![]() |
Blev inte barfota runt om ffg på Mellby Club. Återstår då att se om det blir bike för första gången, men det går troligen inte att få reda på från till defileringen.
|
Perfekt kört Lennartsson:hattenav: Du hade full koll på konkurrenterna!
|
|
nej, nya tag imorgon, är jackpot imorgon eller inte?
|
V75-5
3 Cab Hornline favorit senast. Bortglömd nu. Spik! Tack Spalato |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Rak DD Uhrberg mot Nuncio. 12ggr.
|
Citat:
|
50/50.
Mellby vinner normalt, men sjuk senast. Hur mycket det påverkar i dag är svårt att säga. Citat:
|
Citat:
Pillrar in 3x7 rätt om det slutar med 3-8. |
Som jag sa Minna om Mellby Club läs på.
|
Citat:
Jag skrev det blir ¢c och e.v ¢¢, till skillnad mot dig som sa de skulle värma innan de skulle ta beslut om ¢c. Allt stämmer till 100 %. |
Citat:
Jag ska ta travledigt sönd-tisd, dock inte plocka hallon, utan för att njuta av annat än trav. Sen är det grymma travdagar Onsd: kanonrace på Sundbyholm Torsd: bergsåker med bl a Norrlands Grand prix finalen Fred: alltid kanonlopp när trippeltravet inleds på Axevalla . Lörd: V 75 Axevalla Sönd: V75 Axevalla med stochampionatet Tisd: Hugo Åbergskvällen med V75. Ska man klara det krävs några dagar utan trav. Beundrar dom som orkat läsa på travlopp och kolla på dom 7 dagar i veckan året runt. |
När uselberg går så här bra då är jag borta.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Slänger in en ölpeng på dante i sista DD köööör Jr
|
Citat:
|
Citat:
Kan förstå man skippar det med en häst som inte har toppform/blivit medicinerad inför detta, varför maxa då. Hästen gick helt enkelt med ordinarie balans och vagn. Senaste intervjun från SS. http://piclair.com/data/991a4.jpg |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Nej Tycoon kunde visst inte spetsa...
|
Citat:
|
Fan så jag älskar den där hästen. Världens finaste. :claps:
|
Så fruktansvärt enkelt..!!!
OTP snackas upp till skyarna som vanligt men har inte ens en liten chans...vilket skämt. |
Citat:
|
Faasen också vad bra Nuncio är. Jag har sagt, att Uhrberg tar ledningen och trodde/hoppades att han skulle vinna. Men Nuncio är ett härligt monster.:thumbup:
|
Vinner helt okörd efter utvändigt lopp. Örjan bara satt och bevakade.
|
Från Uhrbergs hemsida:
Thomas system V75-1: 2, 6, 9, 12. Res: 8-3. V75-2: 3, 5, 9, 10. Res: 6-7. V75-3: 15 Steinfaks. Res: 3-12. V75-4: 3, 6, 7, 9, 12, 14. Res: 11-10. V75-5: 2, 3, 6, 8, 11. Res: 9-5. V75-6: 1, 3, 5, 7, 10. Res: 2-9. V75-7: 8 Nuncio. Res: 3-5. Systemet är på 2400 rader och kostar 1200 kronor. Om man också singelstreckar nummer 6 Takethem i avdelning 1 blir det systemet på 600 rader och det kostar 300 kronor. |
Citat:
|
Citat:
|
NUNCIO inkvalad till ÅBERGS
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|