![]() |
DD: 12 - 9 :moneybag:
:popcorn: |
Vad är det för regler som gäller vid anmälan osv av skor eller ej? Är det tillåtet för "trixarn" att lägga på skor nu, efter inlämning av system?
Menar 7 Kadett CD i sista loppet |
Räddningsplanka får bli DD 3,12 - 6,10.
|
Härligt Jansson! :claps:
|
Citat:
|
Björn Goop kan verkligen INTE vinna på V75.
|
Citat:
|
Citat:
|
Angle of Attack hade piisat på dem om bara Bergharn inte kört med huvudet under armen - och dessa djävla Kolgjinis som förstör vartenda lopp med sina pisshästar!!!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Annars bra om Ringostarr är lika bra som senast eller i Sweden Cup. Då blir det Bruce Springsteen hela kvällen - Born In The U.S.A.:cheers: |
Citat:
|
Citat:
Det jag menar är att de kör över hästarnas förmåga - ingen skugga skall falla över hästarna, de försöker så gott de kan! Men, att alltid köra för spets och försöka dra sönder fältet med hästar som inte har dessa förmågor är bara så fel... |
Hur kan dom prata om Årjäng som Sveriges vackraste bana? Har dom aldrig varit på Jägersro och sett topparna på Rosengårds 70 tals hus i solnedgångarna och de vackra motorvägarna som passerar inte så långt bort på resp sida? Dessutom en otroligt vacker Coop forum butik på andra sidan asfaltparkeringen utanför .
|
Citat:
|
>Ringo vinner lätt nu!
|
Adrian tog det va? Vore mumma för min DD
|
Välkommen till Åbergs Dante Boko. Blir inte så lång resa då.
|
Vilken jävla spurt av Proppen!!!
|
Propulsion vann ju - ser ingen det!!!
|
Uppförstorat målfoto. Då var det hårt i mål
|
Björn Goop har fortsatt TVÅ V75 segrar i år.
|
Citat:
|
:cry:
|
Dant Boko van ju - ser ingen Det!!!
|
Kul för Adrian att ha marginalerna på sin sida. Det brukar vara Örjan som har det.
|
Adrian for president!
Citat:
Dante - som städade av ett hyfsat gäng för bara några veckor sedan - fick ge nästan 12 ggr idag, klart godkänt. Tack för kaffet! |
Citat:
|
Tur att inte dom 8 som satte 7an lämnade in hos legolas. Hade inte blivit 3 miljoner på 7 rätt där.
|
Citat:
:D |
Men den eller dom som hade 6 rätt är nog nöjda. 185 000 på 6 rätt hos legolas mot 13 000 hos atg. Hade 6 rätt på ramen men en C häst för mycket tyvärr.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Men alla inser väl att Björn Goop vinner med andra tränares hästar i större lopp?
I vargadagslopp med egentränade, iaf 2017. |
Citat:
Sen tycker jag dom har fått hybris då dom kör parallellt både i Sverige och Frankrike med tanke på att resultaten varit sisådär på hemmaplan. |
Propulsion förlorade men gick dubbelt så fort än Dante Boko över mål. Detta lopp belyser så väl hur defensiva styrningar fungerar. Är ganska säker på att Reden är nöjd med andraplatsen trots allt men de spelare som satt med spik på Propulsion och missade sju rätt är nog inte lika glada. Har skrivit ett långt inlägg om defensiva styrningar på min blogg.
https://www.legolasses-travblogg.se |
Citat:
|