![]() |
Citat:
|
Citat:
|
I stället för värdeökning från 51 till 54 kr vid favoritseger upp till 3279 kr.
1. Man blir inte rik på att spela samma hästar som alla andra 2. V86 är ett otroligt svårt spel |
Är du kvar Klanke ?
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
https://pinracer.se/systems/3jrfjwpw...-a-5yjo/shared |
Citat:
Men jackpot gäller väl på båda håll.... |
Citat:
Nu vet jag inte hur ni resonerar - kan ju lätt bli Jackpott. Helge - hur menar du att det inte skulle bli jackpott om resten utav avdelningarna vanns utav 1%? Klart det blir Jackpott då... Du kanske behagade skämta, hehe? :cheers: |
Citat:
|
Provar Legolas
P54-1 2, 6, 7, 11 P54-2 1, 5, 9 P54-3 1, 3, 6, 7, 13 P54-4 1 GLOBAL TRUST P54-5 3, 7 |
Erik adielsson står o ljuger i tv. Pinsamt
|
Citat:
Kika i tävlingskalendern ;) Eller jag kan hjälpa till. http://piclair.com/data/rnqog.jpg :cheers: |
Kan inte ATG fixa en kanal med killar i, 2st bimbos speciellt Ewa, orkar inte med.
|
Minns jag rätt var Erik inte nöjd med Coin Perdu på Bergsåker heller. Sa att han höll andan hela upploppet ned.
|
Nu kommer regnet . Då blir det gigantiska problem med banan. Tur att man höll nere insatsen.
|
Måste ju lira en liten Legolasse lapp oxå...
P54-1 7, 11 res 2 - 9 P54-2 1 CROWD PLEASER res 5 - 7 P54-3 1, 3, 6, 7 res 11 - 13 P54-4 1 GLOBAL TRUST res 6 - 8 P54-5 1, 3, 7, 8 res 2 - 10 |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Ursäkta min tröghet, men du menar att det inte körs någon V86-omgång då, eller? :skamsen: |
Citat:
|
Citat:
|
Säkert kört och första V5-spiken inne.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Nu ska jag gå å duscha |
Citat:
Så ni slipper bevittna det hela :skamsen: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
4 favoriter och en jätteskräll. Finns jackpotchans.
Som vanligt spikade man fel häst idag igen. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Julia i liven sa precis att det är spännande med sex...det kan jag hålla med om :)
|
Citat:
den ände som fattas i atg live är peter Andersson, |
Citat:
1. Jackpot 2. Extra styrelsemöte i atg med ändrade jackpotregler på dagordningen(senast i morgon förmiddag, för opassande med ändrade regler efter att spelet öppnat ) |
Madlene vinner nu!
|