![]() |
Bo Falsig vore kanon men lite långsökt kanske?
|
Citat:
|
Citat:
Ingen jag någonsin skulle få för mig att lyssna på. Det finns klockrena tips att följa upp, dvs kolla efter i arkivet, genom att läsa bra signaturer här på forumet. Vad som blandas och ges av pokerspelare struntar jag fullständigt i. Måste ha missat den signaturen grovt här på forumet?:no: Nä, går bort fullständigt med kortspelare och annat spelfokus för min del. Här gäller hästar! |
Jag kör 1-2 på min raka DD. Erik bör ha bra chans från spets eller o.s. och Robbans häst i andra är ju ingen klaring, men bakom Calvin (som kan hamna illa på det) så känns det rätt öppet.
|
Citat:
|
95,7 miljoner i omsättning vid förra årets dubbeljackpot 6 dec på Bergsåker. Idag nästan 10 miljoner mer. ATG nog nöjda!
|
Citat:
|
Tycker dom kan köra alla v75:or på Åby. Överlägsen bana då det gäller spel.
|
Rak DD 7-11 till 40 ggr känns rätt.
DD1 - Nurmos skickar en häst till Åby, går bra med skor, sätter på jänkarvagn och upp med Örjan i sulkyn. DD2 - 11 uppåtform. Nu måste väl Björn vinna ett lopp. |
Citat:
|
DD: 7 mot 2,11
Örjan måste vinna ett lopp idag. |
Härligt Erik! Nu är det bara att hoppas att Bergharn ska få nosen först på sin häst också.
|
Erk.A har kört på väntan sänker alla sista 100 metrarna i tre lopp nu.
|
Allt går Eriks väg idag. Det där var en jävla turseger.
|
...och Lillieborg som vanligt jagar stalltjejer...
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
V5
Eventuell utdelning inför sista avdelningen 1 Calvin Borel 9 745 kr 2 Poker Kronos 26 328 kr 3 Ni Talar Bra Latin 8 826 kr 4 Speed Delicious * 5 Bar Plombier 15 706 kr 6 Pantarei Ans 37 620 kr 7 Tripolini V.P. Struken 8 Huge Star 119 299 kr 9 Go Green Pellini 119 299 kr 10 Bergshults Leffe * 11 Next To None Sib 34 500 kr 12 Alkalizer Am 27 765 kr * = Över 200 000 kr / Utdelning på 4 rätt |
Citat:
|
Då kommer alla pengar delas ut idag med favoritseger i avd 6. En seger för spelarna att inte flytta pengar även denna lördag.
|
Vilket skit! Bergh på väg till spets, men kör för hårt på hästen så den hoppar bort sig. Såg ju fin ut annars.
|
Citat:
mer Åby tack. |
4 system på 7 rätt någon som har koll på vart dom gick?
|
|
Huselius lär ha satt den.
Han är löjligt vass den mannen! |
Japp, Huselius hade ett system.
En skåning ett. Och så CityGross två st + hundra sexor på en enkelrad x 100, fick 3,8 mille för det. |
Citat:
|
Citat:
|
Höganäs systemen på 66 och 330 är det en del i reducerade system?
|
Vore intressant att höra Stekels och andras kommentarer till favoriten Ni Talar Bra Latins insats idag. Jag hävdade, att tränarbytet från Petri Puro till Södervall/Brindeborg var från elitserien till division 7. Men vad tycker ni?:sad44:
|
Storspelarna som la beslag på pengarna som vanligt. Två system för mer än 2000 kr och ett ombudssystem ser det ut som. Dom som lirar V75 för en femhundring typ totalt chanslösa sådana här omgångar om dom spelar efter hur det borde gå och kollar lite hur de stora experterna rankat. Har alltid sagt att V86 och V75 är de bästa spelen för storspelarna men väldigt dåliga spel för dom med normala spelkassor.
|
Citat:
Hade varit intressant att se loppet utan Poker Kronos galopp. Känns som det har gått troll för Bergh på v75. |
Citat:
|
Intresseklubben noterar...
1. Det skräller inte i denna typ av lopp. En del betaltipsnissar förordade Kihlströms = ? 2. Klass II. Alltid läge att helgardera. 3. Kommunalaren. Debut i Guld, fel läge, visade inget speciellt. Ett sådant här lopp med svag guldfavorit vinns statistiskt av rank 4-7. (Iskallt haussande av Berghs, kan väl pensioneras på Malta, snälla...) 4. Innerspår på 2640 alltid bra. 5. En V75-härdad Thaiger fick äntligen utdelning. Tur, men vaket av Jansson. 6. Hmm. Drinking Chivas Regal in a four-dollar room. 7. Höbyte på favoriten = totalt chanslös!!! Efter värmning la jag in "allt" på Calvin. (Att sistrankad vinner från bakspår 2640 Silver, sannolikhet =0,001%) Skrivet från mitt anustangentbord med noll solsken mot anusgardinerna och nollanus i anusstatistiken. PS. Total anusstyrning av BG med Thai,,, |
Det här är inte en omöjlig rad att sätta för en normal peng, men den är jävligt svår. Ett tänkbart system hade varit spikar på Pelikan Trio, Dreams take time och Scellino Luis, sen fläska på i övriga lopp. Men det är alltid lätt i efterhand...
|
Citat:
|
Citat:
En lirade för en femtiolapp och vann 3,8 millar. |
6 av 7 segrare var hästar som i normala fall går med skor.
|