Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Extra V75 14/5 Copenhagen Cup m m (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/28857-extra-v75-14-5-copenhagen-cup-m-m/)

Shooter 2017-05-14 14:44

Jag borde ha spelat vinnare på Victory Kåsgård istället. Får göra det på Farzad Boko istället om oddset är hyffsat när de ska starta.

Oscar 2017-05-14 14:45

Kuuuuuk.
Varför byter jag från spik Kåsgård till Iago??????


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Stankarn 2017-05-14 14:45

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 528310)
Jag borde ha spelat vinnare på Victory Kåsgård istället. Får göra det på Farzad Boko istället om oddset är hyffsat när de ska starta.

Ja, 4,64 på en stenklar var mer än bra betalt...

coolmanriver 2017-05-14 14:51

Jaja tur med Birgers hövlighet mot rygg ledaren, 4 eller 12 för fortsatta drömmar på V5

mackpeter 2017-05-14 15:00

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 528249)
Då spikar jag 3 Victory Kåsgård. Iofsig megakuskförstärkning på din spik men tror och hoppas att den viker ner sig i tid...lycka till!

Bra spik. Men det har varit svårt idag.
Själv har jag inte haft ett rätt än på V75.

Fidus 2017-05-14 15:04

Re Doc...VILKEN INSATS!
Fanns inte på kartan därifrån för min del. Oj,oj,oj...:claps:

Shooter 2017-05-14 15:04

Suck! Vad säger man? Farzad Boko hoppar dubbelt, går invändigt, får sen lucka och tar in på dem. Jag har ett jävla oflyt med galopper idag.

Stankarn 2017-05-14 15:05

Vaf-n, har Christoffer Eriksson blivit klonad? Från att ha kört "på chans" i 15 år så kör han plötsligt i tid...eller är det vinsten från igår med Diamanten som har skickat in en ryggrad i kroppen på honom?

dado 2017-05-14 15:06

Vad gör sopa Roger, sover han

Stankarn 2017-05-14 15:08

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 528316)
Suck! Vad säger man? Farzad Boko hoppar dubbelt, går invändigt, får sen lucka och tar in på dem. Jag har ett jävla oflyt med galopper idag.

Att du får försöka basera systemen på hästar (och kuskar) som inte kör i galopp mer än hälften av loppen...? "Rauuggeeer" är notorisk torsk på V75. Totalt kass. Kör endera i galopp eller helt hysteriskt. Men det är väl känt sedan tidigare?

Shooter 2017-05-14 15:10

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 528319)
Att du får försöka basera systemen på hästar (och kuskar) som inte kör i galopp mer än hälften av loppen...? "Rauuggeeer" är notorisk torsk på V75. Totalt kass. Kör endera i galopp eller helt hysteriskt. Men det är väl känt sedan tidigare?

Nu är det ju inte bara den som hoppat bort pengarna för mig idag. Så tyvärr hjälper nog inte den taktiken.

Stankarn 2017-05-14 15:10

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 528314)
Bra spik. Men det har varit svårt idag.
Själv har jag inte haft ett rätt än på V75.

Ja, det var en bra spik. Men det blir nog inte mer än 5 rätt idag, trots att jag fick med oddsaren i avdelning två. Jag har inte med Linderoth i sista, jag tror helt enkelt inte att han kommer att hamna bra på det....

Shooter 2017-05-14 15:12

Det har varit svårt för bakspåren att vinna idag frånsett Re Doc, men jag kör ändå en rak med 13-10 då jag tror mest på dem.

Stankarn 2017-05-14 15:19

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 528322)
Det har varit svårt för bakspåren att vinna idag frånsett Re Doc, men jag kör ändå en rak med 13-10 då jag tror mest på dem.

Det är inga problem att vinna från bakspår, särskilt inte om man har fältets bästa häst. Det handlar bara om att köra "i tid".

Lite förvånande att du då har Lövgren som utgång, notoriskt oförmögen att köra i tid. Kör bara i tid om alla andra kör loppet i halsen på honom (ta och lyssna på intervjun efter andraplatsen i V75:4, hans fokus är att köra försiktigt för att "spara" på hästarna....).

Hur bra han är som pokerspelare? På en skala 1-10? Typ -200...

Shooter 2017-05-14 15:22

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 528323)
Det är inga problem att vinna från bakspår, särskilt inte om man har fältets bästa häst. Det handlar bara om att köra "i tid".

Lite förvånande att du då har Lövgren som utgång, notoriskt oförmögen att köra i tid. Kör bara i tid om alla andra kör loppet i halsen på honom (ta och lyssna på intervjun efter andraplatsen i V75:4, hans fokus är att köra försiktigt för att "spara" på hästarna....).

Hur bra han är som pokerspelare? På en skala 1-10? Typ -200...

Det är inte så konstigt att spela Alfas da Vinci, det gjorde jag på Färjestad också när den vann. Bra stayer. Vill ha ryggar och jag räknar med att han gör sitt jobb och ger hästen chansen. Frågetecknet är att hästen inte var som bäst förra gången, men det kan ju vara en engångsföreteelse.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved