![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
V86-4: De vill ju inte vinna PU gör ju ingenting !!! Pu sover bort segern?
|
Surt med en favorit i på förhand öppnaste loppet.
|
Citat:
Jaha! Kan du då förklara detta för mig? |
Ingen Dominon Beach i finalen. Då får man inte se vad den hade kunnat med maxbalans, men en riktigt spännande final ändå. Betydligt mer spännande än vad spelen är en sådan här dag.
|
Vi visste väl alla att spelmässigt skulle det bli en skitomgång!
Så arg kan man ju inte blir! Bara JEFLA IRRITERAD PÅ TRAVET SOM TILLÅTER PREPARE STYRNINGAR INOM SVERIGES STÖRSTA SPEL! https://s22.postimg.org/ad9b70cgh/bajs1.jpg |
Jäkligt kul lottning. Det kan bli rejäl laddning och Luddes val av innerspåret gör det hela ännu roligare.
|
Hur snabb ut är Mon Etolie???
Fniss! Ni har mycket att lära :p |
Det ska bli intressant att höra Melander gråta ut i morgon över floppen med Dominion...
|
Citat:
|
Kash Brodda behövde loppet och Peter kunde förstås ha kört lite tidigare om han ville ha vinstchans, men jag förstår att han ser framåt istället.
|
Southwind Feji stod inte att känna igen, men kul att Kash Brodda fungerade. Den gick ur klass 2 med andraplatsen men duger nog i klass 1 med.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jo men BG men OM NU BG SITTER UPP PÅ EN HÄST så....... Hulken var inne på den! |
Jo men ni kanske skulle fatta lite! om man nu sätter upp Världens bästa kusk just nu på en häst som rest så långt så tror man lite på chans!
|
Rak DD: 12-3.
|
Perra är ju kass som ni tycker här! och jag dricker öl tror ni så då är DD given!
Det var en gåta för er som inte fattade det:clap: |
Smart kört av Ludde som gjorde det omöjligt för Alfas. Hade de kört hårt där framme så hade han kunnat ta ner dem.
|
Taktik av högsta världsklass från far och son Kolgjini och ingen gjorde någonting.
|
En taktiskt stall dubbel! Av Kolgjini
|
2,20 på In toto sund head to head mot Galactica, fel favorit enligt mig!
|
Varför kör inte Jocke fram ? Den ska väl fan orka gå i dödens i 1.20
|
Make The Mark och Racing Magne drar man skorna på runt om i finalen, för första gången.
|
Ni som tycker att Björn Goop är världens bästa kusk - hur kommenterar ni hans körning med egentränade Ready Ribb?
|
Riktigt snyggt kört av Kolgjinis
|
Värdet upp till drygt 21 000:- Det krävs bara en skräll.
|
Volocity var en stor besvikelse tyckte jag...
|
Var någon som pratade om travsport! Visst det är bra med fina hästar ! men som spelare så är det totalt värdelöst!
|
Igår sa' Adrian, att stallets bästa vinstchans är Ulisse Kronos. Därefter nämnde han Rajesh Face. Inte ett ord om Partizan Face.
|
Citat:
Bara jag som tycker Jocke körde bort det ? Alfas borde klara dödens i 1.20 tempo , den behövde ju inte lägga nån 1.11 Speed för att komma ifatt |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|