![]() |
Citat:
Mvh Uffe |
Citat:
Sticker ut och plockar bort favoriterna i de sista två avdelningarna också. För mig var det tveksamt att ens bjuda in den till Elitloppet. Att den nu ska vara klar favorit från sämsta spåret mot närapå yttersta elien trots att han aldrig levererat i Sverige är otroligt konstigt. Scalets har en ganska dyster galoppstatistik och det står inte någon hög chans på spets i programmet när jag läser på lite bättre. Kuskpluset lär väl göra sitt men att den ska vara klar favorit? Näeee. Tror på bästa utdelningen på länge i årets Östersundsomgång. Lycka till alla! |
Citat:
För övrigt, även om det känns OT i denna tråd, skulle jag aldrig spela efter en tjänsts tips om jag visste att de "lämnar in" , den sortens tvångsmässighet ser jag inte att skärpta spelare har... Nu tar vi dem, med eller utan Björntjänster (ja vi är ju i Östersund :lol: hö hö ) :cheers::cheers: |
Håller med Stekel, hur sjutton orkar folk spela spår tio i ett såpass hårt guldgäng ???
Obegripligt till givna odds... |
Hur lång är Daniel Reden? Eller hur korta är tomtarna i studion ?
|
Ganska innovativt av Östersund att dra till med någon form av neometal som intro till loppen. Men min favorit är fortfarande Star Wars-musiken de kör på Färjestad (visst är det väl där?)!
|
Satan vilken avslutning!
Då rök man på matematiska då..bara jokern kvar! |
Robert Bergh, verkligen kanonform på stallet!
|
Ögats första häst !!
Tackar! ! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Blandade i mellan TT Ögat Travnet Tjejer väger lättare i sulkyn? |
Försvann bara 1,1 miljoner rader...ojoj
|
Var sjukt många som underpresterade i detta lopp.
|
Vinner Moses nu så ligger jag fint till
|
Hade med den på fem hästar. Tillman tyckte den var underskattad i intervjun i fredags!
|
Citat:
|
För mig är 14 Kringelandtellus i detta lopp dagens mest intressanta spel så länge han ger över 6 ggr, har dock respekt för JOPs tipsförmåga och kanske är tvilling med favoriten, 10 Solör Stegg, JOPs tveklösa vinnare på sin plats som gardering till vinnarspelet på 14.
(efter dessa letar jag på Kusk fram 9 Smedsbo Faksen som ser fin ut idag) |
Citat:
|
Citat:
Mums ♥ |
Grymt! Jansson förvandlas till en toppkusk så fort han sitter upp bakom ett kallblod.
|
Kan 22, sa tränaren/ägaren Kenneth Larsson.
Bra att man inte garderade den här. Heja Torbjörn - perfekt kört:claps: |
Citat:
|
Älskar kombinationen Torbjörn och kallblod ♥
|
Citat:
Jag rök i första med fem streck. Håller tummarna nu för dig.:thumbup: |
Ja det var en ruggig insats!
För feg för att spika honom tyvärr men hade iaf utgång så nu är den gjord iaf! |
Får ju inte posta tjänster men efter går bra, försökte förklara detta för er. :KO:
Fick massa svar... http://piclair.com/data/fy6df.jpg |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Själv läser jag Månprinsens inlägg som att det inte finns marginaler för feltips när oddset är lågt, inget annat !? |
Där hade man lagt droger i hästfodret :3
|
Citat:
|
Man mår så bra när man dissar Sir Rat på tre hästar hahahahahaha
|
Folk dissade Sir Ratzeputz helt i onödan och Order by Keeper var precis lika formlös som jag trodde.
|
Citat:
|
nån som har koll på hur snabbt bredband man behvöver för att köra atg live? 100mbit/s?
|
Citat:
|
Citat:
|
Samtidigt som man kan hylla jansson så kan man dissa att han inte får fart på NTNS i starten. Hade de varit björn hade de vart spets o slut. Helt iskall från start oså är loppet över. Även dem flestas loppscenario gick i kras när det blev kört såhär
|