Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-02-27, 19:22   #1
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Extra V75 Mantorp söndag 28/2


Ingves fortfarande anmäld på Candor Hall ser jag, men lär väl bli kuskändring där?

Beverly Boulevard tror jag har en bra uppgift oavsett löpningsförlopp. Allaballakaitoz är jag tveksam till från spår 1 och med skor. Tror däremot Peter är riktigt revanschsugen efter lördagens debakel.

Senast redigerad av Manprinsen den 2016-02-27 klockan 22:07.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-27, 19:49   #2
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

6 Sandrngham Hanover i avd 1 känns intressant, har i alla fall gått på bra med skor, även om det är ett tag sedan. 1 Allaballakaitoz känns, som redan sagts, inte alls så ball med skor. 2 Nok'en Fräkkert har jag jagat ett tag, men är tveksam om han får sitt lopp på rulle i högt tempo.
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-27, 19:52   #3
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Mr Chicago ska bli intressant att se i Veijos regi. Tycker den ska med vid gardering.
Minus med skor på Allaballa som sagt, dessutom har jag för mig att han öppnar betydligt sämre från innerspår?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-27, 20:10   #4
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Ingves fortfarande anmäld på Candor Hall ser jag, men lär väl bli kuskändring där? Med tanke på att Kazire De Bob och Such a feeling är strukna så lär det bli Kontio eller Oskar J som ersätter.

Beverly Boulevard tror jag har en bra uppgift oavsett löpningsförlopp. Allaballakaitoz är jag tveksam till från spår 1 och med skor. Tror däremot Peter är riktigt revanschsugen efter lördagens debakel.
kan väl lika väl bli Söderqvist eller Jakobsson eller nån annan. kuskar råder det ingen brist på. Allaballakaitoz åkte jag på Jägers som storfavorit, så den minar går jag inte på igen då hästen är allmänt ojämn både från start o till slut. Nokk'n fräkkert är jämnheten själv och har fint läge, dessutom kan han öppna vilket innebär att om någon utifrån flyger förbi från start bör han kunna hålla inne Peter o ev. överta spets.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-27, 20:15   #5
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Samuelsson är nöjd med thewayiamås och blir det lite körning mellan 2 o 3 så lär speeden bita bra över upploppet. Hästen gick bra sist efter ett par månaders uppehåll höll den bra trots hård öppning. roligt drag om %en håller sig någorlunda still
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fidus (+1)
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-27, 20:55   #6
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6132
Standard

Kul att alla tre i Vass eller Kass lyfter Barkeviuos Mingo.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-27, 21:26   #7
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

Jag tycker både 13 Play It Diablo och 1 Joy Ribb är trevliga streck!

PID är formtoppad och en klart bra häst.

Joy är rejält speedig och lär få en resa långt fram invändigt i väntan på lucka.

Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-27, 21:28   #8
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6132
Standard

Eftersom mina djuplodande analyser är helt odugliga i nuläget så provar jag i stället en extrem snabbvariant inför morgondagen och också ett tidigt inlämnat mini-system:
3,9
9 Barkevious Mingo (lär landa över 20 % till slut)
3,4 (helt obegripligt att Mcclain är ostreckad även om kusken inte tillhör de bättre)
10,11,12,13,14,15 (Tror mest på Play it Diablo men tycker streckfördelnngen ser så attraktiv på de andra)
4,13,14 (Borde stå mellan 13 och 14 men tycker 4 känns intressant, kanske kan få spets. Tar bort Fleming eftersom han pajade mitt system idag)
6 Dionne Sisu (Spets och slut)
5 Västerbo Realhigh (Dito)

Ni som tror att jag fortsätter vara talanglös lirar Untersteiner på allt..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-27, 21:52   #9
 
Ojes66s avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 145
Sharp$: 2064
Standard

Det måste ni väl veta att ingen av de strukna kuskarna får sättas upp på en annan häst i samma lopp. Kontio och Oskar kommer alltså absolut inte köra Candor Hall.
Ojes66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-27, 22:06   #10
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ojes66 Visa inlägg
Det måste ni väl veta att ingen av de strukna kuskarna får sättas upp på en annan häst i samma lopp. Kontio och Oskar kommer alltså absolut inte köra Candor Hall.
Stämmer bra det. Fel av mig.

Enligt §32

"Körsven/ryttare, som intagits i program, får inte sättas som körsven/ryttare för annan ordinarie häst i samma lopp."
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-28, 07:44   #11
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Om Peter.U sätter press på 2.Diva Deo fån start med sin 7.Otrobanda så tror jag Veijo är med i leken med 11.Lovle Sky fick ju bara stryk av Flemmings nyförvärv Goods of Norway och 3a i mål va Protector som är favorit i sista v75an.

Intressant att se 1.Kemas Winnie från bra spår som gör att bra lopp på Bollnäs men som Olle hade sagt mer intressant som barfota och Reijo väntar på datumen för skoryck.


13.Alfa ringrostig säger många men Lövgren är väl ganska duktig på att ställa i ordning sinna hästar i debuten?Skall man gå på vad 14.Candor Hall har mött sista tiden så vore singelstrecket redan klart när man ser det motståndet idag.Här vill man spela med spik annars blir det dubbelt så dyrt.

Någon viska i mitt öra att Peter.U och Adrian kör under ljudvallen men idag finns inget transporthinder så 9.Conrads Elsa tar hela gänget på upploppet gissar att den är taggad till max.Lägger på med 12Neon Face angeläget ärende för Stig-H stallet kommer bli hårt spelad tror jag.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.

Senast redigerad av Spiken64 den 2016-02-28 klockan 09:04.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-28, 09:16   #12
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

viktigt att hålla koll på värmningen vad det gäller Folli som har problem med fräschören. Är hästen iordning så är det dags för Persson att vinna v75 igen. Han är snabb från start o har en jäkla skalle vilket gör att Jennifer får svårt att ta en längd. Livalicous Lindy har inte startat på ett tag heller och jag tror inte Jennifer vill köra ihjäl henne direkt här om hon märker att det kommer kosta att ta en längd. Distansen är rätt för Folli och han bör hålla ihop aktionen om han är iordning över aktuell distans. %en är för låg här i förhållande till vinstchans enligt mig
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fidus (+1), Trinity (+1)
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-28, 09:29   #13
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Atg odds kontra Bet.365 på just 12 Neon Face fick mig att gå i taket 18.50 är taget.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-28, 09:39   #14
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Atg odds kontra Bet.365 på just 12 Neon Face fick mig att gå i taket 18.50 är taget.
vad Atg har för odds nu är väl knappast relevant. omsättningen är ju ingenting. Lär stå lite lägre än 18 ggr vid start dock.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-28, 09:46   #15
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Han står stenhårt inne i loppet, har oduglig kusk och är favorit.
För låg %

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
viktigt att hålla koll på värmningen vad det gäller Folli som har problem med fräschören. Är hästen iordning så är det dags för Persson att vinna v75 igen. Han är snabb från start o har en jäkla skalle vilket gör att Jennifer får svårt att ta en längd. Livalicous Lindy har inte startat på ett tag heller och jag tror inte Jennifer vill köra ihjäl henne direkt här om hon märker att det kommer kosta att ta en längd. Distansen är rätt för Folli och han bör hålla ihop aktionen om han är iordning över aktuell distans. %en är för låg här i förhållande till vinstchans enligt mig
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td