![]() |
Citat:
Och var tror du att de hämtar sin information då.....? |
Citat:
|
Är det amerikanarna som ställer till det för V75-redovisningen?
Hur har det sett ut i de andra loppen - har det varit spets och slut där också? kom hem till V75... Förutom Jormas då, som vann med 9an... |
Citat:
|
Citat:
Jänkarna är inte med och spelar längre. |
och vad fan är meningen med hockeytröjorna? rör bara till det enligt mig
|
Örjan :)
Grattis Brynäs! |
Citat:
Samarbete med SHL - kan du inte ens hänga med när de till och med visar hästens position i loppet? ;) |
Nog är det så att kollektivet oftast vinner,när utdelningen blir under 10k,det måste väl ändå duga?
|
He-he. Såg precis Lasse Axel smyga lite diskret till vinnarluckan med sin Berghvinnare;)
|
Citat:
Och tvärtom tror jag. Mvh Uffe |
Citat:
|
Menar att man ska nog inte försöka fälla favoriten i alla lopp samma omgång
|
Örjan är fan helt otrolig. :claps:
Luslinsen var lika värdelös som befarat. |
Och Panoramic sitter, andra veckan i rad.....:clap:
|
Usch så ovillig Be Sponteaneous var! Var säker på vinst 400 kvar!
|
Dejvid!!!
|
Nu blir det galopp för Örjan och vinst för Scampi! Spets och slut...
|
Citat:
Hoppas på det. Bolaget jag är med i har spik på Scampi, sen alla i sista. Men man vet ju inte utdelningen. |
Vad är detta?På ATG live spelar dom bara på odds,men då drar dom ju ner dessa odds också.Det bästa måste ju vara att ha alternativ utanför detta ,eller spela på favoritkomb,då dessa odds kommer att stiga
|
Ska Takter bränna med tredje uppsittningen? Torskat med två favoriter, ser inte ut att bli nån bra norrlandstripp för BW Junior....
|
DD
Manprinsen, Bluesmith, Oggeb, Stankarn, dado, Dahle och Hugo! Nu tänker er idolkusk Jens ge er kompensation. DD 4-6 till 20 ggr. Vi andra spelar DD 4-1,6 till 12 resp 15 ggr. Lycka till! |
Citat:
|
Tror inte Örjan vinner nu,han är ju favorit
|
Citat:
|
Citat:
|
Håller helt med Chrille E. Om man funderar på att spika Ready Ribb idag så kan man lika gärna stå över V75...
|
Citat:
Såja. Då är det bara att vänta på hur mycket utdelningen blir. Hoppas på superskräll i sista. |
så är det
|
Citat:
|
GRATTIS alla ni som garderade de två dunderfavoriterna On Track Piraten och Ready Ribb!:hattenav: Vi andra står där med lång näsa och fyra rätt - och kanske fem efter nästa med åtta streck i mitt fall.:whoco5::cheers:
Snart får vi fokusera på Axevalla nästa gång. |
Även vi som garderade bägge kan stå med veckans GUMMINÄSA :cry:
I alla fall jag :sad44: Citat:
|
V75-5
Startförbud: 6 VICTORY PILOT* (FI) (startförbud 160116-160126 (dålig prestation)) Bestraffningar: Liljendahl Reijo, 1000 kr, för ohörsamhet mot funktionär. Efter 9 lopp: 2 startförbud. Efter 9 lopp: 1 x bot Efter 9 lopp: 1.000 kr total bötessumma |
Nu är inte Örjan favorit ,så då kan han vinna
|
V75-6
Startförbud: 11 OPERATING LIMIT (startförbud 160116-160126 (dålig prestation)) Efter 10 lopp: 3 startförbud. Efter 10 lopp: 1 x bot Efter 10 lopp: 1.000 kr total bötessumma |
Heja Sambucus och Jens Eriksson!:cheers:
|
Surt! Hade rak DD med Quakerman - synd att man inte får byta efter värmning och provstart - såg mycket rullig ut...
|
Citat:
|
Som jag sagt tidigare,när jag spelar Örjan torskar han
|
Tror vi satte 7an i bolaget igen..
Chansen: http://travrattning.com/trav/2016-01...5/marres-chans fint flyt isåfall. 195 000 för 2 veckor sedan på romme då spiken hette Food Money ;=) satte v4an i eftermiddags men de skall jag skänka till barncancer fonden. ca 1300 kr. |