Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-finaler Solvalla (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/25770-v75-finaler-solvalla/)

1William 2016-02-13 23:30

Känner Doob , Adrian ? Eter som han kommer med såna ut talande ?
Vad vet du om Adrian privat ? för en större gnäll röv än du får man leta efter

Manprinsen 2016-02-13 23:41

Citat:

Ursprungligen postat av 1William (Inlägg 477860)
Känner Doob , Adrian ? Eter som han kommer med såna ut talande ?
Vad vet du om Adrian privat ? för en större gnäll röv än du får man leta efter

Du får 100 Sharps av mig lilla gubben så du slipper känna dig så betydelselös. :cheers:

mackpeter 2016-02-13 23:55

Citat:

Ursprungligen postat av kallekula (Inlägg 477858)
fler som du? töntar som gömmer sig bakom en skärm och spyr på folk. Irl är han säkert universums största f***a!

doob kan tala för sig själv och tänker nog inte ha en tjafsdebatt med dig om sig själv.
Men om du med "gömmer sig bakom en skärm......." menar, att han anonymt kastar ur sig åsikter må du väl ändå skärpa dig.
Jag har aldrig träffat - men ofta sett doob på TV, i massmedia och på avstånd. Han är en av Sveriges 100 mest kända personer. Motsatsen till anonym. Han är ofta kontroversiell och vågar rakryggat säga sanningar.

doob är en uppfriskande fläkt på sharps. Kommer ofta med välmotiverade tips. Och kontroversiella åsikter om travets ledande personer. Kul så länge vi har honom här. Trots att han sliter häcken av sig ute i det svenska samhället.

Wolfman 2016-02-13 23:55

WTF... Sharps var sista chansen på nätet i lilla Svedala för en edgy discussion om spel på hästar, världen blir Trump-sämre i alla aspekter, och hela västvärlden blir snart Virtuell Racing så vi slipper läsa om sånt som "IRL".

Löjligt med personpåhopp? Nej svensk kukhuvudsprovinsialism.

Emeffeff 2016-02-13 23:57

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 477852)
Såg inte galan - hur uppträdde han? :cheers:

Tror mer han syftade på intervjun efter V75-2 där Adrian rasade på banpersonalen för att de inte fick iväg starten.

doob 2016-02-13 23:58

Två medlemmar sedan 2010 och 2013 båda under 300 inlägg....... Kryp tillbaka!

Adrian är offentlig person och uttalar mig om honom som sådan och i den kostymen är han en dryg valp med clownnäsa!

Du/ni uttalar er om "doob" och det ÄR en gnällig jävel! Med all rätt!!

Du/ni är två fucking U-båtar så dra in periskopet och dyk!
Ligg och slicka i er det göttaste av dom tips och tankar ni inte är i närheten att själva bidra till. Det bjuder jag/vi på!

Om ni inte gillar vad doob skriver - scrolla!

1William 2016-02-14 00:41

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 477859)
Jag känner inte honom privat, gör du? Eftersom du kommer med sådana påståenden?

Vill inte ha dina sharps och behöver inte dom, för jag är mycket mer än dej

Frasse77 2016-02-14 01:07

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 477862)
doob kan tala för sig själv och tänker nog inte ha en tjafsdebatt med dig om sig själv.
Men om du med "gömmer sig bakom en skärm......." menar, att han anonymt kastar ur sig åsikter må du väl ändå skärpa dig.
Jag har aldrig träffat - men ofta sett doob på TV, i massmedia och på avstånd. Han är en av Sveriges 100 mest kända personer. Motsatsen till anonym. Han är ofta kontroversiell och vågar rakryggat säga sanningar.

doob är en uppfriskande fläkt på sharps. Kommer ofta med välmotiverade tips. Och kontroversiella åsikter om travets ledande personer. Kul så länge vi har honom här. Trots att han sliter häcken av sig ute i det svenska samhället.

Håller med dig tillfullo om doob, med undantaget att han sliter häcken av sig! ;)

putte64 2016-02-14 02:27

Är det så, eller tänker du på Doobs avatar ?

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 477862)

Stekel 2016-02-14 02:34

Nu tror folk visst på allvar att doob är Bert Karlsson också :popcorn:

lokatten 2016-02-14 05:13

En mardröm

Något hemskt tråkigt inträffade i går på ett forum jag är medlem i. En av de äldsta medlemmarna - fast ej i ålder - redovisade sitt system men skrev att hon inte hade hunnit lämna in. En annan av forumets medlemmar skulle göra det men han missade precis tiden.

Det fruktansvärda inträffade att hon fick 7 rätt!!! Är så jäkla sorgligt. Hur ofta har man alla rätt när det är miljonutdelning?

Blir alldeles nere på bådas vägnar, både hon som tippade och han som inte hann lämna in:cry:

doob 2016-02-14 10:33

Citat:

Ursprungligen postat av lokatten (Inlägg 477873)
Något hemskt tråkigt inträffade i går på ett forum jag är medlem i. En av de äldsta medlemmarna - fast ej i ålder - redovisade sitt system men skrev att hon inte hade hunnit lämna in. En annan av forumets medlemmar skulle göra det men han missade precis tiden.

Det fruktansvärda inträffade att hon fick 7 rätt!!! Är så jäkla sorgligt. Hur ofta har man alla rätt när det är miljonutdelning?

Blir alldeles nere på bådas vägnar, både hon som tippade och han som inte hann lämna in:cry:

Vilket forum?
Så tråkigt när det händer.....

Grant 2016-02-14 11:00

Doob

Kanske en ickefråga Doob.

Men varför har du Bert som "avatar"?

Mvh Uffe

doob 2016-02-14 11:28

Citat:

Ursprungligen postat av Grant (Inlägg 477883)
Kanske en ickefråga Doob.

Men varför har du Bert som "avatar"?

Mvh Uffe

För att han är kontroversiell, obekväm, bufflig och fullständigt skiter i vad andra tycker och tänker om honom. Ändå framgångsrik på sin egen stig....

Lite som " doob"..... ;)

Mitt alias och alter ego är långt ifrån mig som person!
Bara en fiktiv jobbig jävel på nätet....

Grant 2016-02-14 11:34

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 477885)

Tänkte något sådant men senaste veckan blev jag lite fundersam.

Men Bert sitter väl mest och räknar pengar och jag är tveksam till om han
är datoriserad.

Mvh Uffe

Stekel 2016-02-14 11:46

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 477885)
För att han är kontroversiell, obekväm, bufflig och fullständigt skiter i vad andra tycker och tänker om honom. Ändå framgångsrik på sin egen stig....

Lite som " doob"..... ;)

Så privat är du helt annorlunda alltså? Intressant. Men så brukar det väl vara med de som är lite kontroversiella online, det vågar de inte stå för irl.

doob 2016-02-14 13:37

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 477888)
Så privat är du helt annorlunda alltså? Intressant. Men så brukar det väl vara med de som är lite kontroversiella online, det vågar de inte stå för irl.

Har aldrig påstått att jag vacklar i åsikter privat....

Bonbon 2016-02-14 14:45

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 477880)
Vilket forum?
Så tråkigt när det händer.....

http://tompetrav.egetforum.se/