Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Extra V75 14/5 Copenhagen Cup m m (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/28857-extra-v75-14-5-copenhagen-cup-m-m/)

Espo 2017-05-14 13:44

Frågan man kan vara så dålig som kusk eller om det är mörkade spel inblandade här:ohmy:. Han gjorde verkligen allt för att inte vinna. Såg till att inte köra en eter från start, såg till att sitta kvar i andra spår så det skulle bli omöjligt att hinna fram, sen försöker han mörka genom att köra järnet när han vet att det är lugnt och han inte kommer kunna hinna fram...

Cyran 2017-05-14 13:45

Citat:

Ursprungligen postat av hugotheboss (Inlägg 528273)
Usel kuskinsats och lika dåligt påläst av mej som spikade...nåja, sex är också kul ;)

Inte dåligt påläst alls. Bästa hästen inget snack om saken. Hur ska någon veta att det skulle bli kört på det sättet? Han gav ju bort segern...

Manprinsen 2017-05-14 13:45

Citat:

Ursprungligen postat av Espo (Inlägg 528278)
Frågan man kan vara så dålig som kusk eller om det är mörkade spel inblandade här:ohmy:. Han gjorde verkligen allt för att inte vinna. Såg till att inte köra en eter från start, såg till att sitta kvar i andra spår så det skulle bli omöjligt att hinna fram, sen försöker han mörka genom att köra järnet när han vet att det är lugnt och han inte kommer kunna hinna fram...

Spöade han på hästen som han gjorde för att han är sadist då?

Cyran 2017-05-14 13:46

Vad blir det för straff för detta? Det är skandal om han inte får något..

hugotheboss 2017-05-14 13:48

Citat:

Ursprungligen postat av Cyran (Inlägg 528281)
Vad blir det för straff för detta? Det är skandal om han inte får något..

En flat lusing?

hestfaust 2017-05-14 13:49

nu vinnare Gizmo de Veluwe 500 spänn;)

Espo 2017-05-14 13:51

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 528280)
Spöade han på hästen som han gjorde för att han är sadist då?

för att mörka ännu mer, lossa ge allt...

heddari 2017-05-14 13:55

Citat:

Ursprungligen postat av Fidus (Inlägg 528214)
Min kantboll i hemmalaget är 2 Way To Go Chief (3,70%) i avd II.
Hästen flög lågt i avslutningen vid andraplatsen. Den var inte svår att sätta dit i nästa start som spik, efter att ha bevittnat loppet live.

Det är en häst som flyttar på sig bra när den biter i. Lite säregen stil måhända? Tillräckligt effektiv för att avsluta klart tilltalande och landa på 13,4aM mot bra hästar.
Känslan är att det är en gångbar tid i det här gänget och startspår 2 nu.:evilgrin39:

Jag testar ett chanslir på vinnare. Stamboken kanske inte övertygar, men blåser till dem ändå?
Hur det såg ut på Ålborg senast har jag ingen aning om? Det får gå ändå, när oddset lär ligga runt 25ggr och uppåt.

:)

TACK!

doob 2017-05-14 13:55

Citat:

Ursprungligen postat av Fidus (Inlägg 528214)
Min kantboll i hemmalaget är 2 Way To Go Chief (3,70%) i avd II.
Hästen flög lågt i avslutningen vid andraplatsen. Den var inte svår att sätta dit i nästa start som spik, efter att ha bevittnat loppet live.

Det är en häst som flyttar på sig bra när den biter i. Lite säregen stil måhända? Tillräckligt effektiv för att avsluta klart tilltalande och landa på 13,4aM mot bra hästar.
Känslan är att det är en gångbar tid i det här gänget och startspår 2 nu.:evilgrin39:

Jag testar ett chanslir på vinnare. Stamboken kanske inte övertygar, men blåser till dem ändå?
Hur det såg ut på Ålborg senast har jag ingen aning om? Det får gå ändå, när oddset lär ligga runt 25ggr och uppåt.

:)

:thumbup::claps::claps::thumbup::cheers:

jeanpier007 2017-05-14 13:57

fan vad gör peter unter varför släpper han inte nr 4

Spiritus 2017-05-14 13:57

Citat:

Ursprungligen postat av Fidus (Inlägg 528214)
Min kantboll i hemmalaget är 2 Way To Go Chief (3,70%) i avd II.
Hästen flög lågt i avslutningen vid andraplatsen. Den var inte svår att sätta dit i nästa start som spik, efter att ha bevittnat loppet live.

Det är en häst som flyttar på sig bra när den biter i. Lite säregen stil måhända? Tillräckligt effektiv för att avsluta klart tilltalande och landa på 13,4aM mot bra hästar.
Känslan är att det är en gångbar tid i det här gänget och startspår 2 nu.:evilgrin39:

Jag testar ett chanslir på vinnare. Stamboken kanske inte övertygar, men blåser till dem ändå?
Hur det såg ut på Ålborg senast har jag ingen aning om? Det får gå ändå, när oddset lär ligga runt 25ggr och uppåt.

:)

Snyggt, Fidus! Som vanligt fina drag. Kom på när de körde upp bakom bilen att man skulle ha lirat vinnare... Men den kom åtminstone med på systemet, tack för hjälpen.

Speedyearl 2017-05-14 13:58

Citat:

Ursprungligen postat av Fidus (Inlägg 528214)
Min kantboll i hemmalaget är 2 Way To Go Chief (3,70%) i avd II.
Hästen flög lågt i avslutningen vid andraplatsen. Den var inte svår att sätta dit i nästa start som spik, efter att ha bevittnat loppet live.

Det är en häst som flyttar på sig bra när den biter i. Lite säregen stil måhända? Tillräckligt effektiv för att avsluta klart tilltalande och landa på 13,4aM mot bra hästar.
Känslan är att det är en gångbar tid i det här gänget och startspår 2 nu.:evilgrin39:

Jag testar ett chanslir på vinnare. Stamboken kanske inte övertygar, men blåser till dem ändå?
Hur det såg ut på Ålborg senast har jag ingen aning om? Det får gå ändå, när oddset lär ligga runt 25ggr och uppåt.

:)

Inte varit inne här så mycket på sistone och därför inte skrivit något!

Dock loggade jag in idag och kikade precis innan inlämning och utan ditt inlägg hade jag missat den hästen!!

Tackar!:cheers:

För övrigt tycker jag att du bidrar med mycket bra info allt som oftast!

Shooter 2017-05-14 13:58

Jepsons häst gör ett topplopp, men får ändå inte vinna. Då är det inte lätt med trav.

Ante30 2017-05-14 14:00

helt sjukt den var så lite streckad. har ju gått ruskigt bra varje gång ingves har kört

hestfaust 2017-05-14 14:04

Mindyourvalue W.F.vinnare i dag fine odds på den 200 spänn;)



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved