![]() |
Tror det blir en väldig fart i V75-5 efter att ha hört Eklöfs tankar. Så även om jag var sugen på att testa spik på Drabanten så blir det istället en helgardering där. Får leta andra spikar.
|
Har missat värmningarna och V4. Hur har det gått för bfro-hästarna?
|
Det här var nog den sämsta gulddivision som någonsin körts.
|
Citat:
|
Någon mer som har problem med filinlämning på ATG???
|
ATG har lagt ned. Bara för mig?
|
Är skriket på finnen motiverat? Känns långsökt att Erik ska torska från ledningen på en bana med kort upplopp.
|
Citat:
Det är ju FAN |
jag också
|
ATG funkar, inga problem för mig iaf :yes:
|
Sidan har kraschat.
|
Citat:
|
Citat:
|
"ATG har stängt för spel. Var god försök igen senare."
Hahahaha... |
Fy fan vad jävla uselt. SKJUT FRAM STARTEN jävla klappträn!!!
|
Fyfan det var många timmar åt helvete :gun_bandana:
|
Kul när man spika 8 , tack ATG :holms:
|
TACK ATG!!
Less man blir på skitsidan....går inte att lämna in... |
Jävla skit ATG!!!!!
|
Citat:
Står så här: ATG-ombuden. KII försök 4 i meeting 5. Final Åby 13 aug 2016. 3-åriga och äldre svenska 50 000 - 200 000 Kr. |
Sista gången jag spelar på trav.
|
För i HELVETE ATG!
|
Lider redan med dom som satt på ett vinnande system som inte fick lämna in idag :cry:
|
Härligt när man spikat 8:an...jävla pajas sida!!!!
|
Vad i helvete är det för fel på hen-fittorna som sitter där? Om dom märker att sidan brakar 10min före spelstopp är det deras förbannade skyldighet att förmedla informationen vidare så att starten senareläggs.
|
Miika....!!
|
Perfekt start på V75. :clap:
|
Horjävlakuksatans bööööög atg.
Står att det inte gick , sen nu ser jag att skiten dragits 2 ggr. Vat glad att det inte gick när jag hlrfe att 6galopperade. Mindre glad när jag såg att det dragits 860 istället för 430 hooora. Ge mig 432 tillbaka tack |
Tacka vet jag Nybrink. -
- Vi var helt rätt på det men han vann inte. |
Inte bara för mig alltså. Lyckligtvis skulle det spelas via tillsammans men de tappade ju en tusenlapp i omsättning bara på mig där iallafall. Blev ett riktigt paniksystem när man behövde tänka om, kan bli riktigt bra pga det här trots eländet bra början med finsk power!
|
Citat:
:rant: |
Tänkte lira en v5:a istället men det här jävla tattarbolaget förtjänar inte en krona från mig.
Är det nån jävel som kan avkrävas på lite ansvar i detta dekadenta skitland längre? |
Hur i helvete är detta möjligt!! Lagt drygt 30 timmar på en analys och kan inte lämna in jokern där jag dubblat i första och bankat Picasso! Minns inte när jag senast var så förbannad!
|
Belgarna ville väl ha jackpotten för sig själva :evilgrin39:
|
Jaja...måste väl betyda att VM systemet sitter då i stället!:p
Jokern jag gjort var dock bara med en spik och det var 8:an så det känns inte speciellt bra nu och blir det pengar och mitt system skulle suttit blir jag förmodligen oglad deluxe. Avd 1: 8 Victory Bonsai 2: 1, 4, 5, 9 3: 3 Myr Faksen 4: 6, 8, 10 5: 1 Bungle Rain 6: 2, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12 7: 4, 5 |
Vilka satans idioter. Det är inte första gången det händer heller. Helt jävla sjukt är det.
|
Helt jävla sjukt!!!!! jag har studerat för detta i en veckas tid och så händer det här. fyfan asså! :rant: :rant: :rant:
|
Citat:
|
Dem har ju skjutit på starten förr, men det kan de inte ens lyckas med nu. Patetiska amatörer. Hoppas omsättningen halveras nästa vecka och att vi alla bojkottar pajasarna!
|
Kul att sitta och se skiten nu när man hade både Victory Bonsai och Ubergs Opzi.
|