![]() |
Citat:
Mvh Uffe |
Citat:
Du vet att det kan finnas spelvärda rader med en jättefavorit också? |
Citat:
Ge mig ett realistiskt och seriöst scenario på hur Donna Di Quattro torskar detta så ska jag överväga gardering. |
Citat:
som störrökare, som blir över 100 år gamla. De finns, men samtidigt väldigt sällsynta. Vinnaren från Momarken sorterar knappast under rubriken "kanonmat". |
Citat:
|
Citat:
det räcker för mig att gardera eller att spika emot megalampan. Normalt hade jag garderat loppet rejält, men nu när Windy Ways känns bättre än någonsin i jobb, var valet enkelt till given insatsfördelning. Donna Di Quattro är en het aspirant till första pris, men brutalt som överstreckad och helt ointressant som spelobjekt, som omgångens mest streckade kuse. |
Citat:
|
Citat:
|
lyssnade nyss på intervjun med p.u och han verkar ju inte ens vara intresserad av att försöka nå ledningen med fleetfoot hanover…vem ska hota donna di quattro då?
han lär ju inte lägga sig i dödens med henne direkt, nä..det där får nog goopen bestämma fart helt själv, känns som insatserna ligger i nivå med vinstchans efter det tyvärr |
Citat:
kollektivet missat hur bra Windy Ways är. Jag spikar och ser fram emot em batalj. |
ja skulle nog vilja sätta
40- donna 30- windy 15- fleet sen resten gasning , fleet vs donna sen spetsar fleetfoot Goop gasar vidare för att överta, peter släpper nog inte så då blire lite utdraget. beror på hur snabb åsen å dom andra är, men erik borde ju ligga kloss i rygg på donna , så andra utv. eller 3 inv. beror på hur mkt örjan han vill leka. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
reden brukar ju inte vara alldeles för modig nuförtiden i sina kommentarer iaf.
när han säger att han kommer vinna så är hon nog redigt redén redo :) |
Vilken tur att det inte är tränarkommentarerna som avgör huruvida hästarna vinner eller inte, för i så fall hade Markus Pihlström varit tränarchampion vartenda år.
|
100.000 i andrapris lockar nog Peter mer än att köra som en galning från start. Windy ways har ingen chans att hinna ikapp Donna på upploppet om allt är som det ska!
|
V75-1: 2 Donna di Quattro höll ut 6 Fleetfoot Hanover från exakt samma spår då de möttes i februari förra året. Den förstnämnda är snabb då hon laddas fullt ut men inte helt säker på benen då, detsamma gäller Fleetfoot Hanover. Form och startsnabbhet brukar gå hand i hand och det är inte enkelt att ta en en längd i den här klassen. Två faktorer som alltså talar till Donna di Quattros fördel. 4 Blended Scotch kan öppna men når knappast ledningen av egen kraft.
|
har inte hunnit läsa travronden än…lyssnade på atg live..oklart om det var en inspelad version eller live dock, och där sa han att han inte skulle köra i spets…skönt med klara besked :idiot:
|
Peter tror att han får svårt att ta ledningen från Donna, men det skulle förvåna mig om han inte gör ett försök. För bägge parterna så blir det avgörande hur hästarna agerar när bilen accelererar. Men det är ytterligare sex lopp att lösa.
|
Citat:
|
Vad tror ni om avdelning 4? Måste ha spik där men Marta chip till drygt 50% känns ju inte lockande överhuvudtaget...
|
Citat:
|
Har Peter något annat val än att gasa rejält från start om han nu satsar på att vinna detta lopp?
|
Citat:
|
Scenario V75:1
Goop och untersteiner kör max för spets - Båda galopperar ,blended scotch tar piken och vinner..(he he ,en av många möjliga ..) Kommer gardera i V75:1 iaf.. Lycka Till! Mvh , L |
Citat:
|
hej allihopa kan det blir bra betalt eller bara favoriter?
|
Citat:
|
Citat:
|
nothing but class måste vara given vid gadd av guld. gick ju riktigt bra sist i tredjespår på kalmar o gjorde likvärdigt lopp med vinnaren där.
|
Barfota runt om på Scellino Luis, hade tänkt skippa den helt. Nu måste den med?
|
varför blir det alltid svårare och svårare ju närmare spelstopp man kommer?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
wollafur…vem har koll på den?…utan skor första gången, stenklar?, spöade ju både frankie brodde och diotima f senast
|
Citat:
|
Ang Avd 1 och att gardera storfavoriter: i söndags var väl ett bra bevis på att det går att vinna stort även när sådan vinner. Även några veckor tidigare, då vann både OTP och en annan stor (glömt vilken) och det blev stora pengar.
Tror Sjödén brukar skriva att nyckeln till stora pengar INTE är att fälla stora favoriter utan att hitta skrällarna.. Sen kan jag inte påstå att jag brukar leva som jag lär. |
Hmmm..
V75:4 no2 Shaolin..under 5% ....första häst för mig..Bra senast utvändigt om 3:an Noomi S..spets nu? Citat:
L |