![]() |
Den här gången gick det inte Myr Faksens väg. Hade behövt lite bättre flyt.
|
Det går inte att ta in tilläggen på sprint - inte ens kallblod. Det var på Böle Solos och Alf Dalroths tid.
|
Citat:
|
Nu vill det till att Digitalarkivet torskar om det ska bli nån utdelning idag.
|
Citat:
|
Citat:
|
Ska man inte hålla rakt spår ?????
|
Kan idioten som refererar sluta säga att det är hårt när man ser vinnaren klart och tydligt!
|
Citat:
|
Testar rak DD: 5-9.
|
Rak DD: 3-9
|
Hoppas på lite körning i DD1!
DD Avd 1: 5, 7, 10 2: 4, 11 |
Rak DD 5-11 till 17 ggr. Bara bestämma hur mycket man vill vinna och sedan satsa.:moneybag:
|
Nu ska vi hylla Sveriges näst bästa kusk, Kenneth Haugstad. Snäppet under Tillman såklart.
|
1, 7 mot 10(!), 11...
|
globalsatisfaction har mött eliten. stor favorit senast. bortglömd nu.
får bli spik på dd |
Citat:
|
Tack pappa!
|
Citat:
|
Spelade 10-3,4,9 som dubbel.se
|
Citat:
För mig är det då eliten :) Alla ser vi saker olika. |
Citat:
|
Haha, jag satt och funderade på om Örjan sov, var full, sjuk eller mutad när jag såg hur Beppe Am kördes... halvvägs in i loppet förstod jag allt när kommentatorerna avslöjade att jag analyserat loppet bristfälligt. Men det räckte att läsa till bricka 4 och spika.
|
Inget sätt är fel,fick tillbaka dagens insatser
|
Nån som vet hur man ändrar vinnare i Joker för att kunna kolla tex hur många sexor o femmor man skulle ha fått med en annan vinnare i sista loppet ?
Hatar verkligen det här web-baserade skiten....mycket enklare och snabbare med gamla versionen. :gun_bandana: |
Idiotiskt misstag man gjorde. Tog bort en häst på v75 för att göra systemet billigare och tar bort torbjörn jansson, hade givetvis haft 7 rätt annars. Reparerade lite av idiotin ivf genom att lämna in en liten v5 med torbjörn spik som gav 3k tillslut. så 4000kr plus idag men kunde blivit 14-15k.
Varför ska vi spelare råka ut för detta så många gånger, att man tar bort vinnaren..Jag irriterar mig mer på själva misstaget än att man gick miste om pengarna. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag kan forts rabbla hästar den varit ute emot. Men EN sak har du rätt i, vilket jag iof konstaterade redan innan loppet. Den var bortglömd. |
Citat:
|
Citat:
Svaret: Kommer till sommaren. |
Citat:
Man har med andra ord släppt en ofärdig produkt som saknar det mesta som PC-versionen hade, och till råga på allt har man nu höjt priset i två omgångar! :thumbdown: Hatar också denna skiten som webbjoker har blivit!!! :rant: |
Citat:
|