015-10-10 22:52

Halvsur på mig själv idag missade 7 an bara för att jag chansspikade mot Youana.... 225 kr ock 6 r. Känn som en Pyrrhusseger...men nya tag och trots allt bra nettovinst men stor skillnad på 5000 och 140000 . Var helt rätt ute med alla skrällar Ja ok nu har jag fått det ur mig......

OskarSvanberg 2015-10-10 22:55

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 460610)
Grattis igen och riktigt välförtjänt! :hattenav:

Kände du dig orolig någon gång då du fick dödens eller kändes hästen helt enkelt oslagbar idag? Vi var ett gäng som hade spikat dig och jobbade hårt på upploppet så inte en möbel stod rätt i rummet efter loppet! :D

Nja, var rätt lugnt. Körde till men såg att Stefan inte skulle släppa, gav han en tryckare när jag hade farten uppe så han skulle få lite syra.

Han går ju bra där, så det var lugnt, ångrade dock då att jag inte gick ner i andra tidigare.
Kändes inte lika taggad som på valla, men känner honom, så det var bara att väcka honom varvet kvar så visste han att det var dags för allvar.

BroderH 2015-10-10 22:55

Skjut mig! Sex rätt och spik på Space Photo...