![]() |
Citat:
6 Coffie U.N.G. lämnade jag medvetet utanför. Han har hoppat i två V75-lopp. Han har vunnit två långlopp efter lugn körning av Kim och bra spurt. Nu är det sprint, barfota och en stressigare körning med en oerfaren kusk jämfört med superproffsen runt henne. 3 Quattro Töll var ute i final bara för en vecka sedan och hoppade. På fem starter i år har han varit som bäst tvåa. I Kalmar fick han spö på denna distans både av 1 Uncle Tupelo och 4 Iago Zon. Thomas får köra i ledningen hur mycket han vill. Men jag betalar inte för honom. |
Rena Elitloppet! Femman tog den i sista steget som det såg ut, men vilket lopp hästen gör.
|
Det var ju en lätt och favoritbetonad V4:a. Lite bättre ska det förhoppningsvis kunna bli på V75.
|
Systemet: Chansar vilt idag..(nja spikarna är väl inga storskrällar idag)
Spoiler:
Ville Gardera mer i avd 2 och 4 men ingen ekonomi...ge mig 2X - 1 % i 2 1:a tack:lol: (endast med pga jag satt dom till goda odds tidigare.. Lycka Till! , L |
Mina spikar är Ilona Håleryd, Mosaique Face och Winner's Wine.
|
V75:1 4-8
V75:2 3-9 V75:3 8 Mosaique Face V75:4 4-5 V75:5 11 D.D.`s Hitman V75;6/DD1 6-7-12 V75:7/DD2 2-6-10 :clap: |
Satan vilken stallform Ludde har.En av Sveriges bästa tränare utan tvekan, kanske rentav den allra bäste?
|
Fattar inte varför han ska köra sådär men det verkar ju fungera ibland. Synd att Christoffers krake var för dålig för att utnyttja luckan.
|
Citat:
|
Citat:
|
Han vet hur man drar sönder ett fält när man har en stark men ospeedig häst. Helt rätt taktik.
|
Kanonfina hästar men säsongen blir kort om man kör sådär i loppen.
|
Citat:
Tyvärr kör Ludde likadant med allt för många andra.. |
Jens Sjödén: "2 Cantona America blir det ”skrik” på, då han ska tävla barfota för första gången...Men hur är det med stallformen? Ingen seger eller ens andraplats på de 18 senaste V75-starterna."...
|
Lås på 8 och 14 nu..lite galet , men bra värde om det sitter(måste chansa ibland , och detta lopp är närmast olöslligt)---
|
Jag har spik på Ilona Håleryd. Tror hon speedar ner dem om hon inte får ett alltför jobbigt lopp. Lite lärlingstempo i loppet och en bra rygg så ...
|
Det är ju själva fan! Ilona fick göra hela jobbet själv och fick tyvärr ingen rygg och självklart så blir hon avslagen på linjen. Samma sak jämt.
|
Fan vad leds man blir. Ilona Håleryd moralisk vinnare.
|
Preben sopan från spår 15 på jägers...Hade inte ens haft med den på en helgardering
|
Citat:
|
På tal om sopor... Peter Ingves.
|
Oskar J. - snacka om att falla på eget grepp...Han kom väl sist?
|
Kul att de här gamla hästarna håller, även om det krävs en del flyt i loppen.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Ludde gör en korrekt analys; Mosaique hade behövt gå utan skor för att vara ett vinstbud. Jag trodde den skulle gå så och hade redan bestämt mig, så jag säger inget om det.
|
Snart har halva fältet hoppat bort sig och Ludde tar ytterligare en seger. Han är grym idag.
|
Bara att bryta ihop och komma igen. Spännande att se DD:s Hitman, sen skiter jag i detta.
|
Det är tur travsporten har Ludde. En förjäkla tränare är han oxå. Kusk, nja, men när det vankas vår spelar det inte så stor roll vem som sitter upp på stallets hästar, bara att bomba till ledning & dra undan, vilket Ludde gör helt suveränt.
Snacka om att han ÄGER & fullständigt R.K-ar resterande kuskar på sin hemmaplan idag. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Någon som har adressen till ett klipp när Ludde går all in på en fransktränare på stallbacken ?
|
Takter avancerar tidigt. Hästen såg toppfin ut i värmningen. Ska bli kul att se om han tar hem det här nu.
|
Fan vilken maffig häst. Kliniskt kört av Johnny.
|