![]() |
Det var inte rätta trycket i världsmästaren - behövde loppet - att man aldrig lär sig...
|
Och Punk gav snällt ifrån sig spets. Inte alls som han sa innan.
|
Äh Donna är en som har gett mig min bankrulle, snygg vinst även om det kostade. 10 k
|
Citat:
Vad då! Påstår du att du spelade 10 lök på DDn? |
Nu vinner PU med Protector - skall vinna tillbaks på denne nu!
|
Spelhelvetet på BG hade inte gått in
|
Citat:
|
SURT!!!
|
Eskil H
Hoppas slippa höra Eskil H i fortsättningen, oavsett var tävlingarna går handlar
det alltid om Halmstad, ryck upp Dig, det är ett löjets skimmer över Dig. Du förstör sändningen! Ta med dansken och Molin också! |
Citat:
|
Oavgjort i Unionskampen så inga sharps delas ut till någon...
:clap: |
Varför var Juvels Boy så lågt rankad i tipsen? Var ju svinbra!
|
Citat:
Det var han, men har inte mött i närheten så bra hästar som detta och nu vuinner den från dödens - otroligt starkt! :cheers: |
Citat:
|
Citat:
|
Pissig omgång. Började bra men tappade modet redan när en hårt betrodd och min tidiga spik vann andra. Sedan intressant att den "chanslösa" Myrfaksen (vet inte vem här som skrev det?) vann. Rafolo sedan rätt kass och en dålig spik. Denise var ju sedan bara bäst även om det blev billigt med alla galopper. Papagayo sämre än jag trodde men Donna fanns med som B-häst. Chans på 5 rätt fanns inför sista men bara med 1 och 3, vinnaren fanns utanför ramen. Riktigt dålig favorit i sista.
Får i någon mån hålla med alla som ogillar den här omgången, det är ju fullständigt omöjligt att ställa hästarna mot varandra. |
Nån som kan klistra in vinstlistan?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
4-3 så lätt det blev.
|