![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Vilket drag på spelet. Blir nog 100 mkr i omsäätning trots alla utgifter folk har inför julen. Precis klar med inköp och montering av ny soffa idag så nu blir det trav . Tyvärr inga spel då inte tiden funnits till att läsa på. Gissar att ATG är nöjda och vill se ännu mer jackpottar framöver med denna kraftiga omsättningsökning.
|
Fan vad du är KUNG Unter! :claps:
Chrille är ruggig som spikade den där. Tyvärr kostade jag på Flemmings formlösa sak som hade guldläge men gick inte ett skit. |
Peters var ju klar första häst idag, tog med 5 och 9 för säkerhets skull.
|
Jäklar, trodde Bailey skulle gå upp i kamp men Pelikanen gjorde sitt jobb bra idag!
|
Dra åt helvete vad Peter hade att köra med. Skön spik i inledningen!
|
Klartecken från Peter U. Tack!:clap:
|
Vinner Magnus med Lumberjack så ska det mycket till om inte sjuan sitter då resten av avdelningarna är kraftigt garderade!
|
131 kr?!?!?!
|
Nästa tar väl Peter av bara farten.
|
Där kom Zacke i mål 4 minuter efter.
|
Citat:
|
Citat:
|
Över 105 mkr i omsättning. Dubbeljackpot verkligen en guldgruva för ATG och travsporten. 25 mkr extra omsättning ungefär är ungefär lika mycket som en hel veckas omsättning på V64.
|
Citat:
Veijo vill vara med på fotot om han kan. |
Citat:
Bergh, Goop och Untersteiner. Med Veijo i draget. Och min idol Falsig! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Hade känts bättre med spik men slösade dock bara 2 streck här.
|
Citat:
Fast det förklarar en stor del av dina inlägg. Att du inte ser något. Utan hjärna och kass syn gör det svårt att vinna på trav. Kan du inte bara hålla dig till TrP så att man slipper dina papegojinlägg? |
Nån som har Chrille Erikssons system som han lägger ut på sitt betalnummer?
|
Citat:
Men startförbud kan meddelas om det är riktigt "illa" med travet. |
Citat:
|
Citat:
|
Peter fick iväg den i bägge starterna, men sedan gick det inte. Kanske han borde ha tagit det lugnare och inte brytt sig om att vara med där framme.
|
Citat:
|
Tydligen går Stig H hästarna även på Åby?
Surt att spricka på den där. |
Peter är en feg kusk när det gäller , måste ha serverad för att vinna .:thumbdown:
|
Synd om Travnet.Hade två utgångshästar på systemet i de två första avd. och båda galopperade...Surt.
|
Erik Adielsson, Örjan Kihlström, Björn Goop
Ordningsföljden i mål Var nån av dom favorit? Nej Har vi lärt oss något av detta? Ja |
Citat:
|
V75-2
Bestraffningar: Bergh Robert, 2000 kr, för att ha kört/ridit för tidigt över startlinjen. |
Citat:
|
Kolla vilka hästar Scampi slog sist & jämför dom han mötte idag då har vi lärt oss lite till. Öppnade bra från spår 1 senast, liknande spår idag.
|
Untersteiner äger idag!
Bergh.... |
Citat:
|
Dreams Take Time överlägsen. Enda hästen som är gynnad av skor som jag skrev i söndags tror jag det var.
|
Citat:
Vad gav tvillingen 4-10? nästan 27 ggr pengarna....tack för kaffet! Har du provat med hörapparat? Specsavers? |