![]() |
Hade aldrig hänt med Ludde i sulkyn.
|
Pappa kör som i fornstora dagar och sonen som om han precis kvitterat ut sin körlicens.
|
Citat:
|
Hur många gånger har Adrian gjort på sig var gång han mött Kihlström och fått stryk både från vinnarhålet och dödens?
|
Lätt att vara efterklok. Target är en spik alla dagar i veckan. Det är sällan man ser en rutinerad kusk göra bort sig så här.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Nybrink däremot: "Han fattar inte vad som hänt,hästen":rant: |
Citat:
Gött för mina spel att han åkte dit! |
Citat:
|
Citat:
|
Fan så dom kör... Totalt hopplöst.
|
Citat:
|
Det är så synd om hästarna i Kolginis stall, i vart fall när det blir fel...
|
Jävla cancerörjan. Vad gör människan? Valeur är ingen häst för dom klasserna han är i. Han passar mer i max 35 tkr lopp ? Min andra spik på v5 som borde ha vunnit. Tack Örjan för den pressningen som mynnade ut i skit, spec för valeur.hade garanterat satt den annars.
Vart 5an het eller var det Ludde som gasade? 4 3-5-7 5 Alla Alla |
Vad tycker Vombfamiljen om Örjan?
|
Citat:
|
Jamen Tack o Hej då! Kul att det är lördag iaf.....
Snart måndag och jobb igen.... |
Citat:
Lägg ner det där snacket är du snäll. Tycker du Örjan är en dålig kusk? Eller är du en dålig spelare tro?? |
Citat:
Ja det var ju fint. Får satsa på dubbeln nudå 4 mot 6-10 x 1000:- Sen motdubbeln 2-9 mot 6 x 300 Blir det inga cash nu så blire fan paus från det här. Intervjua dom hur Örjan tänkte ? |
Citat:
Inte helt säker på att Örjan ville köra i ledningen utan han ville nog bara komma ner på innerspår. Finns chans att Ludde hade fått överta igen om han hållt sig lite kall istället för att svara. |
Citat:
Och jag är en dålig förlorare. Antagligen dålig spelare också. Folk tål fan inget. Kolla på harakiri mannen på Youtube. Man säger vad man tycker. Det är härligt |
Rauger kan köra häst iallafall :)
|
Ni som är lite religiösa kan väl be lite för Veijo i sista.Då får jag in min 5kr dd
|
Citat:
Sant. Jo jag fattade att hans mening var det. Men nu vart han sist. Ludde släpper aldrig. Det där var dömt att misslyckas |
Jag ber också för veijo. Då sitter min DD också
|
Tvilling på 2,9. Jorma låter mycket positiv.
|
Helvete
|
Sådär. Fyra upphaussade luddehästar fällda idag. Tyvärr fick jag inte med stallets enda spelvärda häst.
Ny chans fälla Kolgjinihästar imorgon på HD! |
4-3-4-7-7-4-2.
721 668 kr Väldigt bra betalt för den raden! |