![]() |
Dagens mest överspelade nu. Food money bör va chanslös här
|
Citat:
Man skulle inte kunna laga middag, äta och umgås med familjen och aldrig mera vara social en lördag. Omsättningen skulle minska och travet dö ut. Dock rädd för att stor del är ökad omsättning från utland. |
Citat:
men samtidigt dör söndagarna. Samma begränsningar som i all annan ekonomisk matematik. ATG kanske kunde börja med SMS-lån för att höja totalomsättningen? Eller starta ATG 2.0? Mvh Uffe |
Citat:
Söndagarna ska få sig ett lyft, tror det blir bra. |
KUNG JOHNNY!!! UNDERBAR OMGÅNG!
|
Sån jävla lotto Johnny skall ha, helvete va tråkigt. Nu blir det skitutdelning
|
De körde loppet åt favoriten. Thai var duktig, men det blev lite för tufft.
|
Sällan, varje gång man spikar Goop så misslyckas han med ingungningarna... Fan vad ofta han torskar med nosen om man spelat..
|
Fan vad härligt när ordentliga kuskar och hästar vinner för en gångs skull istället för en massa skräp. :claps:
|
Takter bakom Piraten är rena travpoesin. Han bara viftar lite med tömmarna johhny när han måttar in den:)
|
Tråkigt hur nödja folk här inne är över att tre favoriter har vunnit irad. Tragisk runda idag. Nä, nu gör jag något annat istället.
|
OTP övertygade inte idag. Hade knappast vunnit om de inte kört så hårt i början.
|
Citat:
|
Ja nu dog omgången troligen spelmässigt. De lite mer öppna loppen som är kvar är också dom spelarna garderat som mest. Surt att Dreams Take Time skulle galoppera när jag rekommenderat spel på den till fantastiska 12 ggr hos B365 (3,70 i vinnarodds hos atg)
|
Citat:
Grym ranking av Spelvärde idag btw! En stor julgrogg ska dom ha grabbarna. |
Spik på Goop i nästa då! Ska vara en fin chans att runda de här.
|
Citat:
Beror väl helt på hur man garderat - kan sitta x antal med många sköna skrällar kvar och de tror jag inte misströstar - fyra lopp kvar som det kan skrälla i! |
Citat:
|
Citat:
Ja, verkligen, spikarna i de två första avklarade och tjocka på resten, snyggt. Men var tänkt det skulle börja skrälla lite efter andra vilket det inte gjorde. :cheers: |
Visst, tråkigt med tre favoriter men om man tar på sig glasögonen som bara bedömer sporten så har det varit tre riktigt sköna lopp med Johnnys styrning på bortre långsidan med OTP som en liten extra krydda för att sedan måtta in på linjen.
|
Citat:
Mina skrällar i det här loppet är 7 och 8a. |
Nu ska jag för första gången någonsin heja på Göran Jansson av alla.
|
Citat:
|
Citat:
|
2 Balzac Du Chatelet leder runt om!!!:clap:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Glöm ej Örjan i detta lopp! Jorma tar jag ej heller bort i långlopp - vilken skit han än kör, Är suverän i långlopp!
|
Det här loppet vinner 7 eller en felfri 15. Så att man får lite utdelning.
|
Citat:
|
Citat:
|
Björn har lekstuga! Kunde ha stått ytterligare 20-40 m bakom och hade vunnit bekvämt ändå.
|
Det är ju f-n att Crebas kör galopp i starten.
|
NU, kan till och med jag hålla med om att utdelningen blir ören...
|
Björn luggar dom trots 80m. Aristocat Boko vill inte mycket nuförtiden.
|
Månprinsen ;) Är omgången fortfarande underbar?
|
är du go´eller!?:p
|
Citat:
|
Hård bana idag och massor av galopper. Känns som det är första gången som det är bra med barfotaförbudet, för undrar hur det sett ut idag i barfotalistorna med sena ändringar mm om det varit tillåtet med valfri balans.
Dock syns det inte i någon spelinfo när dom skruvar i brodd men det kan också ha väldigt stor betydelse för prestationerna. |