![]() |
Fixar inte Kihlström
|
Citat:
Han är rätt duktig på att sjunga också. Mvh Uffe |
Avd
4//2-15 5//1 6//10-11 7//7-10 |
Ja en annan klev av där. 09 öppning är väl lite väl tufft den här årstiden på full distans.
|
Citat:
|
Nä dags att gå in i tiltspelarmode. Tvilling i nästa 11-12-13
|
Hur långt galopperade Food Money? Såg på reprisen att den avslutade riktigt fint till femteplatsen.
|
Citat:
|
Ni som har alla stenklara idag, vem vinner nästa då? Tror ni OTP orkar hålla upp för att plocka ner alla? För dåligt påläst på Nu i Nu för att säga något om hästen. Stricker har sprungit lugna lopp den senaste tiden och ser riktigt pigg och fräsch ut. Hade bra spurt förra loppet och om det blir hård körning och om Peter får loppet så tror jag att den kan överraska. Skall även bli kul att se Goop upp på 13.
|
Citat:
OTP är iaf helt chanslös. Tvilling runt om? |
Testar en tvilling 13-15.
|
Vem var det som snackade skit om Jansson förut? Klockren styrning med Ed You då han styr på i rätt tid och synar dödens. Nu pang till spets och drar i precis perfekt tempo!
|
Jösses, kan bli fin utd. idag :)
Satt me 2 efter 2, nu 2 efter 4..... |
Bra kört Jansson!! 22 ggr pengarna var riktigt bra betalt.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Spelade plats på Stricker för 200:-, är ju alltid någon tröst trots skitodds.. :cheers: OTP sprang för övrigt bättre än vad jag trodde, trodde knappt det skulle bli plats. Jag blev dock överraskad av vinnaren, men min sambo skrattade lite eftersom hon ryggat vinnaren och jag trackat ner på den, som det kan gå.. :lol: |
Man har inte många rätt idag !!:):)
|
Den styrningen var bra så bra kört av gubben ;) Viktigast av allt är att DIF visade klass i fotbollen och att jag e med på deras andelssystem KBK!
|
Citat:
|
Känns som svåraste V75 öppningen på flera år. Jetset givetvis stor chans på förhand, men övriga??? Bra chans på 7rätts jackpott om inte favoriterna vinner i 5e!
|
V75-2, lärling
Bestraffningar: Elias Marc, 300 kr, för att ha stört pågående segerdefilering. Elias Marc, 1000 kr, för att ha försenat starten. Haapio Tomi, 300 kr, för att ha försenat starten. Nilsson Frank, 300 kr, för att ha försenat starten. V75-3Bestraffningar: Tillman Jennifer, 2500 kr, för snäv körning/ridning. Untersteiner Peter, 2500 kr, för att ha stört medtävlare. Bestraffningar: Untersteiner Peter (Nothing But Class) för att ha stört medtävlare nr 6 Spring Erom, efter ca 50 meter. Tillman Jennifer (Food Money) för snäv körning mot nr 4 On Hold, efter ca 200 meter. |
Fungerar ATG Live bra för er ?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Ja, i alla fall för mig... :cheers: |
Citat:
|
Say That Again skall inte torska nu.
|
nr 7
|
Fan vad illa jag tippade idag, har nog stuvat om i systemet minst 10 ggr under fredag-lördag...haha.
Började med 4 hästar i första(Augustus 4:e häst) och spik på Jetset som jag jagat varenda gång på slutet. I slutändan blev det spik på Shogun och plockade med 7 hästar till i andra loppet, men utgång på Jetset i alla fall. Spring Erom brukar jag alltid plocka med men ratade denna gång. Hade i alla fall med Neon Face och har mikroskopisk chans på 5 rätt, men det verkar vara en "sån där dag" så det lär ju gå åt helvete i alla fall. Bara att bryta ihop och komma igen ! ;-) Hoppas några av er andra är bättre på det idag, blir fina pengar ! |
Örjan täcker Björn skit också.
|
Varför gick inte Björn ut?
|
Urdålig styrning av Björn Goop.
|
Vilken master
|
Booooooooooom!! Tackarrrrrrrr!!
Hårdare än väntat men vilken kanon!!! |
Han är en riktig kämpe Master Crowe! Snyggt!
|
Visst vann lillbrorsan??!!! Master Crowe.
|
DD: 4-10.
|
Citat:
Nu dunka DD!! 11-5 och lite mindre med 8, 11 i andra.... |
Citat:
|