Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-04-04, 10:10   #1
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

V75 Jägersro 8/4


Fina race på jägers där silverdivisionens duell mellan Breidabliks Nubbe, Bravo Navaronne och D.D´S Hitman känns som höjdpunkten trots att även Mosaiken kommer till start i guld.

Kan bli ett besök på himmplan då vädret äntligen verkar ha gett med sig och jag har redan fastnat för ett par skrälldugliga i 4 Juliana (Avd 2) 12 Västerbo Arthur (Avd 6) och Caddie Kassandra (Avd 7)
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-04, 20:03   #2
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 115
Sharp$: 1240
Standard

Jägersro spets och blommor! så vad är era tankar avd för avd vem sitter i spets?

Senast redigerad av Stimmet den 2017-04-04 klockan 20:05.
Stimmet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-04, 20:54   #3
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

De jag tror spetsar i alla Avd...
1: Cantona America (Borde spetsa lätt felfri och JU vill se hästen i ledningen nu. Barfota runt om för första gången)
2: Flashing Victory (Slåss med different in men borde komma förbi)
3: Mosaique Face (Ludde trycker sig till tät och ingen kan eller törs svara)
4: Fourteenosix (Barfota runt om nu och borde kunna komma förbi 1. Kanske släpper?)
5: Breidablicks nubbe (får överta från 1. En nedstruken Re doc kan också tokladdas)
6: Flo rida sea (optimal balans - bfro. Tränaren bombsäker på spets men vet inte om man släpper eller kör där)
7: Quattro töll (Mycket startsnabb och borde komma förbi 1. Uhrberg vill köra i spets den här gången)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-05, 18:36   #4
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 39
Sharp$: 355
Standard

Tycker mig ha hittat två bra idéer som jag överväger att spika. Kan man få båda dessa under 30% tycker jag det är helt ok..

I avd 2 går jag helt emot den gamla devisen, "spika aldrig i lärlingslopp speciellt med ston." Tror att nr5 Flashing Victory piper till ledningen och nu släpper väl Maxime förhoppningsvis inte.. Kolla senast den var ute på V75 från spår fem!
I avd 5 lär väl Ludde och Lugauer se till att det blir lite tempo på loppet.. Vem blåser till dem på upploppet då?, jo Takter med nr11 DD's Hitman! Smyger han bara med när Ludde dundrar fram så är nog saken klar.
Andros är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-06, 17:21   #5
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 115
Sharp$: 1240
Standard

1: A: 3 B: 2 4 5 6 8 analys 4 eller 8 sätter press på 2:an. Strecken just nu och kusk mitt val av A häst
2: spik inte bestämt mig än
3: spik 8
4: 4 5 7 12 analys 7:an får ta över ledningen 12 kommer igenom bra 4 och 5 bra hästar
5: A: 11 B: 2 3 7 8 10 analys 11 låter det ju bra på men bakspår är bakspår 3 eller 7 spets 2:an lopp i kroppen 10 jätte bra sist och 8 till procenten
6: 1 4 6 7 12 analys 6:an lite nyckel ledningen släpper? 4 för adielssson och volt 12:an kan komma igenom 1 och 7 självklara
7: lås 1 och 4 analys 1:an solfjädern och kusk 4 bra på Kalmar
Stimmet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-07, 00:10   #6
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

V75-1
Väldigt jämna race denna vecka på Jägers och vi inleder med ett lopp där jag A-rankar hela 4 ekipage. En startsnabb barfotaspingandes 2 Cantona America hade varit spetsfavorit även utan 20 meters försprång och känns som garantispets, men Ludde lär inte vila på hanen med favoriten 4 Ulisee Kronos och attackerar tidigt tillsammans med 8 Nonstop Cheri där man låter uppåt ifrån stallet. Det fjärde måstestrecket till löpärlige 5 Valentin. Känns klart starkt med dessa fyra och om jag går längre så är det endast 3 Glider Slider som känns som en realistisk kantboll.

V75-2
Oj det här var inte lätt att bena ut eller? Nja jag är faktiskt lite inne på att gör något med den knappe favoriten 5 Flashing Victory som faktiskt kan leda detta runt om och kusken Maxime Marais känns som ett namn för framtiden, väl i spets blir hon svårfångad. Det är dock ett lärlingslopp och mycket kan hända och skulle favoriten missa spets så känns det galet öppet och streck för 3,6,13 känns nödvändigt medans jag tycker att procenten på 4 Juliana, 7 Red Hot Metalimo och 15 Dear Friend känns intressanta.

V75-3
Riksspiken blir inte förvånande 8 Mosaique Face som mest troligt flyger till spets om inte så tvingar Ludde dit honom efter första kurvan. Visst är det ingen tvekan om att det är rätt favorit och nu så åker dessutom skorna av, men jag är svag för 2 Rocky Winner som nu återkommer efter en lång tid i Frankrike och förrutom att han nu åter får gå i jänkarvagn vilket är förbjudet hos fransmännen så minns jag fortfarande när han senast besökte Jägersro och besegrade en viss Panne De Moteur ifrån dödens. Med detta sagt så är Mosaiken i högsta grad fortsatt spikaktuell men kan eventuellt bli att jag dubblar alternativt kör utgång med 2,5,6 bakom.

V75-4
4 Winners Wine blåste mig på sjuan sist efter att ha fått en sen lucka och spurtat ner min spik Ferrari River och blir nu favorit ifrån ett fjärdespår i volten och jag blir inte alls förvånad ifall Lövgren kör galopp i starten och inte mer än en av flera här. Tipset går istället till 2 Niky Flax som var godkänd senast i årsdebuten och nu åker dojorna av. Sjunnesson bakom JU´s 7 Can Lane ska också räknas ifrån sitt springspår och likaså betrodda 5 & 12 men draget startar ifrån spår 11 Fidagu U.R med 3 raka segrar i bagaget och lirad till under 5% räcker som motivering.

V75-5
Liksom i första känns även detta lopp otroligt jämnt mellan de mest betrodda 3,10,11 och räcker troligtvis med denna trio, men finns två lite roligare streck i 7 Re Doc som kan räcka ifall han skulle lyckas blåsa till spets ifrån spår 7 när han nu blivit nedstruken ett hack och jag sitter ogärna utan streck för en smygkörd 2 Flash Håleryd. Vet att motståndet är stenhårt men 1% på 6 Bartender In?

V75-6
1 Eldrick Boko förlorar inte detta ifrån spets men frågan är ifall han lyckas hålla ut övriga? Tveksamt. 7 Amazing Dynamite är ingen bluff och får Ludde snurr på 3 Clemenza Am så är det bara idioti att tro att han ska låta favoriten tuffa på i eget tempo och jag har faktiskt 3 lågprocentare här som känns riktigt intressanta, 4 Volontary Simplcty nu med Erik, 8 Let It Happen som var rejäl senast och har smygläget samt 12 Västerbo Arthur som är en riktig barfotahäst och till 1% så är han något av omgångens roligaste skräll!

V75-7
Vi avslutar med ett kortlopp där mitt drag ifrån förra veckan blir favorit, spår 4 Iago Zon och kort distans låter mer passande än 2140 ifrån spår 8 i en final och visst tror jag fortsatt på denna klassiga häst men insatsen senast var inget att hurra för och känns som att det behövs en 5-6 streck här för att kännas stabilt. 2,3,5,6 känns som givna motbud men vill varna för 7 Caddie Kasandra som känns klart underskattad av spelarkåren.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oinkk (+3), dado (+2), Torstens (+10)
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-07, 17:00   #7
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 171
Sharp$: 1035
Standard

Mosaique Face


Hello travvänner.
Imorgon så kommer jag att försöka bygga ett system med att fällaomångens största favorit.
Jagkanske är heltfel ute men en häst som vann engång förgående år om med en gas glad kusk som med säkerhet kommer att bjuda in fler hästar i loppet så kommer jag att ta chansen....
pesven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-07, 20:25   #8
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 209
Sharp$: 776
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av yoozoo Visa inlägg

V75-3
Riksspiken blir inte förvånande 8 Mosaique Face som mest troligt flyger till spets om inte så tvingar Ludde dit honom efter första kurvan. Visst är det ingen tvekan om att det är rätt favorit och nu så åker dessutom skorna av, men jag är svag för 2 Rocky Winner som nu återkommer efter en lång tid i Frankrike och förrutom att han nu åter får gå i jänkarvagn vilket är förbjudet hos fransmännen så minns jag fortfarande när han senast besökte Jägersro och besegrade en viss Panne De Moteur ifrån dödens. Med detta sagt så är Mosaiken i högsta grad fortsatt spikaktuell men kan eventuellt bli att jag dubblar alternativt kör utgång med 2,5,6 bakom.
Det verkar som det inte kommer bli barfota på Mosaique Face.
Enkelrad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-07, 20:30   #9
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Enkelrad Visa inlägg
Det verkar som det inte kommer bli barfota på Mosaique Face.
2 Rocky Winner (Oskar J Andersson) gör Sverigecomeback och känns fin. Blev för ­laddad senast, men var annars mycket fin enligt kusken. Trivs på 1 000-metersbanor. Vi har fått ett intressant utgångsläge och han har mött tuffa hästar på sistone. Tävlar barfota runt om, säger Jörgen Westholm.

8 Mosaique Face (Lutfi Kolgjini) känns under­bar i jobben. Verkar ha gått riktigt framåt med loppet senast. Han måste ha en väldigt dålig dag för att lägga det här. Det är bara sex hästar i vägen också och han går bakifrån också. Jag behåller skorna på. ­Vinner han inte det här loppet med skor så tror jag inte att han har någon form, säger Ludde.

Det räcker för att jag ska dubbla systemet med Rocky!
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-08, 01:40   #10
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

Mitt miljondrag i omgången 1 Designlight i toppform! Är riktigt snabb ut bakom bilen, avslutade väldigt bra från 3-inv senast och ska gå med jänkarvagn för första gången. Rygg ledaren och lucka så går det fort över upploppet. 1%. Eller kanske ännu mer intressant, 6.25 platsodds på unibet!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3)
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-08, 07:42   #11
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 740
Sharp$: 9126
Standard

Då var det dags att fälla nästa storis...

Mosaicen är förvisso en bra favorit och vinner troligtvis men 80% försöker jag gärna att fälla.

Blir 1,2,5,8 på min lapp!
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-08, 09:22   #12
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dingo1337 Visa inlägg
Mitt miljondrag i omgången 1 Designlight i toppform! Är riktigt snabb ut bakom bilen, avslutade väldigt bra från 3-inv senast och ska gå med jänkarvagn för första gången. Rygg ledaren och lucka så går det fort över upploppet. 1%. Eller kanske ännu mer intressant, 6.25 platsodds på unibet!
SSSSCCCCCHHHHHH!

Tvåa efter Nonstop Cheri senast. Möter nu bara ston. Kuskförstärkt med Clara. Ett fynd till 1 %.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-08, 10:22   #13
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 733
Sharp$: 37600
Standard

8 Mosaique Face, L. Kolgjini 80%.

– Startspåret var ingen höjdare men jag tror inte att det spelar nån roll för utgången. Mosaique Face vinner det här loppet oavsett vilket upplägg jag väljer. Det blir barfota runt om denna gång, säger Lutfi Kolgjini.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-08, 10:28   #14
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 40
Sharp$: 152
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
8 Mosaique Face, L. Kolgjini 80%.

– Startspåret var ingen höjdare men jag tror inte att det spelar nån roll för utgången. Mosaique Face vinner det här loppet oavsett vilket upplägg jag väljer. Det blir barfota runt om denna gång, säger Lutfi Kolgjini.

"Jag behåller skorna på. ­Vinner han inte det här loppet med skor så tror jag inte att han har någon form, säger Ludde."

Vilket gäller tro.. 🤔
Dropkick är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-08, 10:29   #15
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 733
Sharp$: 37600
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dropkick Visa inlägg
"Jag behåller skorna på. ­Vinner han inte det här loppet med skor så tror jag inte att han har någon form, säger Ludde."

Vilket gäller tro.. 🤔
Om en stund vet vi.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dropkick (+1)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td