![]() |
Skarplöth påstår ständigt att det riktar sig mot nya kunder, som senare ska i bästa fall också spela på IRL hästar. Vilket motsäger din tes , Viroid
|
Citat:
Alldeles oavsett vad Skraplotten säger eller har sagt, så har han ju också en verklighet att förhålla sig till. Låt det här rulla några månader, och så ser man vad som händer. Travronden har en undersökning uppe på sin sida, och även om det är få svarande ännu så länge så finns det till och med bland deras läsare en strimma intresse. http://media.travsiffror.se/vrvote.png |
Citat:
Trist att de inte fläskar på mer i riktiga travet i sverige också för övrigt, det är han killen på Åby som det är lite action på och som har viss känsla för det där. Även Robin är det action på, men feelingen lyser tyvärr med sin frånvaro. Tänk om Roberto Vacchi kunde värvas till travet, DET vore någon som kunde få folk lite nytt folk intresserade det! |
5% , det gör jag nog igen :-) , det kan vi kalla en strimma!
|
Intressant spörsmål är regleringen av spel på V-H, enär det inte finns någon insatsgräns, utan endast ett vinstmax.
Således kan man förmodligen spela 99 009 på en 1.01 oddsare , på såväl vinnare som plats som komb som tvilling som trio. Jag har läst igenom varje rad som ATG skrivit i reglementet, endast maxvinster och beräkningsformula som missuppfattas, för där står det nämt 10 000 vinnare till 10ggr ger en maxvinst a 100 000kr(typ) 500kr på en trio som ger 200ggr ger också maxvinst 100 000. Således är inte summorna som nämns högsta insats. Frågan kvarstår också om det gäller per kupong, eller per lopp. Annars kan man ju spela oändligt antal kuponger som utfaller med maxvinst var och en per lopp. Ser med spänning fram i mot att få kunskap vidimerad om maxinsats per spelform/lopp/konto. Supporten svarar fel, atg på twitter har inte en susning, frågan är om någon har det? kompetensen finn i huset? brukar vara Skarplöths svar. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Där ser man, redan limmad (just kidding!) på Virtuella Kamelracen :lol: |
Migge , Då spelade du en 100oddsare, gissningsvis trio? men maxvinsten oavsett insats ska vara 100 000kr. Vi får se vad maxinsatsen är per lopp/spelform/konto.
|
Citat:
|
Citat:
För några år sedan skrattade jag o kompisen gott åt hans sons FIFA-spel där de lagt in Glenn Strömberg som kommentator, sånt är kul och förhöjer stämningen. Nåja de har väl möjlighet putsa på det får man anta, men rätt märkligt de inte redan gjort det. Nåväl, vi får se vart det tar vägen. |
Citat:
|
Jag fick besked efter en förfrågan ställd till Patrik Brissman i tisdags, att ATG fortfarande inte beslutat hur reglementet ska tydas, således vet inte ATG vad som är maxinsats per spelform/lopp/konto samt totalinsats per lopp.
Reglementet helt enkelt inte tillräckligt tydligt. |
Så här kul "borde" ATG's virtuella kamelrace vara, detta hade blivit en hit :lol:
https://youtu.be/pywXCnhQaXg |
Det finns ingen insatsgräns per lopp , endast maxinsats 10 000 per spelbong eller tills vinstmax 100 000 per spelbong uppnås enligt ATG i Fredags eftermiddag.
Således ett mycket rött spel |