![]() |
Citat:
Bäst var nog placering av kameran 100 meter före mål i de tre inledande loppen. Norrmännen var korrekt placerade, sa säkert inget och fnissade på sig. |
|
Hur i helvete kan man tillåta en häst som inte kan volta själv att vara med på v75?
|
Citat:
Har TV'n på som backup om det skiter sig iaf. |
Fasiken om inte Leicster vinner PL nu! Otroligt starkt!
|
Många snygga babes som jobbar med travet!
|
Fy fan vilken blöt jävla lus Rafolo var... underbetyg!
|
Snyggt Veijo!
|
Citat:
|
Thomas Uhrbergs tips.
V75-1: 1, 2, 7, 10, 12. Res: 9-6. V75-2: 2, 5, 7, 9, 12. Res: 10-3. V75-3: 3, 7, 8, 9, 10, 11. Res: 4-1. V75-4: 10 Fridericus. Res: 5-2. V75-5: 2, 4, 5, 6, 10, 13. Res: 11-3. V75-6: 4, 9, 10. Res: 7-8. V75-7: 1 Good´s Of Norway. Res: 7-3. Systemet är på 2700 rader och kostar 1350 kronor. Om man också singelstreckar nummer 13 Denise F Boko i avdelning 5 blir det systemet på 450 rader och det kostar 225 kronor. |
DD: 10-9.
|
Citat:
Rafolo är en sprinter och när det gick 1.13.5 på varvet förstod jag direkt att denne var körd... |
Nu kan ni lira C.C Queen!
|
Sju streck och favoriten vinner med en av mina favoritkuskar Veijo.
Vilken fantastisk spelare man är.:innocent::cheers: |
Citat:
|
Citat:
|
I love chapmpange
|
Citat:
|
Citat:
|
Denise
|
Citat:
|
Hammrar in tredje där
|
Norrmännen hade rätt för sig med Denise. Satan så bra häst!
|
Citat:
|
Där satt min V5-spik, men tyvärr så åkte jag i kallblodsloppet, där mina hästar hoppade: Kleppe Slauren och Fjord Jerven.
|
2600 på 7 om det går som jag tror, men jag har ju alltid fel:cry:
|
Frode Hamre dagens man, jösses vad påställt. Avgjort unionskampen så gott som själv.
|
Ska väl mycket till nu för att inte bli jackpot igen . 6 och 5 rätt kan inte vara värt många kronor när värdet på 7 rätt är 1800 kr en jackpotomgång. Det sjuka är väl dock att norrmännen behåller sina ev jackpotpengar från sina insatser idag men fick del av de svenska spelarnas jackpotpengar från Kalmar.
|
Citat:
|
Citat:
|
Snart kommer omg. bästa spik!
|
Hur meilar man till Micke eller studion i hopp om kommentar om obefintlig livesändning?
|
Citat:
|
Fulsprit, ut med ett inlägg så jag kan ge dig sharps, Hamre-slakt detta ju.
|
Citat:
Hehe - kan ju bli oavgjort, ännu... Inte för att jag tror det då, mene |
Utan motivering:ska inte Goop vinna något idag?Har satsat en 5:a
|
Citat:
|
Jag hade lite känsla för Goopen i det här loppet, men, men ...
|
Fan vad jag gillar Allaballakaitoz ändå, hade verkligen unnat honom att vara först här.
|
Citat:
|