![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Varför Varför Bombibittt
Det började ju så jäkla bra, har sett en del travlopp men att hästen ville svänga in på defilerings ovalen det var nytt för mig |
Citat:
Såg uta som att Kajans ville springa in i defileringsslingan... |
Citat:
Alla kunder blir ju vinnare långsiktigt i stort sett om det betalas tillbaka 2,50 på varje satsad krona. |
Bara att hoppas på en riktig "Fleksnesare" nu då.... Teeeeeeeo !! :thumbup:
|
Citat:
Vad händer om ingen har 7 rätt, eller sedan 6 rätt - blir det då utdelning på 5 rätt, eller? |
Hoa-Hoa och Forsgren är så underbart gubbmacho. Uppfriskande i dessa dystra tider. :yes:
|
Citat:
|
Citat:
Har ingen 7 eller 6 hos atg flyttas dom pengarna till nästa lördag. |
Citat:
|
Nu väntar jag på en efterhandare av SO i kallblodsloppet oavsett vem som vinner ;)
|
Jag hyser enorma antipatier mot T.Jansson.
|
Fy, fan! Sju hästar och så vinner den som ALLTID galopperar!!!
|
Citat:
|
Citat:
Laddar för hagmyren i morgon :) |
Citat:
Själv är jag kvar på V7 efter tre lopp men det skiter sig väl i vanlig ordning:ful::moneybag: |
Har tjatat om 11 Villas Cato, tips från Norge, att den har bäst chans av alla norskingarna. Men som så många gånger förr, snuvar Torbjörn mig på konfekten. Aldrig lär man sig.
|
Citat:
|
Citat:
|
Dags för dagens andra torskspel, svårt att låta 1 M.T. Joinsville glida förbi utan ett litet tvillingspel.
1 mot 3,4,6,7,8,9 med lite olika tyngd på insatserna. |
Citat:
Hehe, tänkte ockås på detta! Ja, har ofta med Jansson på kallisar, men en häst som ALLTID galopperar får i alla fall inte jag med på ens 12 hästar... Hatar kallblod som galopperar och det gjorde även denna nu. Enkom "tur" att den ställde sig och vinner i detta gäng. |
14500 i publiken - bra jobbat värmlänningar!
|
Miss Åhlunda vinnare nu - fick mellan 14 och 19 ggr fläsket på Betfair...
|
Tobjörn Jansson är en hovböld i ögat på mig, hehe!
:cry: |
Sitter spikarna nu, så ser det spännande ut
4 Charlie Mearas och 4 Owen Face |
Det vill sig inte för Erik nuförtiden
|
Citat:
|
Citat:
|
Den var så bra de sade, men det var också givet vad som skulle hända i starten.
Citat:
|
Att Per Lennartsson tappat all körförmåga är ju allmänt känt, men att han skulle hamna i fjärde invändigt....:idiot:
Det får bli ett torskspel till: Tvilling 1,4,5,9 mot 12 - 250kr |
Top7 vinner 9 Emmett Brown. Därefter 5,4(som drar ett bakben i provstarten), 2,1,6 och 12.
|
4/4?
Citat:
|
Citat:
|
Finns risk att Untersteiner får det kört i halsen nu.
|
Snyggt kört med Owen Face, Malmqvist !! :claps:
Blir väl samma typ av preparélopp av Örjan med Propulsion i sista..kör väl sista 300 för att blåsa ur honom inför Åbergs kan man gissa. :evilgrin39: |
DD som avslutning med valfria odds (nästan reds anm)
1-1.2.8.10 × 100kr Kämpa nu Ryan ! |
Ska bli kul att se om norrbaggen är så bra som det sägs nu.
|
Clemenza Am får bli min spik på dubbeln. Grym näst sist och galopp i senaste starten. Risk för att hästen pullar bort krafterna och att distansen är ett minus. Men oddset därefter för kapacitetsmässigt tror jag hästen står sig bra i detta sällskap.
I andra dubbeln tror jag det står mellan 8 och 10. |
Dd 1,9,12 - 8,10
|