Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Jägersro 14 januari (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/27965-v75-jaegersro-14-januari/)

Groknak 2017-01-14 13:16

Förbättrades inte hans chanser ytterligare när Flemming riskerar att bli instängd bakom om han ryggar Aron, innan strykningen satt han iaf i andraspår...

Shooter 2017-01-14 13:21

Jag spikar Claes Boko och Stella Newmen på V5. Draget är Geisha Sund.

Rakka 2017-01-14 13:22

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 516824)
Är du kanske den enda spelaren som inte följt debatten ?

Jag är fullt medveten om, och anser att spelarkollektivet överanalyserar situationen kring Anna Mix. Detta var en utrustningsändring som jag snappade upp och ville dela med mig av då de flesta här verkar såga chanserna. Vet inte riktigt vart du vill komma med en sån kommentar?

putte64 2017-01-14 13:30

Jag är bara BITTER.
Så j-a tungt bära guldet till Riksbanken.

Citat:

Ursprungligen postat av Rakka (Inlägg 516827)
Jag är fullt medveten om, och anser att spelarkollektivet överanalyserar situationen kring Anna Mix. Detta var en utrustningsändring som jag snappade upp och ville dela med mig av då de flesta här verkar såga chanserna. Vet inte riktigt vart du vill komma med en sån kommentar?

eveton 2017-01-14 13:32

Citat:

Ursprungligen postat av Rakka (Inlägg 516827)

Onekligen är Anna Mix bästa hästen i fältet. Men, är hon tillräckligt bra för att vinna med det upplägg som aviseras? Pendlar mellan att inte ha henne med alls till att singla... hur beslutet till slut än faller så finns risken att man sitter med dumstruten på - singlar jag så torskar hon förmodligen. Garderar jag eller plockar bort henne så vinner hon säkert.

Men att se Anna Mix streckad på 35% är nästan lite overkligt

Manprinsen 2017-01-14 13:38

Smygkörning med Anna Mix känns ungefär lika hett som om Untersteiner hade aviserat dödenskross med Nothing but class.

Migge 2017-01-14 13:38

Citat:

Ursprungligen postat av eveton (Inlägg 516830)
Onekligen är Anna Mix bästa hästen i fältet. Men, är hon tillräckligt bra för att vinna med det upplägg som aviseras? Pendlar mellan att inte ha henne med alls till att singla... hur beslutet till slut än faller så finns risken att man sitter med dumstruten på - singlar jag så torskar hon förmodligen. Garderar jag eller plockar bort henne så vinner hon säkert.

Men att se Anna Mix streckad på 35% är nästan lite overkligt

Lika overkligt är det att Unibet och Betsson hade oddset 5,50 tidigare idag vilket indikerar hennes vinstchans till endast 18,18% enligt dessa bolagen.

tompa87 2017-01-14 13:41

Vad händer med Aron nu när Pellegrini blivit struken? Kan han få svar eller får han ännu enklare spets?

Karlsson73 2017-01-14 13:45

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 516824)
Är du kanske den enda spelaren som inte följt debatten ?

Jag har inte heller följt debatten. Varför skulle jag?

Klanke 2017-01-14 13:45

Citat:

Ursprungligen postat av chompipe (Inlägg 516790)
Replay Pellini kan va en bra chans spik idag.

Frågan är om Pellini kommer förbi nr 1 i starten? nja! :rolleyes: känns som det kan bli tempi i detta loppet.

Klanke 2017-01-14 13:47

Citat:

Ursprungligen postat av tompa87 (Inlägg 516834)
Vad händer med Aron nu när Pellegrini blivit struken? Kan han få svar eller får han ännu enklare spets?

Aaron är ju inte super kvick i starten, viss risk att han hamnar i maskin men man får hoppas Örjan löser det ändå.

Stimmet 2017-01-14 13:54

Som strecken sitter på Aaron hittar spets/ hittar ut 8/10 eller sitter han fast fler gånger än strecken visar

bergomiotmail 2017-01-14 13:58

Citat:

Ursprungligen postat av Klanke (Inlägg 516837)
Aaron är ju inte super kvick i starten, viss risk att han hamnar i maskin men man får hoppas Örjan löser det ändå.

Du driver här va? Har du sett hästens förra lopp? Dessutom är det vinklad vinge på Jägersro om du inte hade koll på det! :cheers:

tomtom2 2017-01-14 13:59

Citat:

Ursprungligen postat av Klanke (Inlägg 516837)

Det gick ju hur bra som helst i Örebro från innerspåret, finns inte mycket som talar emot nu heller.

MatsE 2017-01-14 14:05

När röken har lagt sig står Anna Mix där som vinnare