![]() |
Blev 200 kr P på Västerbo Arthur..
Tyckte att platsoddset på 1,88 - 2,2, Såg nu att oddset gått ner..tyvärr.. |
Vinnarlir på 1 och 9 KBK!
|
Usain Henna nerspelad till drygt två ggr. Dubbelrött effekten
|
lillaxel,,,,,,,,,,,
|
Surt att man missade vinnaroddset på Johnny i första. Gav ju för fan över 13ggr degen? Grattis till er som lirade!
|
OSKAR!!!
Vilken Kille!!! , + enda kusken som är aktiv här på sharps och levererar varje gång! Tacksamt med skämtfavorit! , 2 sec långsammare om man kan läsa på..(och kan matte) |
HÄRLIGT OSKAR!!!! Fan vad bra han var igen! Grattis! :claps:
|
Det var ju inget fel på formen där.
|
Härligt Mr. Svanberg! Spiken satt fint! Fin häst!
|
Känns ändå som det gör en jävla skillnad när han kan gå barfota.
|
Då gäller det om V75-spikarna ska funka eller inte.
|
Citat:
|
grattis och tack Oscar, spikade på allt tack
|
Citat:
|
Det var ju synd att Oscar inte svarade på min fråga tidigare. Nu tog jag tre streck på V75.
|
Citat:
|
Vinner doobs genidrag Håkan K Persson nu så kommer jag grina över att jag åkte i 2:a.
|
Härligt OSKAR!!! Du är den man ser upp till här på sharps. :):DDessutom kör du häst som en gud också. |
Citat:
|
Citat:
|
Gillar att Oskar tar tid att skriva här på forumet och säger att målet är att köra bfro OM ...banan tillåter ,helt ärlig , lovar ingenting med tanke på banans skick igår + osäkra rapporter om vädret..Bra bana idag=optimal balans=spik för mig =Tack Oskar!
L |
Citat:
Och Anders Z? Han har väl inte kommit i mål än? |
Ännu en storseger till Jägersro. Hur ska El Mago Pellini kunna torska elitloppet ? Eller blir det norrlandsturné till Östersund och Boden i år igen istället?
|
Citat:
|
Citat:
|
Tar rygg på Doob och spelar V på Tadpole, Blir minst 100 kr..
Känns som chansen borde vara riktigt bra från spets.. Då det nu ej blev barfota runt om utan bara fram..Så blev det att jag hoppade spelet,, |
Citat:
|
Jag tror Le Miracle vinner, annars Hawk Cliff. Två fina hästar som har övertygat.
|
Den holländska hästen nr. 8 har en riktigt bra tid från senaste loppet. Har för mig att låga tider på den banan är svårt att få. Så det kanske kan bli en bra skräll? Testar en liten v/p och på tvilling, trots spåret...
|
7 Tadpole nu!! Bättre aktion nu bfro (inte så höga framsteg) optimistisk...
Chansspik=Ja...Hoppas .. L |
Citat:
|
Citat:
|
Sen undrar jag vad en barfota springande dansk från bakspår kan göra, 11:an?
|
Haha, då var det roliga slut direkt... Det går fan inte att spela tomtar till kuskar.
|
Citat:
|
Akta ryggen nu Johnny. Björn blir livsfarlig!
|
Citat:
|
Det var en fin insats.
|
Riktigt bra prestation av Le Miracle. Johnny har f.ö riktigt bra form i år :)
|
Som de flesta här inne brukar nämna, kusken gör skillnaden. Nå spets från spår 9... :)
|