![]() |
Jens Sjödén: "Som kuriosa noteras att Kontio gjort 51 V75-starter i år, varav fyra som favorit, utan att vinna någon."
|
Citat:
|
Där såg vi finalvinnaren elitloppshelgen.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Fick en kompis bolagspel på 2688 rader skickat till mig tidigare. 8 andelar a 175kr som säljs på en affär i Dalarna
1,2,3,4,5,7,9,12 7,11 14 3,5,8,910,11,12 4,5,8 1,2,3,4,5,6,7,9 6 Notera låset i andra hahaha. |
Citat:
|
Nu då. Sprack i avd1 och avd 2. Men här höll det. Men oh att jag ska behöva höra den där lilla tjocka intervjua :idiot: Hennes gälla nasala röst gör mig tokig!!!
|
Citat:
Jag har jagat 11 ett tag, men jag trodde inte han skulle ha en chans idag så jag valde bort honom :no: Så det blir väl 6 rätt som vanligt för mig :ful: |
Citat:
|
Jetta Palema till spets. Släpper Goop? Jag tror att han vill ta ner dem på open strech.
|
Citat:
|
Citat:
|
Goopen vinner olympiatravet
|
Ska bli intressant att se Your Highness upp mot dessa pollar. Tror definitivt den kan utmana med tanke på de prestationerna den haft i Frankrike. GO Björn!
Hoppas på lite körningar så att Nahar och Mosaique Face får lite chans på kakan. Är väl långsökt men jag ville inte lämna dem utanför lappen. Hade jag spikat mig ur loppet vilket jag tänkte göra, men struntade i, så hade jag kört på BBS :) Edit: Jag spikade roses glory i nästa. Hoppas bara den håller sig på fötterna. Ser det som en stor vinstchans med tanke på dess tidigare prestationer. |
Se upp för Ohlsson nu ...
|
Citat:
|
Jetta Palema var inte speciellt märkvärdig måste jag säga.
|
Örjan försökte ju inte ens. Trinity har ju smiskat sönder Rosy förut så varför inte ens försöka?
|
Citat:
Det ser ut som Travnet får in V7, kanske båda systemen. |
Citat:
|
Nu radar favoriterna upp sig och helt plötsligt ser det bara ut att bli pengar på 7 rätt. Veijo är grym både på att ställa i ordning och att ge bra info till spelarna .
|
Veijo kom rätt smärtfritt till spets. Barfota runt om och det blev en lätt seger. Ingen utmanade och Goopens häst dög inte.
|
Citat:
|
Kanske kan ge en lite peng på 6or och 5or alla fall.
|
Citat:
Citat:
Och jag skrev att det var en vågad gissning du dristar dig till när du tror att nån utav de 2 som har lite spel på sig som vinnare... |
Blev ett litet spel och hoppas på spets och slut men kan även vinna på Open - Skräck!
DD Inlämnat: 2016-04-30, 18:05 Åby Lördag 2016-04-30 Start: 18:18 Kostnad: 50,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2 B.B.S.Sugarlight 2: 5 Tango Vang 1 x 50,00 kr = 50,00 kr. Totalt: 50,00 kr. |
Rak DD: 1-9.
|
Citat:
Lycka till! |
DD 1-4
|
1,2,3,,5,6,7,9 mot nr 7 Patricia Hadtrup fick det bli på DD x 5 kr. Det är nog långsökt med vinnaren i dd2 men måste testa ett lillspel till dom oddsen. Det är mest på det grymt intressanta skorycket. Aldrig tävlat barfota i Sverige men ska enligt uppgift ha gjort det två ggr i utlandet och vunnit lätt och imponerande båda gångerna.
|
Blir intressant och se hur lätt OTP håller upp ledningen nu...
Edit: Ja det var ju stänklätt... |
Citat:
|
Jaha då var det dags för amatörland igen...
|
Citat:
Lycka till själv! :) Blev även 50 V på B.B.S Sugarlight! |
Diska peter.u vilken buskörning
|
Härligt Goop!
|
Björn vet hur man vinner storlopp.
|
Sa ju det Goop vinner
|