![]() |
V4-2
Bestraffningar: Adielsson Erik, 500 kr, för att ha kört/ridit utanför bangränsen. Röcklinger Björn, 2000 kr, övrig felaktig drivning. |
Citat:
|
V4-3
Bestraffningar: Bergh Robert, 300 kr, för att ha stört pågående defilering. Linderoth Per, 2000 kr, för att ha kört/ridit för tidigt över startlinjen. Moreau Thomas, 300 kr, för sen ankomst till defilering. Korrigering lopp 1: Bestraffning avseende bristfällig anspänning korrigeras från Catharina Fagrell till Caroline Melin. |
Citat:
|
ATG har stängt för spel. Försök igen senare.
|
Citat:
|
V4-4
Bestraffningar: Witasp Leif, 300 kr, för felaktig tävlingsdräkt. Witasp Leif, 500 kr, för att ha kört/ridit utanför bangränsen. |
Dålig värmning på QPQ, känns iskall nu.
|
Hoppas ni uppfattade att Svante Båth "sänkte" sin egen häst Quid Pro Quo
|
Vad sas?
|
Drog i en töm och kändes inte på topp. Låter som man återigen kommer köra snällt med den.
|
Citat:
|
man kan nog klara de 3 första avdelningarna på 2 rader,
6,9 (känns som ett bra lås, spets och bästa hästen) 3 (leder runt om) 9 (spurtar ner dessa lössen på ett par steg) Hur svårt ska det va!? Det kommer förövrigt bli Bergh och Witasp show ikväll! |
Hemsidan har kraschat igen... kul!
|
Jan Hatten Helander @HattenHelander · 55 sför 55 sekunder sedan
Snälla ATG, det är patetiskt. Ni lägger oändligt med pengar på ny studio, oändligt med pengar på positioneringssytem,men spela, det går ej! |
Vilken jävla parodi....
Bergh kan ta sitt jävla pick och pack och dra till Åby och inte starta förrän han har ordning på hästarna igen. Så satans leds på det här lallandet nu. |
Grattis Varulven
|
Citat:
1- A:9 B:6,12 2- A: 11 C: 3,14 3- A: 7 B:6 4- A: 8 B:1,5,14 C:3,6,7,10,11,12,13 5- A: 11 6- A: 4 B: 7,11 C: 1,2 7- A: 3 Minst 4 A, max 1 C |
Inte ofta man ser Örjan gunga (sulkyn). Var nog på vinsthumör... ;)
|
Miss av Ulf Ohlsson, rycker bomullen först mitt på upploppet av någon anledning....
|
Grattis Varulv :D
|
Varför är det så jävla många galopper på Bergsåker? Preparerar dom banan med dyckert?
|
Hur är banan? hälften av fältet hoppade ju o jag är borta. hade "bara" 8 streck i loppet:)
|
Citat:
Tack så jävla mycket!!!! Bra insider information där!!!!!!!! Intressant tills man läste din syn på saken, tack så jättemycket :rant: |
Bergsåker omg. 59 ATG Tillsammans
Lördag 2015-10-31 2015-10-31 09:30 HÄSTAR RES 1 8 RYAN KRONOS (IT) 9, 6 2 3, 10, 11, 14 7 3 2, 4, 7, 9 6 4 3, 5, 6, 8, 12 13 5 3, 10, 11 1 6 7 USAIN SWING 11 7 1, 2, 3, 4, 10, 12 |
Bergh lägger inte sånt där i normala fall. Skulle inte förvåna mig om en trebent Quid Pro Quo travar ifrån Beau Mec med 50 meter nu.
|
Citat:
|
Citat:
Och jag hade heller inte med den, vilket jag helt skyller på mig själv. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Verkar som om samtliga betaltjänster försvann direkt. (Spelvärde?)
|
Jag är så jävla besviken på Bergh nu. Kändes som segern var klar när alla värsta motbuden hoppade och ändå kan han inte ta en segerjävel ens på hemmaplan.
|
Kan man bli tröttare när sista hästen man tar bort vinner? Blaha :)
|
Vad alla skyller på kuskar, tränare & ägare. I slutändan är det väl ändå ditt och mitt fel om du och jag inte har med hästen som vinner.
|
V75-1
Bestraffningar: Andersen Troels, 300 kr, Kört/ridit utan hjälm / ej ha spänt hakbandet/ säkerhetsväst. |
Citat:
|
Iofs är det inte första gången det blir massgalopper på Bergsåker. Kanske sånt man måste börja ta i beräkningen framledes.
|
Tekno ser strålande ut. Hur ska han torska detta?
|
Citat:
|