![]() |
Citat:
Och nu vinner Oh Godness klart i V4:2..spik på allt!(4:e handare...slog Some Summit senast efter lång vila..) |
Citat:
|
Citat:
Sitter och funderar runt V75:6 ..kommer att strecka 2 st..tror ej på Bravo N..väntar på en uppenbarelse.. Lycka Till! Mvh , L |
Körde 200 vinnare på Eder Bob. Stenklar!
|
Bra kört Erik..... Jag som spelare bryr mig inte om hästen dör efter loppet.
Varför kör han i te bara fram i dödens direkt. Starta inte om hästen inte är 100% sprack min fleris , sprack på min raka ld x500 satt med 2-3 i sista för * 50 på v4 |
Efterhandare kan ni väl öppna en egen tråd för!
|
Citat:
|
Citat:
mmm, samma här på rak LD. Trodde kanske han skulle slå ledaren och därför avvaktade han. För länge tyvärr. |
Citat:
Har man inte råd att förlora så hoppa över spelet, och bara njut. |
Lätt eller svårt idag?
Jag känner för att spika 2 Palermo Broline i V75-2, 6 Gucci Degato i V75 4 och sedan kanske 4 Dante Boko om jag vågar spika den i sista löpet..Borde bli lite slantar med dom spikarna iaf :-), 3 spetshästar som kan hålla hela vägen... |
Citat:
|
Citat:
|
Tack Erik. Kostade mig 5k på ld, minst 5k på v4...rädd om hästen..
|
Jag har råd. Annars spelar ja inte.
Men gillar inte att man inte kör för vinst. Spec. Med en bättre häst oooch stor favvo |
Citat:
V4 Inlämnat: 2016-08-13, 13:33 Åby Lördag 2016-08-13 Start: 14:45 Kostnad: 60,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 7 Nantucket 2: 5, 6, 8 3: 9 Le Miracle 4: 2 Celebrus Nova 1x3x1x1 = 3 rader. 3 x 10 x 2,00 kr = 60,00 kr. Totalt: 60,00 kr. Rättningskod: RHC FHX RKN |
Citat:
Det är inga maskiner, |
Tror TT är fel ute idag....Jag spikar Take them och MT joinville idag (TT spikar Nadal Broline + Gucci D på 1 kupong..) hej då..
L |
Minusvärmning på M.T. Joinville enligt Forsgren. Spikar ändå...
|
Citat:
Gillar faktiskt detta!! , gott om tid att justera utrustning mm ..Värre med minus på en kuse 10 min innan start.. |
SYS V75:
V75 Inlämnat: 2016-08-13, 16:08 Åby Lördag 2016-08-13 Start: 16:20 Kostnad: 240,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 3 2: 2, 3, 6, 8, 10 3: 2 Takethem 4: 3 M.T.Joinville 5: 1, 2, 4, 6 6: 3, 6 7: 1, 4, 8, 9 3x5x1x1x4x2x4 = 480 rader. 480 x 1 x 0,50 kr = 240,00 kr. Totalt: 240,00 kr. Rättningskod: SGD BHXXXXXXXXXX Good Luck! L |
Citat:
|
Jag tror ju att Casanova Sisu har minst lika bra chans som M.T Joinville, dessutom bfro samt kanonspår idag :)
|
Citat:
Men du har rätt i att de har gott om tid att ändra utrustningen. Det blev för mycket ändringar, som inte var bra för hästen. Men bra för oddset!:yes: |
Franska jävla skithäst.
Åter till Stenson och golfen då. |
Så j*vla tröttsamt att Björn inte fick komma till, han slirar istället tillbaka till inner. Vilket skitlopp för hästen. Örjan fick ju loppet fullständigt.
|
Dagens spel, tror på favoritbetonat:
1: 2,3 2: 2,6 3: 2,11,9,5 3: 3,10 5: 6 - 7,4,2 6: 9 7: 8 - 4,2 Minst en A i avd 5 och 7 Även en fleris: 2,3 2,8 2,11 3,10 6 9,11 8 |
Helt rätt kört av Uhrberg, endast marginellt slagen..Utan Goops märkliga andra tryckare kanske han hållit hela vägen...fast Propulsion var väl långt ifrån tom..
|
Kan man kanske få ett tack? Det var väl iaf nån som lyssnade på mig? :)
|
Citat:
|
Jävligt skum styrning av Goop som gav en extratryckare på Uhrberg så att Örjan får en enklare väg till seger.
Skickat från min iPhone med Tapatalk |
Huvudlös körning av Björn. Förstörde för Tycoon och sin egen häst.:whoco5:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Örjan måttade nog in segern och hade nog slagit TCH ändå men högst konstig styrning av Goopen Skickat från min iPhone med Tapatalk |
Varför tog han inte rygg på Thomas istället? Hästen hade väl knappast kroknat innan stretchen även om Örjan tryckt på utvändigt.
|
Citat:
|
V75:2 ..Känsla för 10 Fighting Joe,,2.7% streckad..heja!
|
Sällan man ser den gode Goop köra med sådan beslutsångest och troligtvis hade Örjan inte måttat in nosen utan den onödigt hårda spetsstriden...
...men även den bästa måste ju klanta till det någon gång och nu så jobbar vi in Mosaiken i heat 2! |
Citat:
6 Isor H löjligt överstreckad nu...men bra häst.. |