![]() |
Bah...trodde inte på favven i detta lopp ,valde mellan 7,10 spik emot..fel val..med på V5 iaf
Lycka Till , L |
Nu ska man sätta 3 spikar i rad. Har inte hänt sen Eldkvarn brann.
|
Provar rädda dagen med rak DD 4-3
|
Hoppas på Flemming nu för lite stålar på V5
|
Citat:
ha ha Hamnade fel men får stå kvar ;) |
Och du, Spiken, Observera nu att det är 3 6 0 0 meter. Så kan vi vara överens om att det travas över den distansen, t o m på V75...om du nu ska försöka vara bäst när det gäller....
|
Kom precis hem, med så här långt och dags för Alfas!
|
Citat:
|
Citat:
Jag har själv inte haft många rätt idag men tar igen det på DDn.. Och kör en rak dubbel.. 4 - 3 som just nu står i drygt 9 ggr.. X 100 kr. Spets och slut i dagens dubbel ett med Beverly Boko. Då Peters U hästar är i form, Så blir Protector svårslagen i DD: 2.. |
Nu har S.S gjort två attacker det kan inte gå
|
Stefan Söderkvist.... fy fan
|
Tror Alfa vinner oavsett om Candor galopperat eller ej!!
Länge sedan jag satte 3 spikar faktiskt men nu har det hänt...;) |
Härligt! Vilken skön häst det är Alfas! Dags för tredje spiken, på Beverly Boulevard. Vinner den så bör sjuan gå in då jag har 1,3,4,5,7,9 och 10 i sista.
|
Mjölksyra så det stod härliga till
|
Vilken jävla stayerkusk han är Söderkvist, helt otroligt. Torskar t.om mot fenomenet Lövgren.
|
Citat:
|
Citat:
|
Håller tummarna för dig Shooter! ,spikat Adrian själv på allt...med på V5 , satte iaf en liten tvilling i sista så hoppas på lite plus..
L |
Citat:
|
Men va f-n, har de skickat Lövgren på kuskutbildning under vintern?
|
Citat:
|
DD 12-3 Jag hoppas på fart så det står härliga till i första DD så kan Takter speeda ner dom.
|
Tycker star di poggio är ganska bortglömd idag. Bra platsbud och har sprungit jämna och fina lopp på slutet.
|
Haha, alla klagar dag ut och dag in på Lövgren, ändå gör han aldrig något fel utan fortsätter skrapa hem fina vinster. Han kör klart ok och sätter hästen i fokus. Fantastiskt bra tränare, bra kusk.
|
Citat:
Hoppas på lite chicago maffia... Lycka Till! Mvh , L DD = DD1:4 DD2:3,5,9 X 66:- |
Citat:
Inte första gången Candor Hall tappar konceptet mot slutet av loppet... Jag sitter inte i styrelsen för Joakim Lövgrens fanclub direkt men Alfas da vinci kan man inte annat än gilla! Och det säger jag trots att ekipaget kostade mig 3-400k på V7 + DD förra året då de underpresterade. |
Citat:
|
Citat:
|
Cheers Shoot..
L |
Citat:
Om vi sätter Goop i jollen och kör om loppet, vem tror du vinner? |
Citat:
|
fuck....
|
Skall han skylla på banan nu Adrian?
|
WTF.....
Citat:
|
Vilket jävla oflyt! Hade ju vunnit plättlätt utan strul i starten.
|
Bästa hästen grym efter galopp
|
Uffe har som sagt grymma stats med Joy Ribb.
|
Äntligen ett rätt! Tvilling satt skönt och med favorit i sista så är dagen och helgen räddad.
|
Bold Eagle torska.. Örjan!
|
Citat:
|