![]() |
Usch, iskall vinnare här. Men det är för dåligt att kalkylera loppet på Joni Petteri Irri helt enkelt.
|
Över 4 ggr pengarna? Dumstrut på....
|
Man vill bara slå André Eklundh på käften!!! Fy fan släppa ut Untersteiner sådär!!!
|
Smart av Christoffer, köra till och släppa ut favoriten för att få en bra position. Men borde han inte försökt hålla den ryggen? Eller tycker han att han kommer att få chansen på stretchen iaf?
|
Härligt Peter! Där satt första spiken.
|
Citat:
|
Citat:
Är du dum i hela jävla huvudet!!!? |
Var det nån som lyckades köra hem det där loppet i badkaret på förhand med alla platsväxlingar? :claps:
|
Citat:
1) Peter S&S. 2) Peter OS och Slut! :cheers: |
Jag hade med den på systemet, men knappt. Att ha 9,6% av raderna på en favorit är ju riktigt korkat av mig. Den borde ha sållats bort istället.
Citat:
|
Citat:
Tyvärr tog jag bort Uffe i förra så jag rök. |
Citat:
|
Citat:
Mitt scenario var ledaren till spets och släpp till 5 men det grusades av idioten Eklundh.... |
Nu RUBBET på 9 och 11 på V3 OCH rak tvilling!!
Lite med 1 9 11..... |
Ska vi få en tråkomgång en gång till? Fast brukar ju räcka med någon skräll. Själv rök jag på Top of the world, spikade Zenit Brick men det gör jag inte fler gånger. Varför jag inte spikade Officer CD vetefan.
|
Snälla Djuse nu för helvete....
|
Citat:
|
Kan Andy få vinna för faaan!
|
Citat:
|
Hoppas verkligen att Djuse vann, men de zoomar in Örjan.
|
Örjan vann med hundra.
|
Otippat att Örjan vinner...tröttsamt...
|
Lutar åt ny jackpot nästa vecka.
|
Han är förjävla bra helt enkelt...
|
Alltså hahahha... Så jävla skrattretande. Kusen har 18 starter på två år nu och inte vunnit en enda, bara några andra platser. Ska vinna detta, men vill inte springa förbi... Örjan som vanligt vinner dessa tighta loppen. Men hur fan kunde de skilja en milimeter typ? Man blir ju spyfärdig...
|
Årets mest överstreckade.... Ochongo! 1.30...???
Folk är ta mig fan alkoholiserade.....på en onsdag!? Senil kusk från hängläge bombar framåt och spränger hästen! GLÖM att den vinner! |
Citat:
Jag tänker pröva med 3 Divas Revansch som utgång, mot favorit och ett par till. Dör den som vill ha ett riktigt bra tvillingodds.... |
Det där hade man kunnat kalla för "dött lopp".
|
Citat:
Håller med...ju mer man zoomade in desto mer dött såg det ut... |
Jösses vilken bortkörning av Ingves.... herrejävlar...
|
Citat:
|
Det där va dött lopp, inget annat. Bara måldommare som inte kan sitt jobb :)
|
Svag insats av Ochongo.
|
Ja, det var nog den kassaste favoriten man sett på den här sidan årsskiftet....skämskudde till spelarkollektivet...
|
Spika ingves är ungefär lika klokt som att spika T jansson hahahah.
T jansson har man iofs gjort mycket cash på genom åren på plats :) |
8,80 mina damer.....
|
Hästen är ju 120 meter bättre än övriga fältet. Ingves är dock 150 meter sämre. You do the math...
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|