![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
hur bra är Redens häst i avd 4? nån info???
|
Citat:
|
Tidiga onsdagstankar:
V86:1 Inga "monster" i startlistan direkt, Flemming och Robban laddar tills nån kan krypa ner bakom? På kusk och stallform kanske man förorda 4 Officer C.D. Men det skulle vara roligt att få in en stänkare också. 1 Power M.M var bra när han vann. 5 Crazy foot mambo är ruggig ut om han laddas. 6 och 9 duger om det häxar lite för favoriterna. V86:2 10 OPQC med riktig jänkarvagn ffg. Bud! 4 Zenit Brick får överta av stallkompis. Favoriten 5 Top of the world struken senast och kanske inte laddas max? Kontio får sista strecket? Tydligen bra näst senast också, stenklar senast till bra odds. V86:3 9 Rondine d' Amore ska lättas, får jänkarvagn och halvstängt norskt. Ska köras offensivare - allt enligt Johan Untersteiner i Expressen. "Måste visa mer" - enligt Kevin Oscarsson i Aftonbladet. V86:4 6 M.T Kingsize, spets och slut? V86:5 11 Tango Vang nerstruken ett spår. Dock vanlig vagn. V86:6 6 Jens Patrik får överta? V86:7 Heltäckt med 4 och 9? V86:8 Funderar på vält men hittar inte så mycket emot. Får förmodligen överta utan strid, bara lallare innanför. Lycka till! |
Citat:
|
Skrällspik
Citat:
Övriga spikar 2 Nose Gear 20% och 4 Patricia Hastrup 23% |
Mitt miljondrag Crazy Foot Mambo hade nog mycket sparat
|
spets o släpp, kan slå fav med lucka, bra tvilling??
|
Någon som vet Vad Gantab Håleryd har haft under hovarna de 3 senaste starterna??
|
Roxy Hill trivs på Åby, Stoet har startat 26 gånger på banan, vilket har resulterat i nio segrar.
|
Jag vet att detta är en kantboll. Men jag kommer att plocka med 8 Fuzz i avd 2. Den flög fram senast och kommer Kajjan, som kör med form nu, bara ner i ett vettigt slagläge så biter spurten bra över upploppet. Mitt miljondrag i dagens omgång. God lycka.
|
Citat:
|
Citat:
|