Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-02-01, 10:57   #1
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3839
Standard

v86 ÅBY/SOLVALLA jackpot


Bästa spelet v86 och jackpot också?? Några tankar? Bästa spik? Bästa drag?

nu kör vi
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-01, 19:11   #2
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13248
Standard

är inte Sembs Rebir bästa spik ??
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-02, 06:47   #3
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 243
Sharp$: 4030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
är inte Sembs Rebir bästa spik ??
Nej
Zniper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-02, 10:33   #4
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Nu - mina vänner på Sharps och även ni andra - skall jag bjuda på ett drag i V86-5. Som ett ringa tack för era bra idéer. Strecka 11 Tango Vang. Han såg lysande ut senast i bronsfinalen på Valla. Före i mål var Only One Winner, Coco de Vie och Scellino Luis. Han slog Al's Winnermere. På tiden 13,2. Med galopp. Han går 13-tider alla dar i veckan över medeldistans. Nu är det första gången han går ut på längre distans - men bör klara det på sin form.
Dunderfavoriten 6 Ochongo Face flänger runt på banorna som en lektion i Sveriges geografi.

Om jag spelar i morgon - det är ju jackpot - blir det antingen spik på 11 eller lås på 7-11.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
joback1 (+1), mijo14 (+5), hotshotknick (+10)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-02, 21:31   #5
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Picasso Sama har givetvis toppchans i sista, men jag måste bara nämna Piggybank som ett roligt skrällbud, kanske framför allt på DD-spelet. Tände till rejält i biken näst senast och gick klart bra även på V75 i starten efter. Bike igen nu (?), bra läge, passande motstånd bortsett från Picasso Sama och godkänd kusk. Kul drag!
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-02, 23:43   #6
 
Reg.datum: okt 2015
Ort: All over the Place
Inlägg: 303
Sharp$: 1907
Standard

Howdy Racing Lovers :9

Avd 1: Flemmings Gantab finfinfin senast, men hur är det med hans hästar just nu? Stallet siktar mot barfotasäsongen??! CD kapabel och uppryckning senast. Wang tredjehäst.
Avd 2: Top of the World, fint läge, Reijos form? Ofta skrik på Zenit som inte verkar så intresserad av att vinna. Nose Gear, Örjan. Q.C. fel läge som vanligt, ny kusk.
Avd 3: Peter lät mkt uppåt på Corinne senast, lam presentation då (stallform?)
Avd 4: Silent Storm ser ut som en bra procentare här, läge, distans, spets.
Avd 5: Fick lite feeling för Conny här, 2640 läge, Annars lite ståpäls på Mäster Johan
med R. R. (behövde loppet senast?) Ochongo till spets? Tango aldrig borta.
Avd 6: Fälla Valeur? Jag tror det. Streck på alla kan kanske löna sig.
Avd 7: Quantanamera är tuff. Norsken för bra?
Avd 8: Picasso 67% (kan kanske löna sig att strecka några till här, 1 och 9 bra lägen på distansen.

Svårt att bjuda på någon bautaskrällidé förutom Kern i avd 4. Möjlig skräll i avd. 6 men vem? Jag har svårt att hitta något annars som inte går utöver rank 1-3/4. I sista med reducerat system kunde några procent kanske gardera Picasso, men känns långsökt.

Som bhnaligt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
affe56 (+10)
Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-02, 23:47   #7
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

Tänkbara spikar:

4 Officer C.D, knapp andrahandare. Visade uppåtform senast och känns onekligen som hästen i gänget

2 Nose Gear, ingen direkt sprinterbetonad häst, men sitter direkt i andraspår och blir inte ett dugg förvänad ifall Örjan måttar in segern.

7 Ochongo Face, stark, löpärlig häst med lopp i kroppen tror jag faktiskt är stenklar trots att både 10 Roxy Hill och 11 Tango Vang har fina spurtresurser så känns det som en bra spik.

Kantbollar:

3 Keeping Julia gör här sjätte starten i Berghs regi och letar fortatt efter formen, men det är en kapabel häst som jag hoppas hittar tillbaka 2013-14 formen och jag plockar med henne mest pga att loppet är jämnt och hon kanske smäller till snart.

10 Juvels Boy kan jag inte sluta jaga och till 3% i avslutningen är han ett måstestreck för mig.

Överspelade:

Kanske inte helt klockrent att placera 4 Top Of The World som är favoritspelad till 41% med en segerprocent på 44% under denna rubrik, men faktum är att han faktiskt endast vunnit 1 av 7 på just Solvalla, ska dock tillägga att vinsten kom på 1640 och resten var inte sprinterdistans, men jag har ingen känsla för honom i detta sällskap.

Spikade 5 Picasso Sama senast från bricka 12 och kan tyckas konstigt att jag dissar honom nu, men 67% i avslutningen är = noll rens ifall man mot förmodan skulle vara kvar, kan också vara så att hästen inte är lika vass med dojorna på och jag sparar några streck till avslutningen.
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-03, 05:56   #8
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3839
Standard

Vågar man lita på Lindegrens uttalande och spika Ochongo Face ???
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-03, 06:15   #9
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Norrland
Inlägg: 589
Sharp$: 9847
Standard

Picasso sama känns som klockren utgångshäst idag, alltid skönt att ha möjlighet att sitta med 7-8 hästar i sista i omgångar där största favoriten går ut i sista avdelningen.

Någon som har någon koll på patricia hastrup i 7e? Är en häst som helt paserat mig förbi men raden ser ganska trevlig ut. Startsnabb?
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-03, 09:26   #10
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

Skitväder i Stockholm, ska bli bättre senare under dagen, men risk för jobbig bana. Kanske där skrällarna kommer i kväll.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-03, 10:47   #11
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

Red Rapide, värsta motbudet mot Ochongo Face, är nu struken och Alvena Take It kommer att strykas. Bäst att hålla koll på om det blir fler framåt kvällen.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-03, 10:49   #12
 
Nicklass avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 654
Sharp$: 1497
Standard

Första loppet tycker jag är lurigt. Gentab håleryd såg bra ut i Danmark och har antagligen bästa chansen att köra i ledning och vinna.
Antingen spik eller flera

Avd 2 också svårt. Top of the world och Opqc möttes senast. Opqc gick utvändig resa och spurtade mycket bättre än Top of invändigt på tung bana. Läget gör dock att chanserna för top of the world bättre. Sedan finns andra motståndare invändigt som gör att top ofs chanser att köra ledning minskar om de inte släpper.
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-03, 10:49   #13
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5206
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Skitväder i Stockholm, ska bli bättre senare under dagen, men risk för jobbig bana. Kanske där skrällarna kommer i kväll.
Nån som redan nu har några roliga förslag på "gyttjetrampare"?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-03, 10:53   #14
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Nån som redan nu har några roliga förslag på "gyttjetrampare"?
Man får nog följa väderutvecklingen. Det ska ju klarna upp påstår SMHI. Dessutom så läste jag nyss att man ska lägga på ett nytt lager därefter, så kanhända blir banan vettig, kanhända inte. Kanske hakar på Valla. Åby lär ha fin bana.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-03, 11:03   #15
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5206
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Red Rapide, värsta motbudet mot Ochongo Face, är nu struken...
Riktigt synd, tycker jag. Klart duglig häst som hade oturen att springa på Coldtown et al några gånger men visade både styrka och fart. Hade varit intressant att se den i full form idag - och kunna ta betalt samtidigt...
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td