![]() |
Fy fan vad jävla underbart!!!
ÖRJAN FOR PRESIDENT!! |
Örjan rockar!
Man fattar inte mkt av vad fransmännen säger |
Citat:
Gjorde jobbet utvändigt och speeden kvar. Mäktigt! Norge har bästa hästarna och vi har Delicious! |
Herregud ett sådant fältslag vi fick uppleva på Vincennes. Björn och Nivard största delen i ryggar. Nivard gick lite för tidigt. Timoko trött i sista kurvan. Örjan och Lionel gjorde en monsterinsats.
|
Citat:
Tar rygg på dig doob och blir 300 V på Protector... |
|
Leave'm All Behind Skulle sitta fint nu :) favoriten ja då går dagen ihop sig iaf
|
Är väl inte så konstigt att Bold Eagle torskar till slut när man tävlar sådär skoningslöst med en 4 åring. Tog slut på sedlar i den bankomaten.
|
Jorma höll på att vinna trots dubbdäck.
|
Härlig avslutning, men jävligt trist att åka på gungan i sjätte. Den hästen brukar ju väldigt sällan hoppa, men gillade uppenbarligen inte banan idag.
|
Gott Morgana! Den har jag jagat! V5 tröstar när V7 föll!:)
|
Untersteiner för fan, många pengar har du kostat mig den här helgen..
|
Citat:
|
Citat:
|
Tackar Fidus! ;)
|
Snyggt spelat Andy Mart! :)
Och Grattis! |
Snyggt andy! Den förtjänade du efter missen på v7 igår. Själv åkte min Raka Dd 4-10 hehe
|
Grattis Andy snyggt nya tag imor v64 Färjestad..
|
Citat:
|
Citat:
|
Säkert capone och Fidus kommer ha nån bra drag imor;)
|
[QUOTE=AndyMart;479767]V5
Avd 1: 2, 9 2: 2, 4, 6, 7, 10, 11, 12, 13, 14, 15 3: 10, 13, 14 4: 1 Joy Ribb (3) 5: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 9, 10, 11 2x10x3x1x9 = 540 rader. 540 x 1 x 1,00 kr = 540,00 kr. Totalt: 540,00 kr. Här har vi dagens streckspel för min del, V5 som drar igång strax. Joy Ribb är snabb ut och håller upp spets trots några vassa utanför, och bike, helstängt + ledning gör att jag tar ställning. GRATTIS Andy! Riktig snygg spik och motivering i Joy Ribb.:thumbup::hattenav: |
Citat:
|
[QUOTE=mackpeter;479865]
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
11 och 12 är hästarna som lämnade bäst intryck i slutfasen. Mest 11! Den ska jag gå all-in på nästa gång. Skoryck då väl? :) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|