Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Bergsåker 28 januari (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/28060-v75-bergsaker-28-januari/)

Dodo 2017-01-23 09:16

V75 Bergsåker 28 januari
 
Omgången på Bergsåker ser helt klart greppbar ut.
Miljonutdelning? Nej, det tror jag knappast.
Första titten i startlistorna ger mig genast tre alternativa spikar.
I avd 1 skall Ailreon ha god chans till spets och slut från sitt springspår. I avd 5 har jag blivit imponerad av Showman Brodde Döljer sig ingen undantagshäst i loppet tror jag på toppchans här från perfekt spår. Tredje spikalternativet är Digital Archive i avd 6. Läget är inte bra men distansen klarar hästen och har toppform. Sista avdelningen ser ut att vara god chans att klara sig med tre streck i. Zenit Brick, Raz Mackenzie och Beppe Am sticker ut.
Nu börjar veckan och vi kör järnet med pluggandet!
Lycka till med det och hoppas att ni streckar rätt på lördag!

wallemedw 2017-01-23 13:56

Sen möter ju Nahar absolut ingenting. Gillar dock inte att spika den herren men felfritt har han riktigt bra chans.

Espo 2017-01-23 15:39

Eftersom Nahar har typ har 50% galopprisk, så är det dåligt spelvärde om han blir streckad över 40%. Tror det kan vara dags för Västerbo Loveboat som varit ute i tuffa guldgäng hela hösten. Detta lopp innehåller mest hästar som inte ens duger i en bra silver....

Cyran 2017-01-23 15:49

Citat:

Ursprungligen postat av Espo (Inlägg 517732)
Eftersom Nahar har typ har 50% galopprisk, så är det dåligt spelvärde om han blir streckad över 40%. Tror det kan vara dags för Västerbo Loveboat som varit ute i tuffa guldgäng hela hösten. Detta lopp innehåller mest hästar som inte ens duger i en bra silver....

Spelad till över 40%.. Streckfördelningen är sedan länge ersatt av insatsfördelning. Nahar är given vid gardering men definitivt inte något spikbud.

wallemedw 2017-01-23 19:20

Citat:

Ursprungligen postat av Cyran (Inlägg 517733)
Spelad till över 40%.. Streckfördelningen är sedan länge ersatt av insatsfördelning. Nahar är given vid gardering men definitivt inte något spikbud.

Inte som storfavorit men runt 40% tror jag det blir spik. Varannan gång häst och han galopperade sist:) 50% och över så dubblar jag med Västerbo loveboat. Resten tror jag inte alls på.

Rob 2017-01-24 00:48

Visst borde väl Nahar vinna loppet fram o baklänges, med bästa spåret bakom bilen och inget motstånd att tala om. Västerbo Loveboat verkar ju vara lite av en icke-vinnare o inte riktigt ha skalle för att strida hela vägen in i mål.
Men solklart att galopp är starkt emot Nahar och spelvärdet saknas när det är 60%!

Skaegget 2017-01-26 12:30

Jorma Kontio bakom Patricia Hastrup. Borde väl göra det till en ikke-vinnare??

sjukstuga 2017-01-26 12:59

Citat:

Ursprungligen postat av lenninen (Inlägg 518016)
Jorma Kontio bakom Patricia Hastrup. Borde väl göra det till en ikke-vinnare??

Nu är du inne på "fel" v75. :D

Skaegget 2017-01-26 13:37

Citat:

Ursprungligen postat av sjukstuga (Inlägg 518017)
Nu är du inne på "fel" v75. :D

Ah, fasen. Sorry.......

hugotheboss 2017-01-27 13:01

V75:1 Jag var först inne på spik på 7 Aileron, men 75! % galopp i voltstart oroar. Det gick ju bra senaste gången men då var det 2660m. Nu kan man inte köra på säkerhet från springspår och risken är överhängande för galopp.
Av de övriga tycker jag att spelarkåren ligger rätt på det 1 VästerboBlackMoney (35% galopp i voltstart) och 11 Just Wait And See (56% galopp i volt) är främsta utmanare. Eftersom det är så hög procent galopp på dessa tänker jag "dundra" på med en riktig stänkare till i det här loppet, nr 5 Boomer, en som tidsmässigt en bra dag kan hänga med de här och dessutom en som inte galopperar, oavsett vilket spår. Det kan va guld värt i detta loppet. A-häst 7 B-hästar 1,11 C-häst 5

Jag ratar 3 Forecast som Kenneth inte lyckats med de ggr han kört den förut och tar också bort 8 Comewithaflash som missgynnas av bakspår.

putte64 2017-01-27 13:51

Västerbo spetsar, då är spår 8 inte illa.

Citat:

Ursprungligen postat av hugotheboss (Inlägg 518073)
V75:1 Jag var först inne på spik på 7 Aileron, men 75! % galopp i voltstart oroar. Det gick ju bra senaste gången men då var det 2660m. Nu kan man inte köra på säkerhet från springspår och risken är överhängande för galopp.
Av de övriga tycker jag att spelarkåren ligger rätt på det 1 VästerboBlackMoney (35% galopp i voltstart) och 11 Just Wait And See (56% galopp i volt) är främsta utmanare. Eftersom det är så hög procent galopp på dessa tänker jag "dundra" på med en riktig stänkare till i det här loppet, nr 5 Boomer, en som tidsmässigt en bra dag kan hänga med de här och dessutom en som inte galopperar, oavsett vilket spår. Det kan va guld värt i detta loppet. A-häst 7 B-hästar 1,11 C-häst 5

Jag ratar 3 Forecast som Kenneth inte lyckats med de ggr han kört den förut och tar också bort 8 Comewithaflash som missgynnas av bakspår.


hugotheboss 2017-01-27 16:05

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 518080)
Västerbo spetsar, då är spår 8 inte illa.

Nä men bakspår överlag på hästen.

Nedomansky 2017-01-27 17:42

Rädd för att Robert Berg ser till att det blir låg utdelning i morgon. Lycka till med era spel!

Spojs 2017-01-27 17:48

Säger bara en sak 11 Just Wait And See

Spojs 2017-01-27 18:37

SORT GULL stenklar



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved