![]() |
Yes, snygg injobbning av Jansson på V4! Kuskstärkningar ska man hålla koll på! :claps:
Bara Örjan som kan fälla fyran nu, han sätter väl båda bara för det... :offtopic: |
T jansson! Den gubben e aldrig med på mina system.....han behövde inte göra speciellt mycket i loppet heller så var nog inte jansson som styrde i mål hahaha
|
Citat:
|
När tränaren säger. "Vi får trycka upp tempot tidigare den här gången" Är det bara att spika då? :sweatdrop:
|
Går det annat än spika Shogun DK efter intervjun efter värmningen? Ja givetvis, han möter inte löss men satan så uppåt Micke lät.
- Har han någonsin varit bättre? - Nej! - Hur mycket tror du på honom? - Stenhårt! Om inte annat så är det en stark utgång. |
Citat:
|
Citat:
Jag körde själv sparlopp i 2:a och åkte all världens väg. 5 Quick Crown tog in bra på favoriten Antonio Tabac i sista V4, när de möttes senast. Ska lägga ett mindre tvillingspel med den som utgång. |
Citat:
|
Citat:
Dock ska sägas att det var ett riktigt skitlopp. Men det var ju också därför man garderade brett. Nog om det, åter till V75! Tar ställning och spika Scampi till slut, motståndet är halvljummet. Så Valeur får stryka på foten och bli utgång bara. Supreme Court helt totalt bortglömd då alla bara ser tre möjliga vinnare i loppet. Alleyson också bortglömd. Lite överraskande att Nu I Nu är så fantastiskt stor i fjärde jämfört med alla andra på startvolten. Streckar nog alla på den volten utom 1,7. Trodde OTP var ganska klar vid första anblicken, men startvolten står grymt bra till propositionsmässigt och någon av dem borde kunna plocka det. Men vågar inte ta bort OTP helt för går det för snabbt eller för långsamt ska han plocka dem! |
Citat:
Torbjörns häst hade startat 67 - ja, sextiosju - gånger och aldrig vunnit förrän Torbjörn körde idag. |
Citat:
|
De som pratar om 3 Alleyeson i avd 5, hur ska ett loppscenario se ut där den vinner?
Jag kan inte för mitt liv förstå varför den är så betrodd idag, öppna snabbt är en sak... "Tar på mig hatten" |
Citat:
|
Citat:
|
Skumt med Bergshults Leffe och spelarkåren...Baserat på senaste loppen borde hästen vara favorit 9,5% ??????
Är det namnet?? |
Citat:
Själv tror jag SC sitter i ledningen men jag hoppas att Kenneth lyckas hålla ut ett bra tag då jag tänker spika Shogun på åtminstone något system. |
Ni vet vem som drog Svarte Peter på forumet när det gällde On Hold senast.
|
Citat:
Jag tror inte han har högst segerchans i loppet men jag tycker att han med råge har bäst spelvärde i loppet. Vid gardering hade jag tagit West Wing, Pebbe Simoni, Windy Ways och Jonathan Palema - i den ordningen. |
Citat:
Helt chanslös..! |
Citat:
|
Citat:
Va! Ringde han upp LillGoopen och skällde - vad skrev han i tråden? |
Citat:
Hur många hästar tror du vinner sin 16:e raka om hästen har 15 raka vinster jämfört med hur många hästar som vinner nästa start om hästen inte har segrat i föregående start? :whoco5: On Topic: Märk väl att Haugstad är vänsterhänt och att varken han eller Goopen har kört 8 Order By Keeper i avd 7 förrut. Den så kallade Goop-effekten i första starten. Hästen har dessutom tjänat mest i loppet. 1%!! |
Nu är det skrik på Raffinos igen trots att den körs av en ärkesopa. :claps:
|
Vilken fulträff på Karbonpappret,dyngan,klådan.
|
Citat:
Borde vi då inte ha en massa hästar med både 10, 20 och 30 raka hästar i raden? Eller: Om vi har 10 hästar med 5 raka så borde det merparten av dem vinna nästa start och till slut nå den fantastiska sannolikheten = 1 när man når....X antal vinster? |
Citat:
Men jag har streckat Torbjörn i V75-3 med 5 Ed You. Lycka till själv med Kihlström. Honom har jag streckat fler gånger idag än Tobbe. |
Citat:
Mvh Uffe |
Funkar ATG för er? går inte lägga spel?
|
Citat:
En massa parametrar som spelar in här - startspår, form, motstånd (bättre/sämre), hur denne vunnit på slutet (lätt, turligt), snabbt insprungna pengar (bytt klass?). osv. osv. En häst har inte större chans att vinna bara för att den har ett staket i raden. Mer relevant är visad form och hur denne står inne i klassen - har denne överlägsen kapacitet så är ju vinnarchansen högre, men mycket som spelar in... |
Funkar klockrent här, fick mitt första boostnummer också. :)
|
Citat:
|
V4-2
Startförbud: 8 STILL GOING STRONG (startförbud 160213-160223 (dålig prestation)) 10 WHIP THE WHEEL (startförbud 160213-160223 (övrig)) V4-3 Bestraffningar: Svensson Erik, 1100 kr, för dålig anslutning efter startbilen. Takter Johnny, 1500 kr, övrig felaktig drivning. V4-4 Bestraffningar: Svensson Erik, 2000 kr, felaktigt bruk av körspö. |
Citat:
Ingen jag spikar men med på systemet.. Lycka Till! Dagens spikar= Börjar med 2X9or Shogun+Bethel i inledningen ,tredje spiken Master Crowe i 5:e Mvh , L Ouups , Med tanke på ditt inlägg angående Augustus F måste Bergshults L vara stenklar nu.. Citat:
|
Mycket omkastningar blev det under slutet av veckan, så här blev det till slut:
2,(4),5,6,7,9 - utgång på spets och slut (1),5,6,(7),(8),(9),(11),14,15 - öppet men några höjer sig 4 - spets och slut, öppet annars 2,3,4,5,6,15 - de där framme håller undan eller kör i olämpligt tempo och bästa hästen vinner 3,(4),5,9 - utgång med toppekipaget från bra läge men några intressanta lågstreckade med 2,4 - lås på två med chans på spets och slut 1,2,3,7,10,11 - "helgarderat" Utgång: Minst 2 () |
Kryss i taket
Citat:
En förhandare, jo jag tackar. Mvh Uffe |
Vilken bögigt sopig körning av Christoffer. Jävla tomte ska du låta en kortdistansare bluffa bort halva loppet innan du får tummen ur?!?! Far åt helvete
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|