![]() |
Jag är lite lur på att Johnny släpper till Nicklas, som släpper till pappa. Är det full form på Aileron kan han mycket väl vinna.
|
Citat:
Örjan favorit och inte med den ens??? Kan inte riktigt hålla med att han bara går efter strecklistan... Tippar ju en 3% etta!!! :cheers: |
Reagerade också på att Goop inte nämner Thai Navigator på ett antal streck. För mig är det förstahäst och möjlig spik. Ska va bättre med lopp i kroppen och sitter i spets här. Ser ut som en riktigt rejäl häst som kan tåga på bra i spets i högt tempo.
Vill också flagg för två skrällar i avd 1 i nuläget. Önas igor (antagligen rygg ledaren) och xantis amazing som antagligen går med i Mellby Dukes rygg på sista bortre lång. Fin form på bägge dessa. I övrigt har jag stor respekt för Mt king of cash som varit dunderbra på slutet och verkar hur stark som helst. Det står blytungt lopp i programmet igen, men Johan menar att hästen känns ännu bättre inför detta lopp |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Fel forum men det är ingen som vet vart jag kan hitta speltjänsternas v4-tips?
|
Citat:
|
Citat:
|
Här är ett av mina bolagssystem idag ;)
Vi kör även en rolig lapp som kan ge drömvinsten ;) https://www.pinracer.se/systems/l9il...aq-4rb4/shared (roliga systemet nr2) avd1. Timro meddelar toppform på Linus kan tycka att han är lite väl lite spelad. Kommer han ut så lär de få sig en rejäl överraskning. avd2. Angel Rain har toppform och intrycket senast gav mersmak. Galopplysten och gynnas inte om det blir omstart.. avd3. Kan bli att Piraten inte laddar som senast och då sitter Fighter i spets, är han så bra som Per och Tillman tror kan han ge favoriten en match. 4% vi chansspikar.. avd4. Jörgen har vässat sin adept och tror på bra chans. Spik! avd5. Spets ut och slut! Trolig! avd6. Udos har knallform! Peder Myckla för lite spelad flög fram senast.. avd7. Öppet. Thai leder länge. Cash the cash är bedövaren. Fick ett bra läge och växer med uppgiften.. |
Citat:
|
Antar att det är mamma Annika som har gjort Spelvärdes ranking också eftersom dom bara har den som 5:e rankad.
Foliehatten på. |
Citat:
:gun_bandana::popcorn: |
Hur reagerar OTP på ny skötare Lina Pergenius bra tjej saknar han Maja Bäckman idag?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Men han har inte alltid bra koll men stor genomslagskraft. |
Huvudlös körning av finnen. Hur tänkte han?
|
Örjan inleder med 300 000 med ett franskt Gooptränat sto.
Det blir Örjans dag idag. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Slutar de inte snacka om Indoor Voices snart så kommer den bli mer streckad än OTP.
|
Ruggig kuse Johan :claps:
|
jänkarvagn på 7 Aileron i första!
|
Citat:
väljer att spika i avd 1. Det lär gå undan, sa pundarn. Pace och spetsstrid om jag läst loppet rätt, sparat krut har def PU till upploppet, någorlunda position, då är det klart. Själv garderar jag loppet då jag hittat spikarna annorstädes. |
Blir det femsiffrigt idag så får man nog vara nöjd.
|
Annorstädes spikar får du gärna dela med dig av;)
|
Citat:
|
Går inte att välta storisarna idag. Westholm får bli värdespiken, grym form på hästarna.
|
Citat:
|
Härligt Bergh!
|
Ajaj, orutinerat av Johan att inte ta rygg på Örjan där utan bromsa sig ut bakom en bromkloss och ta vida spår. Vinner annars.
|
Snyggt Robban! :claps:
|
Det var en välbehövlig början om det ska bli några slantar idag. :claps:
|
Slutar aldrig att "imponeras" av familjen Kolgjinis styrningar.
|
Vad gör den där lilla jävla horan kolghini?!?!
Mellby Duke blev sabbad. hatar den där jävla muppen |
Citat:
|