![]() |
Citat:
|
Var kan man köpa in sig i Mallas lag?
|
Citat:
|
Är det spetsgaranti på Fridericus?
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Wow , 1:sta spiken klar..Tror 10 Wollafur är klar ,gillade intrycket senast+Örjan K+bra rygg+1ggn bfro ..Jag spikar nog om inte negativ värmning..
7,6%..........Tackar.... L |
Har stor respekt för Frankie. Svårt lopp det där som nog garderas trots allt.
|
Senaste..
Citat:
|
Citat:
|
Jag har lagt in mitt spel i samlingstråden för V75. Blev hemskt mycket elvor av någon anledning...
Lycka till!:cheers: |
V4:AN
Får se om man kan få lite xtra spelpengar till V75.. V4:3 6 Fonda Boko såg strålande ut i värmning=chansspik..(20%) Spoiler:
Lycka Till alla! Mvh, L Bra start! Rak tv på 8-9X20:- satt men oddset störtdök innan start=6ggr...men systemet betalt på det iaf. |
Om man spekulerar i körning mellan Donna och Fleetfoot måste väl även Blended Scotch nämnas när vi annars bara pratar om Windy Ways? Blended har ju klart bättre läge och har i de två senaste starterna visat ruggigt fin form. Linderoth är fantastiskt duktig med stona, och om han skulle hitta rätt slagläge idag är Blenden helt klart tillräckligt bra för att spurta ner de.
|
Jag värmer upp med den här V4:an:
1) 1 2) 2,4 3) 6 4) Alla |
Citat:
|
Citat:
1: 1, 8, 9 2: 2 Han Herred 3: 1, 2, 4, 6, 8 4: 3, 5, 6, 10, 11, 13 Jag har haft torka ett bra tag nu dock :skamsen: |
Rock Me behövde nog loppet.
|
Citat:
Såg du inte Nantucket MED skor sist? |
Nu är det frågan, spik på Donna eller Lovely Sky som satt bra förra veckan. Såg lysande ut då men samtidigt galopperade många av de värsta emot.
|
Citat:
|
Citat:
gång på gång med dojjor utan att vara helt toppad. Nu är formen i absolut zenit+skorycket som gör märren minst 30 m bättre, samt att bakspåret ger jätte-chans till felfri avgång. Spelad till ca 1/4 av insatsfördelningen i jämförelse med omgångens megalampa. För mig är det ett sanslöst fynd och kupongrensare. Nog om detta. En favoritspelare är en favoritspelare, även om man steker hen i smör. |
Rövmonté säger jag. Hade spikat Aronsson och såg jävligt bra ut i sista sväng, så blir hon avsnoppad av Adolfsson. :cry:
|
Citat:
|
Hoppas på favoritfallX2 nu V4 ,Tv i 1:a satt ju klockrent men bara 20:- insats...well 120:- så V4an betald..Ld nu..Spikar 6 Fonda i LD:2 ,vill se provstarter innan jag lägger spel i 1:a
L |
Avd 1- Blended Scotch är draget om Windy Ways ror på seger så måste väl den köras fram och sätta lite press på ledande , annars hinner de ju aldrig fram... och detta kan ju gynna Blended Scotch som sett fin ut.
Avd 2-Augustus F spelad till 7 % tar inte Stefan S spets och sitter där in i mål.Spikförslag Avd 3- On track piraten är väl klassen bättre än övriga kusar, vinner från dödens,men tar fasen med NBC ... Avd 4- Storm Cloud 5% och Play it Diablo2% , bägge hästarna kuskförstärkta och har bevisad form. Avd 5- Bottnas Commendeur 6% ner i klass II och helt bortglömd, fattar inget given första häst. Avd 6-Dags för PU och ta dagens obligatoriska vinst när han är på Solvalla , Protector9% som fick ett snällt lopp och såg ut som en "nästagångare" Avd 7-Shogun DK 9 % omgångens andra Spikförslag Lycka Till |
Citat:
Du är ganska selektiv med din information måste jag säga.:thumbdown: |
Citat:
|
Citat:
|
Caddie Lisieux är en helsyster till självaste Readly Express.
|
Citat:
Spoiler:
L Spoiler:
|
Citat:
|
Citat:
För er som ej läs, här. http://piclair.com/data/eh2j0.jpg |
Citat:
|
Fridericus ser ut att äga hela Solvalla, läcker.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Eller menar du att Rock me är så överlägsen hästarna den mötte jämfört med dussinhästen Papagayo var i guld? |
Citat:
annars skulle jag inte spika, samt att jag tror att Windy Ways är tillräckligt bra att matcha en järnmärr som Donna Di Quattro, trots bakspår. WW har genomgående gått grymt bra från bakspår, så spåret skrämmer mig inte så mkt. Men visst Donnan+BG+spets+1640a+ sommarbana, kräver en sjujävla märr från bakspår, men det är just vad jag tror Rede'n selar ut. En märr i paritet med den värsta han har i stallet, det är den info jag fått och går på. Nu skiter vi i detta spörsmål. Jajjan Däremot börjar inläggen från min sida i ämnet närma sid SPAM nivå. Låt oss njuta av ett kanonlopp |
Citat:
Daniel har för länge sedan sagt att det är hans nya Delicious. Sedan dess har dock nya kanoner kommit till stallet med ;) |