![]() |
10*2000
Jag lägger ned 40 timmar, men allt kan förstås skita sig ändå.
20000 är ändå rätt just nu, mer rätt blir det nog inte. Vill ni vara med på V8an, 10 andelar, 2000 / andel, skriv in det här. Senast Tis 21.00 ska alla vara med, eller så får ni alla veta att det inte blir något. Skapar tillsammans lag där tidsangivelsen ges, och där just din miljon betalas tilbaka. Lycka till / P. |
Jag är med! Skickar min mail i pm.
|
Citat:
8 kvar :) |
Jag kommer naturligtvis spela U-hästar i några lopp, och ta problemet med att lämna in flera kuponger.
Det kan skita sig, men det kommer INTE PGA dålig förberedelse. Jag satsar lika mycket, borde säga en del... |
Jag ska börja i morgon, startar bakifrån.
Minst 6 timmar lägger jag ned, på 1-2 lopp. Vinner vi inte så är det inte pga slarv. Vill inte börja framifrån, för jag påverkas som alla andra, även om jag har järnkoll. |
Då är vi 4a nu, häng med här du också.
Det kan dröja många år innan vi ser en ny Superjackpot. /P. |
Jag har börjat jobbet, och slutar inte innan vi slaktat (spar)grisen.
|
10 × 2000
Hej
Fick du mitt pm? |
Citat:
|
10 × 2000
Hej
Fick du mitt pm? |
Första jag ser är Ratu Royale, som en båtlast Finnar levde på Elitloppshelgen.
Sedan ser man loppen efter det, och ser en annan häst. Helt sjukt, jävligt långt från 11.0 i dag ! |
Sry
Tryckte fel |
Sista loppet gör oss rika, för här vinner en 4%are (jag vet vilken) :p
|
Citat:
De hade ställt iordning kort & gott. |
Nej, det är därför Finnarna slaktade oss.
Ingen Svenne hade koll. Citat:
|
Citat:
|
Jag var chockad.
32 ggr hade jag för mig, men ser nu lite mindre. Om jag bara vetat ... Citat:
|
Citat:
http://piclair.com/data/j11kr.jpg http://piclair.com/data/m9wy8.jpg Nu letar vi nya finnar som laddat i år! :cheers: |
3 lågprocentar hittade.
Nu j-r tar vi potten ! |
5+1 osäker nu.
Häng med du också. |
4 kvar, häng med !
|
Hade varit bra om du kunde berätta för oss om dina spik-idéer så småningom. Kan tex skicka pm till de som är intresserade. Ska man sätta 2000kr i nån främlings spelbolag så vill man inte se, när det är försent, att man fått någon vild outsiderspik på kupongen.
Som jag berättade i mailet så är detta ännu en jättesvår omgång. Finns inga bra spikar som sticker ut(har själv analyserat omgången ett par timmar). Ska man gå på två spikar, då är det av yttersta vikt att man verkligen kan motivera dem. Personligen så skulle jag inte köra med två spikar en sån här omgång. Man kommer långt med en spik när man ska spela för 20 000:-. Doobs andelssystem som jag såg på twitter är ett bevis på det och det gick på hälften.. |
Lägg inte alla ägg i samma korg.
20000:- räcker till 20 rejäla Jokersystem å V86. Mvh Uffe |
Citat:
|
Bra ide, självklart gör jag det.
Kommer på Tisdag kväll. Mvh / P Citat:
|
Vill du vara med på 1%-are, räcker det definitivt inte.
V8 är ett spel där det är helt egalt hur många favoriter som vinner, du behöver bara klonka 1 susare för att det ska ge minst 6-siffrigt. Därför behöver du heltäcka några lopp, för få av oss vet vilken 1%-are som kommer vinna. Hur gör du det för 1000 Kr ? Citat:
|
Citat:
Rejält avser utfallet, inte insatsen. Mvh Uffe |
En rad är bäst, bara man vet vilken.
Citat:
|
Citat:
Villkorat givetvis. Mvh Uffe |
Det är väl 95/5 i din favör.
Om det vore så jävla lätt att vinna hade varje rad gett 0.065Kr. Men vi försöker ändå... Citat:
|
Citat:
Så länge det inte finns med några "onödiga" rader i 20000kr-systemet så ser jag helt enkelt inte vad det ska vara för fördel med att sprida ut det på 20 system som är rejält olika varandra. |
Citat:
Mvh Uffe |
Det är OK om du hittar en annan tråd att gnälla i.
Jag skiter i dig, du har nog aldrig vunnit något, utan lever på att förpesta andras vardag. Citat:
|
3 kvar, ta chansen.
|
Citat:
GodTur med ditt system. Mvh Uffe |
...tvångspost...
|
Hmm...
Avd IV: Här har Westholms nr9 (49%) och Nurmos nr11 (13%) haft "ug" i raden. (Blir väl mest spelade?) Tung bana verkade inte vara melodin för 1 Västerbo Morning senast. En häst som tagit sig lite i kragen på det senaste är 5 Queen Frecel (9%). Sen lucka utan chans hinna blanda sig i striden näst senast. En mersmakande avslutning på den tunga ovalen på Valla senast. En kanske avgörande förmåga vid start där nuförtiden? 6 Valborg Marje (2%) avgjorde med en gäspning i debuten. Beskedligt motstånd och skral vinnartid, men väldigt enkelt. Ett måste på min bong. Stega förbi bara... :) |
Citat:
Men visst kan den förtjäna ett streck om man ska gardera med fler än 6 hästar. |
Snälla, skriv era åsikter i någon annan tråd.
Den här är bara till för att hitta medlemmar till mitt lag. 2 platser kvar nu, ta chansen ! |
Då är bolaget fullt.
Min erfarenhet säger mig ändå att hälften hoppar av pga att de inte gillar mina spikar, oavsett vilka jag tar. Anmäl dig, du har fortfarande stor chans att få vara med på Millarna !!! |