Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-01-23, 09:16   #1
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 405
Sharp$: 970
Standard

V75 Bergsåker 28 januari


Omgången på Bergsåker ser helt klart greppbar ut.
Miljonutdelning? Nej, det tror jag knappast.
Första titten i startlistorna ger mig genast tre alternativa spikar.
I avd 1 skall Ailreon ha god chans till spets och slut från sitt springspår. I avd 5 har jag blivit imponerad av Showman Brodde Döljer sig ingen undantagshäst i loppet tror jag på toppchans här från perfekt spår. Tredje spikalternativet är Digital Archive i avd 6. Läget är inte bra men distansen klarar hästen och har toppform. Sista avdelningen ser ut att vara god chans att klara sig med tre streck i. Zenit Brick, Raz Mackenzie och Beppe Am sticker ut.
Nu börjar veckan och vi kör järnet med pluggandet!
Lycka till med det och hoppas att ni streckar rätt på lördag!
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-23, 13:56   #2
 
wallemedws avatar
 
Reg.datum: nov 2015
Inlägg: 74
Sharp$: 474
Standard

Sen möter ju Nahar absolut ingenting. Gillar dock inte att spika den herren men felfritt har han riktigt bra chans.
wallemedw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-23, 15:39   #3
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Eftersom Nahar har typ har 50% galopprisk, så är det dåligt spelvärde om han blir streckad över 40%. Tror det kan vara dags för Västerbo Loveboat som varit ute i tuffa guldgäng hela hösten. Detta lopp innehåller mest hästar som inte ens duger i en bra silver....
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-23, 15:49   #4
 
Reg.datum: aug 2016
Inlägg: 715
Sharp$: 1715
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Eftersom Nahar har typ har 50% galopprisk, så är det dåligt spelvärde om han blir streckad över 40%. Tror det kan vara dags för Västerbo Loveboat som varit ute i tuffa guldgäng hela hösten. Detta lopp innehåller mest hästar som inte ens duger i en bra silver....
Spelad till över 40%.. Streckfördelningen är sedan länge ersatt av insatsfördelning. Nahar är given vid gardering men definitivt inte något spikbud.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-23, 19:20   #5
 
wallemedws avatar
 
Reg.datum: nov 2015
Inlägg: 74
Sharp$: 474
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Spelad till över 40%.. Streckfördelningen är sedan länge ersatt av insatsfördelning. Nahar är given vid gardering men definitivt inte något spikbud.
Inte som storfavorit men runt 40% tror jag det blir spik. Varannan gång häst och han galopperade sist 50% och över så dubblar jag med Västerbo loveboat. Resten tror jag inte alls på.
wallemedw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-24, 00:48   #6
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Visst borde väl Nahar vinna loppet fram o baklänges, med bästa spåret bakom bilen och inget motstånd att tala om. Västerbo Loveboat verkar ju vara lite av en icke-vinnare o inte riktigt ha skalle för att strida hela vägen in i mål.
Men solklart att galopp är starkt emot Nahar och spelvärdet saknas när det är 60%!
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-26, 12:30   #7
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Jorma Kontio bakom Patricia Hastrup. Borde väl göra det till en ikke-vinnare??
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-26, 12:59   #8
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 559
Sharp$: 676
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Jorma Kontio bakom Patricia Hastrup. Borde väl göra det till en ikke-vinnare??
Nu är du inne på "fel" v75.
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-26, 13:37   #9
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sjukstuga Visa inlägg
Nu är du inne på "fel" v75.
Ah, fasen. Sorry.......
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-27, 13:01   #10
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

V75:1 Jag var först inne på spik på 7 Aileron, men 75! % galopp i voltstart oroar. Det gick ju bra senaste gången men då var det 2660m. Nu kan man inte köra på säkerhet från springspår och risken är överhängande för galopp.
Av de övriga tycker jag att spelarkåren ligger rätt på det 1 VästerboBlackMoney (35% galopp i voltstart) och 11 Just Wait And See (56% galopp i volt) är främsta utmanare. Eftersom det är så hög procent galopp på dessa tänker jag "dundra" på med en riktig stänkare till i det här loppet, nr 5 Boomer, en som tidsmässigt en bra dag kan hänga med de här och dessutom en som inte galopperar, oavsett vilket spår. Det kan va guld värt i detta loppet. A-häst 7 B-hästar 1,11 C-häst 5

Jag ratar 3 Forecast som Kenneth inte lyckats med de ggr han kört den förut och tar också bort 8 Comewithaflash som missgynnas av bakspår.
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+1)
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-27, 13:51   #11
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8278

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Västerbo spetsar, då är spår 8 inte illa.

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
V75:1 Jag var först inne på spik på 7 Aileron, men 75! % galopp i voltstart oroar. Det gick ju bra senaste gången men då var det 2660m. Nu kan man inte köra på säkerhet från springspår och risken är överhängande för galopp.
Av de övriga tycker jag att spelarkåren ligger rätt på det 1 VästerboBlackMoney (35% galopp i voltstart) och 11 Just Wait And See (56% galopp i volt) är främsta utmanare. Eftersom det är så hög procent galopp på dessa tänker jag "dundra" på med en riktig stänkare till i det här loppet, nr 5 Boomer, en som tidsmässigt en bra dag kan hänga med de här och dessutom en som inte galopperar, oavsett vilket spår. Det kan va guld värt i detta loppet. A-häst 7 B-hästar 1,11 C-häst 5

Jag ratar 3 Forecast som Kenneth inte lyckats med de ggr han kört den förut och tar också bort 8 Comewithaflash som missgynnas av bakspår.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-27, 16:05   #12
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Västerbo spetsar, då är spår 8 inte illa.
Nä men bakspår överlag på hästen.
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-27, 17:42   #13
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 326
Sharp$: 2491
Standard

Rädd för att Robert Berg ser till att det blir låg utdelning i morgon. Lycka till med era spel!
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-27, 17:48   #14
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 209
Sharp$: 2371
Standard

Säger bara en sak 11 Just Wait And See
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
benny28hbg (+1)
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-27, 18:37   #15
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 209
Sharp$: 2371
Standard

SORT GULL stenklar
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td