![]() |
Sällan det vinns från bakspår i guld, och ännu mer sällan på Jägersro.
Örjan spårar runt om? |
Citat:
|
Citat:
:cheers:?? |
Citat:
|
Citat:
Vi har ju ett ANTAL kända kuskar som haft diverse problem förut? |
reve dámour
är där någon av er som har koll på de starterna som reve dámour har i listan?
läste att han avslutat riktigt fort någon gång innan när han startat i Sverige, har lite feeling för att det blir högt tempo i detta loppet och han kanske kan profitera till seger här. Måste dock tillägga att jag inte sett några lopp med denna. men han känns ju lite felstreckad tycker jag |
Citat:
|
Hästen i loppet, 5 Augustus F., blir totalt bortglömd...Beror väl på att han går upp i klass. men denna tid på säsongen har större under skett än att Stefan S. får besöka vinnarcirkeln.
|
Omgångens mest streckvärda häst hittar vi i avd.2, Neptunus face! Adrian på Jägersro, spår 5 och tvåa i de två senaste loppen. Även tider som matchar de hårdare streckade. Dags nu! 2% är löjligt lite!
|
hej doob tänkte fråga hur bygger du din system tänkte rygga tack
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
1) 1 2 6 10 2) 1 2 3 4 3) 12 Dreams Take Time 4) 1 4 6 9 10 12 5) 3 4 6 7 6) 1 2 3 6 9 7) 3 5 Ryggas på egen risk... :smoke: |
V4 på Jägers och jag skall tillägga att jag INTE hade spikat nr.1! Jag lever!
Men herregud hur är det ställt med spelsäkerheten särskilt när montén är inblandad... Förra veckan skrattar ryttarinnan åt sin storfavorits uppträdande innan start - "omöjlig styra". Ändå startar man som 80%are... Idag på V4 är nr.1 favorit, andrahandaren stryks och 1:an ännu större favorit då den var först i turordning... Tappar 40 meter direkt vid start och kommer aldrig ikapp. Måste ha varit kraftigt sjuk från start eller något annat fel!? VARFÖR STARTAR MAN? SPELARNA LURAS KAPITALT!!! SKANDAL!!! |
Jag tog med Salsan för att Matteus lät så uppåt. Sällan deras skrik vinner men denna gång var det befogat. :)
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Det var synd att inte åttan nådde fram i V4-1. Nu spik på Neuland.
|
Travskolan gästspelar?
V75-1*2640voltstart och startspåren är överrepresenterade som vinnare.
(1-3-6-7-8-10) 2 är lite bubblare senaste åren. Vinnare? 1 Panoramic även om distansen skapar lite frågetecken men på kusk då. 6 NELLE ATTICUS JAKE ensam på spring? V75-2*2140autostart vinns oftast av 2-6. 1,2 och 3 på streck är 2,3 och 4. Klart? 2 DIGITAL CONTROL godkänd favorit. V75-3* Se ovan men Guld men rätt favorit 6 Edward Ale. Sällan skräli i Guld 6-11-1-12? räcker trots statistiktveksamheter? V75-4*2140voltstart statistiskt sett vinner startspår 1-3-6-7-8-10. Just detta lopp? 2-3-7-11-13? V75-5* Se avd 2 och 3. Men här blandas sto med H och V min vinnare alt. förstarank blir 3 RICO LEEJS. V75-6* Se avd 2,3 och 5. Stolopp men får ändå ner till 6 CAVIAR SISU för att hitta ett logiskt streck. V75-7*1640autostart vinns av spår 2-7 och därmed blir det trevligaste strecket 7 Rapide Du Pommeau men distansen är nog fel. Några KomIhåg 1. Ett ekipage som vinner ofta vinner oftare än ett ekipage som aldrig vinner. 2. En häst som galopperar ofta galopperar ofta. 3. Raden blir "aldrig" - X-X-X-X-X-X-X tex 1-1-1-1-1-1-1- eller 1-1-1-1-1-1-1 men om det skulle bli så får man vara beredd på att kliva av. Mvh Uffe |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
http://piclair.com/data/hvfyr.jpg |
Citat:
|
Citat:
KÖR PETER UNTERSTEINER!! KÖR!! DU ÄR KLAAAAAAAAR! :smoke: |
Skulle Allaballa däremot bomma spets så kliver iaf jag av, för då vinner Edward som jag läst loppet.
|
Citat:
|
Omstart på riksspel pga "teknikfel".... AMATÖRLAND!!!!
|
Citat:
|
Citat:
När visade den nåt som duger mot dessa djur? Hade väl mer av en lidnersk knäpp förra året då den brakade runt på Jägersro? och vann. Möjliga vinnare 6,11,12 eller 3 övriga gör sig icke besvär. :cheers: |
Nästan 2 miljoner i omsättning på enbart V4....
Lopp 1 sjuk favorit som inte borde ha startat! Lopp 2 omstart för att någon funktionär inte är kompetent nog.... Bara i Sverige.... |
Det bästa landet
Citat:
senaste istiden. Mvh Uffe |
Citat:
|
En helt annan tanke
Kör de flesta teorisystem idag?
Inte många inlimmade system i därför avsedd tråd. (2-3) Mvh Uffe |
Satt Veijo och sov när Peter kom?
|
Citat:
|
2 Tumble Dryer i tredje V4 är dagens klaraste!
Jag lirar 1.000 Vinnare Tvilling 2 - 4 5 7 8 10 x 100 kr Flex x 500 kr 1: 2 2: 4 5 7 8 10 3: ALLA |
Stor humor att Vivo är mer lirad än Jake i första. Den ena sitter ensam på spring med bästa kusken den någonsin haft och den andra bakspår och troligt kuskminus. Spetshästen och bästa hästen är bör vara ett 80%-igt lås i det här loppet.
|