![]() |
Har garderat upp rejält i nästa, så nu får det komma en rensare. Trist att favoriterna vann i lopp 2 och 3. Hade inte krävts så mycket för att de skulle ha torskat.
|
V75-3
Bestraffningar: Bergh Robert, 3000 kr, övrig felaktig drivning. Takter Johnny, 3000 kr, övrig felaktig drivning. (Felaktig drivning påverkar tydligen inte en vinnare) |
Citat:
|
King Sir Kir vinner nästa
trio :clap:11 3-4-5-6-11-12 3-4-5-6-11-12 |
Citat:
|
Citat:
|
Och nu är det väl snarare frågan om det ska bli dubbel jackpot eller bara jackpot på femmorna.
Sen i januari och februari blir det troligen baserat på hur det var i fjor och barfotaförbudet ännu ojämnare lopp med jackpot var och varannan vecka och därmed väldigt hög omsättning. Romme på lördag om det blir dubbel jackpot skapar goda förutsättningar för tresiffrigt antal miljoner i omsättning. |
Frågan är om tredje spiken - Al's Winnermede - vinner idag. De säger att banan är negativ för honom och positiv för Scellino Luis. Hmm! Hinner inte se DD-loppen förrän efteråt.
|
Ja nu räcker det med favoriter och det är dags att det börjar skrälla. Dags för Örjan att dyka upp med en klassisk gubben-i-lådan-styrning?
Tror King Sir Kir bara vinner dock så jag lirar rak tvilling 7-11 till 37 gånger. |
Jag hoppas mest på Hank von Håleryd eller Scampi i nästa.
|
Citat:
|
Citat:
|
Nu är det dags för Björn att visa hur bra 6 är. Så det blir lite dragning.
|
Denna var bara att njuta av, Kingen.
|
classe hade ställt iordning. du söte tid vilket intryck!
|
V75-4
Bestraffningar: Aikio Pasi, 300 kr, för felaktigt nummertecken. |
Ingen favorit som vann, men en favorit som vann :clap:
|
Vad säger intelligentian om Tango Vang? Har ju varit riktigt bra - taskigt läge men flera frågetecken på de betrodda...
|
Björn Goop "Haft roligt med varandra istället för julklappar."
;) |
Citat:
:D:evilgrin39:;) |
Citat:
Låter ju inte som att Als W mot Calvin Borel låter som en trolig DD baserat på vad kuskarna sagt om banan. |
Citat:
|
Helvete en kopia av Sofia Hellqvist som ska spela DD i studion!
|
Citat:
|
7 Tango Vang får bli min stänkare i DD1.
Tvilling och DD mot 1,4,9,11. |
Citat:
Usch! Det var mig en "gayig" bild, hehe! Vilken "sängkammarblick"! Kan blidka vilken måldomare som helst... |
Jag tror att Oscar Svanberg ligger lite lågt med Usain Henna för att få slå ur "underläge". Det blev för höga förväntningar senast. 4-11 ger 25 ggr.
Min DD blir 4 - 4 och 11. Scellino Luis är alltid min vinnare när den startar. Familjen Eriksson kör alltid "snällt" med sin ögonsten 4 Usain Swing. Idag är det dags att visa hästens verkliga kapacitet. 33 ggr. |
Förbannat Björn, här skulle du inte vinna...
|
V5
Eventuell utdelning inför sista avdelningen 1 Next To None Sib 4 907 kr 2 Venkatesh Struken 3 Västerbo PayMyDay 18 312 kr 4 Usain Swing 13 868 kr 5 Call Me Hanover 12 706 kr 6 Long Night 81 782 kr 7 Blue Rocket * 8 Calvin Borel 1 753 kr 9 Namale Kronos 3 066 kr 10 Bergshults Leffe 22 266 kr 11 Usain Henna 5 747 kr 12 Alkalizer Am 19 108 kr * = Över 200 000 kr / Jackpot |
Citat:
Jag spelar aldrig för några stora summor men har ändå vunnit så pass bra så att spelen alltid betalar sig själva och lite där till. Systemen behöver inte kosta 2000:-+ |
Borta på allt så sista hoppet ligger på den här lappen :KO: Kom igen Peter!
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...mages/sist.png |
Citat:
|
V75 utdelning ovan. Här kommer V5. Sorry!
Eventuell utdelning inför sista avdelningen 1 Next To None Sib 2 413 kr 2 Venkatesh Struken 3 Västerbo PayMyDay 6 463 kr 4 Usain Swing 4 268 kr 5 Call Me Hanover 4 781 kr 6 Long Night 31 727 kr 7 Blue Rocket 46 915 kr 8 Calvin Borel 1 443 kr 9 Namale Kronos 1 197 kr 10 Bergshults Leffe 9 400 kr 11 Usain Henna 2 450 kr 12 Alkalizer Am 6 099 kr |
V75-5
7 Enjoy Boko Örjan Khilström hörd angående hästens beteende 1100 meter kvar, Örjans förklaring: Hästen tappade ev. luften och avbröt därför loppet. Förklaringen godkänd. |
Usain Henna går fram i dödens varvet kvar och krossar dem... Beror iofs lite på vem som sitter i dödens - sitter Calvin där så låser ju denne loppet... Men, vem svarar, egentligen? Kanske får CB överta tidigt om felfri?! Flera startsnabba på de innersta spåren men alla lär väl släppa om Conrad ställer frågan!
Hmm - står CB på benen så kanske denne ändå är det sunda spelet... |
1427:- efter sex avdelningar, helt underbar omgång...
Månprinsen :drunk: |
Snygg Conni och Calvin ♥ trots att han ville stryka pga kass bana.
|
V75-6
Startförbud: 6 AL'S WINNERMEDE (startförbud 151226-160105 (orent trav)) |
1.12.4 på en icke bra bana i december, fina papper - låt vara som en höstdag...
|
Nu är skittravet utdelningsmässigt över och vi kan tugga i tråden om vad vi vill :P
|