![]() |
Tack för det! Har premium sedan länge men har ej blivit informerad om detta. Vad skönt att slippa alla snusförnuftiga ideer.
|
Varför ser man aldrig Veijo Heiskanen nuförtiden?
|
Missa inte toppvärmningen på Some Summit som pajsarna på atg har lagt ut på atg.play.
https://www.atgplay.se/lopp/20170715...&leg=1&horse=1 De är fanimej hopplöst iskalla i det där huset..:idiot::lol: |
12 plus-värmning på Some Summit! Jag inser att jag inte kan läsa värmningar på rätt sätt. För mig ser den bara sömnig ut. Eller är folk ironiska?
|
Citat:
Att dom ännu inte skämts och tagit bort debaclet:whoco5: |
Citat:
Atg live personalen har tagit sig en liten :drunk: |
ATG live
Premium är oftast överlägset med aktuell bana. I dag är tyvärr Hans G där och svamlar samma saker hela tiden oavsett vilken bana han besöker.
Men, bättre än lajven.:gun_bandana: |
Citat:
Du med, tror jag har tagit sig en liten en - Robert Bergh tränar dessa... :cheers: |
Citat:
Sjoestedt har nog tagit sig en liten :drunk: |
Citat:
|
Citat:
Citat:
https://image.prntscr.com/image/_xtU..._VPs1eCfZw.png |
Citat:
Jo, men Robert Bergh på bilden - du är ganska grön inom gebitet, eller hur? Inget fel i det, men de flesta känner igen Robban och Uffe med för den delen... :cheers: |
Jag tror han syftade på ATG:s inkompetens då dom skriver fel namn på personen som intervjuas.
|
Två rekar ute till Årjäng - https://www.sharps.se/spreadsheet/546556192
|
Citat:
|
|
Citat:
Hehe, borde fattat passningen, men ironi och "fake news" är inte alltid lätt att upptäcka... Sorr, Sjoeberg! :cheers: |
Goop vinner V4-4 med egentränat. Tror bestämt jag fick förhöjd puls :whistling:
|
Citat:
|
2u,1,3
4 11 4,8,1,3,9 2u,4u,5,12,1,9,6 12u,10,3,8,6,1,9,5 10,8,2 Krav minst 1u |
Robert Bergh - alla dar i veckan...! :evilgrin39:
|
Citat:
|
Citat:
|
Härligt, Johnny!
|
Formlöst på flera håll tydligen.
|
Usch. 40 bongar manuellt inmatade hos legolas och borta direkt. Allt byggde på vinst för Some Summit. Vilken skuffelse att hon var så dålig efter intrycket sist i Finland.
|
Robert Bergh?
Citat:
|
Det där var inte Some Summit som var på banan. Har de målat om en ponny? Alternativt så får jag Nuncio-vibbar och blir riktigt orolig, för där är det något rejält fel. Magic Tonight, Nuncio... det är alltså inte formtapp jag pratar om, utan totalt förlorad ork, kapacitet och gnista.
|
Vilken jävla sop-favorit !!
Samma i stort sett varje gång den ställer upp på V75...uppskriven som faan och underpresterar ...usch !! :gun_bandana: Typiskt när man var inne på att fälla den från början, men sen blir man hjärntvättad av allt man läser. :idiot: Jaja, snart lördag igen ! :popcorn: |
|
Citat:
|
Kul att Johnny fick vinna även om man rök på allt.
|
Citat:
|
Undrar vad vi ska få för förklaringar till dessa formförändringar.
Evin Boko var dålig från spår 1 senast med Björn i jollen. Nu jättemycket bättre med Johnny. Tennis har inte visat något sedan i april. Some Summit var det något fel på. Kändes inte som senast, säger Björn. |
V 7 Bombibitt SIR 200kr
Samt TV U 7 H 1.4.8.12 x 50 Kämpa Kaj ! :moneybag: |
Ca 160 000 omsatt hos legolas blev det. Vinstpool på 370 000 kr. Nästan 2,5 ggr så mycket i vinstpoolen som det spelades för. Ungefär som att det skulle legat 200 miljoner i atgs V75 vinstpool idag, med en omsättning på 76 miljoner. Men där ligger 55 mkr.
|
Some Summit - kass favorit
Citat:
Nåt jag reagerat på är att hon stod i 1,80 eller 1,96, näst senast, beroende på vilken flik (startlista/resultat) man tittar på. |
Citat:
De får nog ta in datortekniker från Tjeckien för att få ihop ekonomin. Eller från Ebberöd. Mvh Uffe |
Varför alla galopper i avd 2? Hade spelat 7an. Helt omotiverad gunga i spets.
|
Sällan man ser så här punschigt körda lopp på V75.
|