![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag undrar om Anders verkligen är Åkes biologiska son? Efter att ha sett det där kan man ju undra...
|
Citat:
|
Citat:
|
Är det bara hos mig ATG buffrar? Både på mobil och datorn.
|
Haha, Admir Zukanovic.... Jag ska inte säga vad jag tänker för det skulle klassas som hets mot folkgrupp.
|
Så gick det med kommunaren 9 :p
|
Fy fan vad trött jag blir...
|
Det blev ett märkligt lopp. Nahar grejade inte starten. Rejäl körning och Alfa vinner med lucka invändigt. :lol:
|
Satan vad NBC har höjt sig sista tiden!
Ruggigt bra och håller i fantastiskt bra jämfört med tidigare...:clap: |
Attack Diablo var grym men det går inte att överleva ett sånt överfall.
|
Ojojoj, årets styrning, snyggt lövgren
|
Admir livssopan zukanovic. Träna armarna så du kan ta upp din häst
|
Citat:
|
Äntligen kul att titta på trav igen . Nu börjar dom tävla efter alla sömnpiller och dåliga lopp i vinter.
|
Crebas eller takter i nästa !!:)
|
helvete....men det är bara att konstatera, i en urkass Gulddivision så räcker det med ha bästa hästen även om han är helkass i sulkyn....
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Johan U som vanligt körde med " insidan"-bedrövlig kusk!
Dessutom oerhört överskattad! |
Varför släpper inte Johan ner honom??
|
Citat:
|
|
Kan dom inte intervjua tattaren om hans styrning?
|
Precis minna
|
Citat:
Citat:
Attacken hade en kusk som borde släppt ganska snart. En stekhet häst känner han väl igen efter några tusen körda lopp? Det går att släppa till en chanslös häst. Citat:
(Din spikidé här på forumet senaste gången ut på V7.) Erik körde 5-stjärnigt i guldloppet. Det räckte nästan. |
Citat:
|
Citat:
|
Kung Johnny!
|
Jag fattar inte varför han kör så hårt med Denier Viking efter 20 m gunga. Tack Wee var bara bäst idag.
|
Dernier är verkligen ingen trevlig syn att se, fungerar varken med eller utan skor.
|
Precis som en skribent skrev här på sidan. Det räcker inte med barfota for Vikingen, det är mycket annat som ska stämma också. Helt riktigt!
|
Luktar jackpot nu och att pengar flyttas till Norge nästa helg. Hoppas för de svenska spelarnas skull att det inte blir så.
|
Så jävla underbart att Zukanovic inte får med sig en krona.
|
Citat:
Jag håller inte med. Varvade de på 13 första tusen i guld? Jag tyckte de angav den tidsnoteringen i lopparkivet när jag kollade reprisen. Jag ser misstänkta stallkörningar ifrån huvudstadsbanan av helt annan dignitet emellanåt. Det här kan ju inte ens ses som en antydan i jämförelse. Jag har hört att allt i sulkyn är en lek, hur som helst.:lol: Det kommer nya race även för Attacken. De får väl prova ryggresa nästa gång? Då ska jag ta betalt! :) |
Citat:
|