![]() |
Citat:
Citat:
Då kanske du inser själv att nr 12 inte startar på platsen där normalt nr 10 startar utan flyttas ner ett spår och då blir det inget andraspår utan start från spår 11. Citat:
Hmm... han skriver den senare och det betyder nr 8 Rubacuori Alca. |
Citat:
|
Ludde har ytterligare en fin helg framför sig. Två toppchanser idag i Djali Boko och Target Kronos. Förvånar mig inte om han får ytterligare 1-2 segrar under dagen samt ett par placeringar. Salvador Face inom V4 kan vara intressant och jag spikar. I morgon på extra V75 så vinner de troligen med Like A Star och har vettig chans med Bravo Navarone. Dessutom tror jag att det blir revansch för Marciano. Den här helgen får man utgå från stall Kolgjinis hästar.
|
Citat:
|
Med två spikar och ett tvåhästarslås fanns det plats för en hel del garderingar i bolagssystemet.
1) 1,4,6,8,10,11,12 r5-9 (storfavoriten 6 från springspår körs med vanlig vagn idag. Det kan bli SoS men jag garderar. 12 radar upp segrarna och får nu proffskusk - min förstahäst. 8 Thaitec galopperade som hårt spelad i loppen med bilstart. I år har han anmälts till voltstart och gått felfritt. PU kör på säkerhet och kan få loppet. Gardera) 2) 10 r8-12 (jag ryggar hugotheboss och spikar 10 Albatros D.K.. En dansk derbyhäst med rutinerad lärling i jollen. Hästen är i toppform - se senaste lopp i lopparkivet. Han har i skrivande ögonblick blivit streckfavorit. Bra spik) 3) 4,5 r10-3 (låser på de två som har chans) 4) 3 r4-5 (har efter stor vånda senaste natten bestämt att spika 3 Target Kronos. Konkurrenterna säger, att deras hästar ska få snälla lopp. Alla släpper favoriten till ledningen och radar upp sig bakom. Kan endast förlora om Adrian kör bort loppet. Tråkig spik) 5) 2,3,4,5,6,10,12 r11-8 (här har vi råd att gardera favoriten 5, som inte känns distansgynnad. Det behövs en skräll för vettig utdelning. 12 var hårt betrodd på Momarken men felade) 6) 1,3,4,5,9,11 r10-8 (alla som såg 4 Dragster i årsdebuten på Halmstad hyser stor respekt för den insatsen. Han vann överlägset på 11,6 med kräm kvar. Hästen är lika oberäknelig som sin gladlynte kusk och jag garderar. 5 måste streckas vid gardering) 7) 1,2,8,9,10 r6-3 (2 och 10 har bäst kapacitet i detta gäng, som hittills varit en ekonomisk börda för sina ägare. 9 låter Jorma och stallet uppåt på. 8 går bfro. 1 har bästa läget) Kostar 1470:-. Hoppas någon/några inom sharps tar jackpotstålarna idag. Jag unnar ingen turgubbe Harry sno våra hopsparade spel från förra veckan. |
Håller luddes stallform i sig så blir det småpotatis på sju rätt. Om den börjar falna så finns det chans på miljonutdelning idag.
|
Citat:
|
Jag får ångest! Sambuca? Albatross? El Mago? Target? Djali? Dragster? National P? Det blir väl lika bra att sikta på favoriter, så kanske vi kan räkna in en jackpot till nästa lördag igen?
Top Yllit tycker jag dock känns bortglömd. |
1.A:6 B:1 5 10 12
2. 4 10 3. 4 4. 5 5.A: 5 B: 2 3 4 10 6. 1 2 3 4 10 7. 2 6 8 9 10 |
Citat:
Nåväl, jag håller oxå nr 12 som första streck.......men i avdelning 6. |
Citat:
Target sen väljer du mellan djali o sambuca, galopperar djali vinner springover troligen. |
Vem ska man spika i avd3 idag?!
|
Citat:
El Mago på spår och stallform, detsamma som talar emot SW... |
Shadows spetsar. Annat finns inte kartan. Goopen spikar Shadow på Björnkollen, jag tror att han vinner, men låser ändå på båda. Mago galopperar nog om han ska bomba utv. Den ser så sprättig ut, benen far åt alla håll å kanter. Dom kör det väl i halsen åt 8-10
|
Citat:
4 Shadow Woodland vann ett par guldlopp i september. Om Reijo har honom i form till årsdebuten idag tar han ledningen och vinner. |
Glöm inte nr 3 i andra v75
|
Citat:
|
Såg inte loppet, men körde Uhrberg bort min spik i v4a 2?
|
Citat:
|
Någon som ev har spelvärdes resp ögats system?
|
Tog lätt ledningen öppnade 13.1. Gick för fort första varvet krafterna tröt sista 100.
Kihlström vann från andra ut. |
Tycker Erik A är bland de trevligaste kuskarna att höra,när han blir intervjuad
|
Avd
1: 6, 7, 9, 12 (1, 8) 2: 7, 8, 10 (12, 2) 3: 4, 5 (10, 8) 4: 3 Target Kronos (7, 4) 5: 1, 2, 5, 11 (4, 3) 6: 1, 11 (4, 3) 7: 10 Rushmore Face (2, 9) Finväder bjöd in till Max en kvarts analys idag. Känns långtifrån hundra att lita på Kolgjinis.. |
Helvete. Hade måånga i detta lopp och tog bort face ribb det sista jag gjorde ..........
|
7,5 % på luddehästen. Bra början. Man tackar. Kanske kan bli vettig utdelning ändå!
|
Sjasade Ludde på 8 streck... Go' natt!
|
hugotheboss - Albatros var så bra som vi sa. F-n att han får stryk i sista steget:D
|
Husse har rätt, dansken körde bort segern.
|
Citat:
|
Citat:
(Svårt å säg, men intrycket i mål säger varken om hästen var trött eller kunnat manas på. Det gäller att sitta i läge att kunna mana på...) Mina A-hästar i loppet var 3 och 7, men det gäller ju att inte åka i första. Kul med trav, eller hur! Nu V5 med spik på Erik för min del... Garderar Adrians megalampa då dojjor. Det är faktiskt klassdjur med i loppet överlag. Springover får chans idag igen, trots usel senast. Följehäst ska ju följas i flera lopp i rad. Nu skoryck fram! Lås med favven. :) |
Citat:
|
Fy fan för äckel-Reijo!!!:gun_bandana:
|
Dagens klaraste spik. Grymt Reijo :hattenav:
|
V5
Inlämnat: 2017-03-25, 16:57 Mantorp Lördag 2017-03-25 Start: 17:05 Kostnad: 240,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3, 4 (9, 5) 2: 3, 5, 7 (2, 4) 3: 5 Djali Boko (4, 2) 4: 2, 4, 5, 9, 11 (1, 3) 5: 1, 2, 5, 6, 8, 9, 10, 12 (3, 4) 2x3x1x5x8 = 240 rader. 240 x 1 x 1,00 kr = 240,00 kr. Totalt: 240,00 kr. Rättningskod: NUI AER VIE ROKTA |
Citat:
|
Citat:
|
Adrian Kolgjini kan inte kør,only the pappa ludde;)
|
Men snälla nån Adrian...
|
HA HA Adrian Kolgjini ¨är pjas
|
Jösses... Örjan visste han skulle vinna hela tiden!:claps:
|