![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Helvete att inte Hertigen hann förbi...
|
Härligt Ludde! Spik på den och Adrian i nästa på V3. Har slängt in en rak DD också 1-1.
|
Bitterheten mot Suckanusvic växer..
|
Citat:
|
Vad fan hände med Roses, Veijo satt och kikade och såg segersäker halvvarvet kvar. Nu tål jag inte favoriten i nästa bara för det, sparde 80 spänn på maxkravet två favoriter i avd 1,2,4,5,6...
|
Strålande prestaion av Orakel Face! Förmodligen gör Buzz Mearas också ett riktigt bra lopp.
|
Citat:
|
Tycker inte Orakel Face stod för en strong prestation. Var ingen som utmanade bara.
|
Citat:
|
|
Veijo Heiskanen problemer passgång , galop , og bla,bla,bla
|
Hatten av :hattenav:för Maria Törnqvists styrningar idag. Hon kör som en riktig.........
|
Citat:
Det lär inte gå att läsa i resultatlistan framöver. Hans C får ha en eloge. Det behövs att någon kusk vill ta initiativ tidigt i loppen då och då. |
Hon är iaf trevlig att titta på. Hur hon kör orkar jag inte intressera mig i... :p
|
Nu känns det bra med 3 x 4 hästar kvar i de två sista, skulle sitta skönt med alla rätt för en gångs skull-
|
Citat:
Björn Goop hade vunnit det där loppet utan målfoto. |
Citat:
|
Jag står över Buzzen jag och kör en tvilling 3,5,6,11 runt om.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Skämtodds i DD2 måste säga. The True F ger bara 10 ggr t.ex?
|
Citat:
|
DD
Inlämnat: 2016-03-12, 18:19 Kalmar Lördag 2016-03-12 Start: 18:20 Kostnad: 50,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 10 Pioneer F.H. 2: 6 Hank von Håleryd 1 x 50,00 kr = 50,00 kr. Totalt: 50,00 kr. |
Viken fin häst det är Buzz Mearas! Det blev som ett jobb.
|
Dizzy River nu för den raka DD:n, eller någon av 1,3,5,6,7,9 eller 10 för V3. 1-1 vore bäst.
|
Citat:
|
Bara gratulera norrmännen nu till fina jackpotpengar. Synd med Mr Chicago. Var nog både första och sista gången man kan rekommendera spel på den hos nätbolagen. Nästa gång blir det inga 15 ggr .
|
Citat:
Örjan är överlägsen. Det vet alla. |
Mr Chicago ser ut att få en framtid efter skadorna. Fin!
|
4 eller 5 nu i sista och jag skickar ett brev med bajs till Suckanusvich
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jobbar in COUNTERFEIGHTR :moneybag: