![]() |
Hur kan det ens vara okej att köra så som Hultman gjorde på upploppet? Allvarligt. Han va ju överallt.
|
Citat:
|
Spelvärde är inte i form idag. Alla andra är med på det
|
Tror inte Jorma kommer vinna fler V75 lopp såvida han inte kör Readly Express.
|
Citat:
|
Micke Nybrink borde ta längre semester så vi slipper honom, hur fan kan han sitta och skrika ut 6 Esplendido Pellini med en sanslös pajaskusk vid tömmarna. Har någon nånsin hört talas om Linus svedin? och på V75 dessutom, men det är klart, Nybrinks enda uppgift är ju att hitta oddsare så att folk spelar och omsättningen höjs. Om det sen är nån vinstchans skiter han ju fullständigt i. Och nej, jag spelade inte, skulle aldrig falla mig in med en helt orutinerad kusk på V7 oavsett hur bra hästen är.
Oj, sorry, Lukas Svedin heter han visst |
Citat:
|
Citat:
Sedan är det ju valfritt att lyssna på vad han säger. |
Citat:
|
Citat:
Ja förjävligt! Är man spelexpert på tv Får man fan inte tippa fel. Man blir så jävla arg!!! Det är ju bara att gå emot experterna som pratar innan loppet eftersom hästen blir söndersspelad oavsett om den är bra eller ej. |
Citat:
|
Det är väl bra att massa "experter" uttalar sig och ser till att strecken hamnar där dom inte borde göra. Det ger ju fördel till den som läser på och är seriös.
|
Citat:
|
Dom snackade ju upp 10 i avd 2 på liven idag. Den dubblade väl sig från 2% till 4%. Det är bara att tacka att ta emot.
|
Jag saknar Stig-H och Forsgren. Dom gav en jävla massa trovärdighet till sändningarna.
|
Nybrink är ju en av dom härligaste i studion! Säger precis vad han tycker inte en mes som bara står o håller med när något är fel.
Kanske inte är så jävla bra på att tippa men vem fan är det hehe. Keep it up Micke |
Piraten är tillbaka. Grymt lopp
|
Makalöst uselt av mig som körde 4 hästar när volstead körde sönder dom andra
|
Sjukt less blir man på stallkörningar. Måste gå att införa någon begränsning. Volstead urstark men larvigt när Standout och Nato Dream jobbar för Volstead och själva inte ens försöker.
|
Citat:
|
Citat:
kallar sig visst travjournalist, det är ett hån mot de få riktiga travjournalister som fortfarande finns kvar och inte är avlönade av ATG. |
Citat:
|
Citat:
Likadant stallkörning. Är de flera från samma - spika den som är mest spelad. |
Citat:
|
Citat:
Sen är det ju bara bra att vi tycker lite olika annars vore det ju för trist hehe. Nu jobbar vi in min spik 13 och jakten mot 7 rätt:) Lycka till |
Citat:
Att VOLSTED skulle sitta i ledningen var väl inte svårt att räkna ut, |
Vaf-n, har UlfE och PerL pratar ihop sig...?
|
Spik! Härligt Uffe! :claps:
|
Spelvärde rättade upp lite. Men jag tog med den på vasst eller kasst
|
Citat:
Volstead bäst men handlar om allt fiffel. Här snackar ni redan måndag natt om kommande lopp men är skitsamma hur bra någon häst varit eller inte. Handlar om stallkörningar, mörkade upplägg och tv-journalister som plussar alla. Ni måste se helheten. Finns kanske fem här som är genuint duktiga. |
Spelvärde lever fortfarande btw på deras stora systemet, ganska bra täckt följande 3 avdelningar.
|
Citat:
Du kan väl inte tro att dom kör livet av alla hästar,hela tiden. Gör inte det så svårt när du analyserar loppen, och dom i studion är ungefär som försäljare, ska sälja allt hella tiden. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Du har helt rätt om försäljarbiten. Vår sport är liten i det stora hela men blir inte större när de aktiva får hålla på som de gör utan riktig journalistisk granskning. Du vet ju, så fort det är något negativt om deras sport är det taggarna utåt och rygghållning. Som Örjan. Kunde knappt säga vem av Delicious, Nuncio eller Propulsion som hade mest karaktär. |
Citat:
|
Tack joakim för att du dödade min spik
|
6 ggr pengarna på den får anses vara mer än godkänt....YEESS!
|
Det går fan inte att spela när det är underbegåvade kuskar med i loppen.
|
Citat:
|