![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Tror inte det behövs, hästen är ju sådan att den går i jämnt 13 tempo hela tiden. Problemet är att över lång distans fixar han inte det och luckor skapas....Bara Örjan fixar någorlunda position så växlar han dessa (är vad jag tror....).
//David |
Citat:
Hoppas han har en riktigt hållbar anledning! |
Citat:
|
Make it Quick i sista med skorycket känns som den måste med?
|
Citat:
Däremot så skriker Otto ut den infon utan att redovisa källa.... |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Nu är inte det kontrollerat men jag litar på Olle... Han har läst det. |
@Doob
Hade faktiskt varit värre om han undanhållit den infon för allmänheten och "smygit" infon till betaltjänsterna..Troligtvis har väl någon i kretsen sagt något i stil med "kanske provar vi bfro 1:a ggn.."Men hästen har ju gjort det bra med skor och startsnabb med bra spår så bra chans ändå tror jag. Lycka Till o tack för dina i vanlig ordning utmärkta analyser! Lycka Till! L |
Skoryck fram på On Track Piraten. Enligt alla intervjuer med Strömberg i veckan skulle det bli skor runt om.
|
Romme är en skrällbana, men idag finns några starka favoriter i början av V75. Själv ska jag sätta ihop en V5:a och det lutar åt spikar på Antonio Tabac (skriket West Coast har ett svårt spår och Örjan tokkör knappast) och Picasso Sama (borde vara favorit och sitter förhoppningsvis i ledningen efter en bit).
|
Redan lämnat in en raket på spikarna (V) Gissar att Cocktail Bar hamnar på runt 4ggr degen efter att folk insett att han gasar i spets..
Däremot skippar jag nog 75an till förmån för V5! |
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
He He : 1 min sedan yrar Malla om Bfro..så infon finns väl nånstans..he he |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Intervju med Conrad Lugauer i vi tippa |
Citat:
|
Citat:
Min gissning är 17-20 gånger, blir det mellan 40-70 gånger får du 1000 sharps. |
Citat:
|
Mycket tugg om Tekno Odin. Kan någon, och i så fall vem, fälla den?
|
Citat:
El Cantante öppningsoddset 8,50 sist var ju ett magiskt odds man missade. Gör ont i huvudet varje gång jag tänker på det. |
Citat:
|
Hmm... Nahar, barfota runt om visas det just nu... :)
|
Herrejävlar vad dom skriker ut West Coast nu. Kommer sluta med att den blir favoritspelad.
|
Nu ser det ut på ATG:s hemsida som om 2 You Know Me i avd 5
skall köras barfota. |
Citat:
|
Citat:
|
TACK FÖR SKORYCKET PÅ YOU KNOW ME!!
Nu är jag säker på sju rätt igen! |
Idag ser jag fram emot att se hur långt 11 Daydream Rapida (0,57%) räcker mot aktuellt motstånd i avdelning 2.
Jag blev så imponerad av senaste insatsen efter blytung resa. Stred minst sagt berömvärt. Stenhårt inne och spår 11, så det ska inte ens vara nära idag. Jag plitar ned garderingsstreck och lirar en liten peng på VP. Ett korkat spel, som ska bli skoj att följa. Trav är trav. :) |
Citat:
|
Citat:
|
Haha jämför stilen på Bar Plombier och Scellino Louis. Ser ut som en flodhäst vs en travhäst.
|