![]() |
Alltid dessa överord om OTP!!
Exakt vad var det som var så imponerande med loppet han nyss gjorde?? Eftersom han aldrig nånsin kommer ta spets i ett lopp där det finns hästar som kan öppna, eller ens öppna för att få en bra position, kommer han knappast vinna några storlopp i sommar heller. Det är en grym häst osv. men vinna elitloppet? Tillåt mig att le... |
Melker borde runda fältet här?
|
Citat:
|
Nu kommer mitt veckodunk - Catch The Cash - 1500 Nok... Vinnare!
|
Citat:
|
Materialfel och fördröjd start i lärlingsloppet. Det är inte alls bra
|
Otroligt! fick vara med i 25 meter - @SURT!!!
|
Härligt med förlust för You Know Me!!
|
2 borde vunnit, körde lite för fort kanske
|
Härligt! Klart märkligt att Melker var så lite streckad. Urstark!
|
Melker vinner med 20meter utan krocken 10gånger hallå eller.
|
Folk blundade för att det var Tino Ärling som körde Gaia Sund. Bra häst annars!
|
Han gör sitt jobb referenten, när han skriker in MELKER!
|
Citat:
|
en åsna till vi har på roger wahlman team tino varför körde han gaia sund behöver en rygg
|
Citat:
|
Citat:
|
Fan vad dålig vinnarskalle på Ajlexis Cubano. 3e ggn i rad som den inte vill gå förbi.
|
Melker riktigt bra. Favoriten borde ha hållt bättre. Kunde inte se någon magisk barfotaeffekt på den. Men kanske långresan var ett minus?
|
En fråga: om man har nr 6 i autostart kan man bli nedtryckt ända ner till fyra på innerspår eller är det snarare självförvållat (kanske taktik)?
|
Citat:
Det tolkar jag som att man tror på elitloppsvinst!! Fast du kanske menade att han skulle kunna möta Zoogin, Varenne eller Prince RS med den status de är i idag och vinna?! |
Kontio är ju ingen favoritkusk, men här är det bara att köra till spets och leda runt om!
|
Citat:
|
Nu kommer dagens stora skrikhäst i avd 5. Spelvärdet nere i källaren. Riktigt dåligt V75 lopp. Testar en lilltvilling med 9an som U. Gigantiskt kuskplus med Takter och tydligen jänkarvagn ffg. Det kanske dock inte räcker ändå.
|
Citat:
|
Citat:
|
Kan va att jag har lite svårt för den här Tabac hästen bara men norsken sitter i spets kanske släpper till örjan?
|
Ser ju väldigt fint ut på Antonio.
|
Citat:
|
Citat:
Nu satt Dahlman kvar när de kom bakifrån, kanske inte pallar att gå först i 3:e några längre sträckor heller...trodde på den en hel del själv idag, trots bakspåret. |
Citat:
|
Glöm ej Knaborgs Folke - levererar alltid till slut... Här är veckokontot slut, så inga mer spel - gött, när det går så dåligt...
|
Kung Johnny igen ! :-)
|
Johnny är äckligt bra på sistone.
|
Johnny hade mycket flyt!
|
Referenten: HÅRT I MÅL! (Toppinsats!)
|
Melanders häst mosa den från dödens tyvärr räckte det ej
|
Alltid lika kul när det skräller med någon som de så kallade experterna/journalisterna i studion eller på banan inte ens reflekterat över.
|
Citat:
Jag har sett att det handlar om finalerna! Men slår han Zoogin, Varenne och Prince RS i finalerna vinner han väl elitloppet med! |
Cigor inte värd vinsten nånstans, det ja säger eget startspår egna spår hela vägen, bäsa hästen vinner alltid
|